Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
alvast even een voorproefje voor de volgende update:
Remmen zijn zo goed als klaar alleen nog 2 banjobouten kopen en dan kan dat ook weer afgevinkt worden.
Afgelopen maandag alvast het linkerspatbord gemonteerd en vast gekit.ook de deur afgehangen. motorkap los erop geschroefd.
al met al begint het toch steeds meer op een auto te lijken. gelukkigahh sonde Peter, maar het is je eigen keus. :thumb
zo weer even een upje afgelopen week hebben we ons bezig gehouden met de remleiding deze is compleet alleen nog 2 banjobouten halen voor de remslangen en een vulplaatje van 2mm voor de remklauwen.
vorige week helaas gesodemieter gehad met de Corsa ik kwam op school aan een F storing op het dashboard ik had al zoiets van verdomme niet weer en waarschijnlijk serieus veel geld kosten. school uit auto start niet, nog een keer geprobeerd auto start mooi ik denk snel binnendoor naar huis rijden, maar helaas schakelde niet verder dan zijn 2de versnelling. Auto in Breda laten staan met de bus naar huis, s’avonds met ons pa mee naar Breda om de auto te halen hij start geen foutmelding ons pa binnendoor gereden met brandende remlichten en 40 km per uur storing kwam terug. Diezelfde avond nog gekeken bleek het wolfraam draadje van mijn rechtse remlicht te zijn doorgebrand en precies het draadje van het achterlicht raakte probleem opgelost koste maar liefst €1,50
@Antony wrote:
Wat ziet jouw auto er gaaf uit !
Suc6 met de laatste loodjes
leuk om te horen bedankt
kevin
Bedankt Gerry,
het einde is bijna in zicht.nog even doorbikkelen, hoe is het trouwens met je moeder.
Kevinzo afgelopen weekend de koperen remleiding naar de achteras getrokken, deze aan de achterzijde alleen nog trompen en bevestigen.
gistermorgen ik denk 10 uur in S’schravenmoer aan de Hoofstraat een baby blauwe C Rekord of A Commodore 4 deurs. we waren aan straat aan het werken met een hoogwerker
zoals eerder belooft weer een update met foto’s, het dashboard hangt op zijn plek, op de bodem zijn dempingsmatten geplakt de bevestigingsplekken voor de beugels van de , stoelen zijn opnieuw opgetapt. ook hebben we de schakelpook omgedraaid zodat deze verder naar de bestuurder toe komt. de benzinetank hangt op zijn plek en de aandrijfas is ingekort en gespoten. gisteravond hebben we een begin gemaakt aan het vermaken van de achterbumpers hier zijn helaas nog geen foto’s van.





dat was hem weer ik probeer vandaag nog meer foto’s te maken.
groeten Kevin
hoi stender,
bedankt weet ik voldoende
kevin
afgelopen week weer veel nuttige dingen gedaan benzinetank hangt eronder, benzine leiding is getrokken, luchtventilatie kanaal is vast gekit, als het goed is van’t weekend dashboard inbouwen. foto’s heb ik helaas nog niet. moeders is op vakantie die heeft de camera bij
groeten kevin
ja Popke, wordt wel tijd vanavond de baksteun bevesteging vastlassen onder de bodem en plaatjes achter de oude baksteunen lassen. dan kunnen we gelijk de aandrijfas inkorten
7 september 2013 om 10:16 In reactie op: Automaat van Astra F 1.8 in een Astra F 2.0 8v past dat ? #18172072Oke bedankt Willem weten we voldoende
Kevin
Afgelopen week weer veel gedaan aan de Manta binnenzijde van de kofferbak in kleur gespoten en ook de onderzijde van de motorkap. ook hebben we de kabelboom door de dorpel getrokken en naar het motorruim wat een … werk is dat zeg. uiteindelijk ook maar even de radio provisorisch getest.
En toen was het tijd voor
@Kermitkiller wrote:
kijk dat schiet al mooi op :thumb
Dat wel maar je bent er wel mooi een dag mee onder de pannen. :thumbup
zozo zijn we weer afgelopen week weer een dag hard gewerkt aan de Manta, het begint nu echt op een auto te lijken. afgelopen maandag morgen eerst een karretje met wieltjes gemaakt waar we de voortrein op konden zetten en vervolgens de bak+motor op konden bevestigen en vervolgens in een keer onder de auto konden rijden en bevestigen. het was een heel gepuzzel om de auto goed te laten zakken maar het is gelukt. deze foto’s zeggen genoeg denk ik.
helaas paste de bak niet in de originele bevesteging dus deze zullen we nog pas moeten maken
Groeten,
Kevin van Trijp@Kermitkiller wrote:
goeie keuze velgen :thumb
maaruh laat je het skaydak zitten ??? ik zou het verwijderen er zit altijd roest onder en je hebt nu de kans het te verwijderen en het mee in de kleur spuiten
voor zover wij kunnen horen en voelen is het dak onder het skay nog kneiterhard en alleen wat roest vorm achter de roostertjes, voorderest is het skaydak nog netjes straks een keer oppoetsen met leerwax en het is zo goed als nieuw
@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:
ATS cup velgen altijd mooi :thumb
Maar waarom geen nieuwe? zo duur zijn ze niet ;)ik zou ze best nieuw willen kopen maar heb niet 123 €700 in mijn portomonnee zitten, of weet jij een plek waar ze geld boompjes verkopen ;)
ohh zelf heb ik dus nog nooit iets besteld bij Stroeve, dus heb helemaal geen ervaring met hun service.
Afgelopen week weer veel gedaan.
Helaas is afgelopen week de motorkap op de grond gestuiterd deze stond bijna strak, dus weer opnieuw begonnen gelukkig stond hij gisteren alweer strak.
ook de achteras is bevestigd en het laatste laswerk is gedaan aan de achterkant ook dit is gelijk strak gezet.
Donderdag avond eventjes op en neer gereden naar Voorhout om hier 4 velgen op te halen.






groeten Kevin@fluks wrote:
schiet mooi op maar zou je mij ook kunnen vertellen waar je die verlagingsveren weg hebt zoek nl nog een setje voor mijn manta
de veren zaten al onder de manta bevestigd toen ik hem kocht. je zou eventueel kunnen kijken of dit iets is
http://www.stroevemotorsport.nl/Verlagingsveren/Opel/Manta/” onclick=”window.open(this.href);return false;Ik vroeg me af: wie heeft er toevallig nog een middenconsole over van een A Manta automaat.
Groeten Kevin@manta73 wrote:
Zijn maar weinig Manta’s die zo van bijna nix weer tot leven worden gewekt.
Nu de puntjes op de I-i zetten.
Daar zit mischien nog wel het meeste werk in.
Maar eerlijk als je dit tot een goed eind resultaat weet te brengen.
Knap hoor,meer dan knap Kevin.
Je moet er ook maar de mogelijkheid voor bewerkstelligen.
Nu vol houden,komt deze opel manta weer op de weg.
Dikke duim omhoog voor dit proiectLeuk om te horen. maar de grootste eer gaat naar ons pa. die heeft het meeste werk verzet.
-
AuteurBerichten






































