Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
kenny_whitlau
DeelnemerIk snap precies wat je bedoelt. Alleen bij mijn oude astra moet gewoon een andere motor in of cilinderkop. Als ik wil doorrijden moet ik er nog een hoop geld aan uitbesteden.
Dus moet ik nu een keuze maken of de oude maken of een andere kopen. En geld om een astra te kopen met weinig km is er opdit moment niet.
kenny_whitlau
DeelnemerHier staat precies hoe je het kan doen!!
http://www.astraownersclub.com/vb/showthread.php?t=191606
successss
kenny_whitlau
DeelnemerZo heb ik het in mijn auto. De verwarmings knoppen kan je naar beneden verplaatsen zonder eventulele aanpassingen. kwa diepte zat erbij mij niks in de weg.
Uploaded with ImageShack.us
kenny_whitlau
Deelnemerorigineel gepost door AkUzA_TetSuo
hey kerel, wil je niet voor je hoofd stoten maar heb zojuist
hier op ’t forum eentje gezien voor Euro1100, en dat was een 2.0 16v met na genoeg dezelfde km stand.
Hou je lekker geld over voor wielen of schroef setje:Ptis maar een tip en nee….ik ben niet de eigenaar van die ene vec en krijg ook geen provisie als hij verkocht word:jerry:jerry
Super zal toch een beter de prijzen vergelijken. Dit is juist de reden waarom ik mijn vraag had gesteld.
kenny_whitlau
Deelnemerorigineel gepost door sw_reijnders
ik mag hopen op een 35 of 40 liter tank ;)
vectra’s hebben nl een 60 liter tank, als je dan 330 km rijdt is er iets GOED mis :Dde x18xe is exact hetzelfde als de x20xev op een paar cc’tjes na dan natuurlijk.
en wat dat betreft zijn die motortjes oersterk.het punt is alleen met 244dkm, dat je wel wat meer slijtage aan rand onderdelen gaat krijgen.
Een dynamo kan slecht worden, wiellagers, etc. etc. Dat heeft nl ook 244dkm gereden.Ik zou daarom voor een iets lagere km-stand gaan.
Wat is ong. je budget?Dat was met een 50 litertank en 330km gereden. Stad en snelweg normale rijsteil
kenny_whitlau
DeelnemerWat is het benzine verbruik van deze vectra?
Mijn astra g 20xev rij ik 330km op een volle tank:(
kenny_whitlau
DeelnemerCorrectie:
Na de auto 15min stationair heeft gedraaid is de witte rook weg. Kop is wel gevlakt. Alles is op moment goed vastgedraait. Ik dacht eerst dat het aan mijn nokassen sensor lag. Maar hij komt boven de 4500toeren. Dus dat kan het niet zijn.
Alleen het stotteren bij stationair en storingslamp branden nog?
kenny_whitlau
DeelnemerKoppakking is reeds vervangen en ook de distriebutie met spanrrollen, looprol, waterpomp. Carterventielatie zal ik zeker weer doorboren.
kenny_whitlau
Deelnemerik zou in iederegeval je interieurfilter vernieuwen of schoonmaken. Deze zit achter het dasboard kastje.
kenny_whitlau
DeelnemerDat heb ik ook gedaan. Ik zal maandag nog effe een pakking moeten kopen voor het uitlaat spruitstuk en het gasklephuis
Maar dit kan gedaan worden als de motor er al inzit.
kenny_whitlau
DeelnemerOK dat vind ik best snel. Ook met alles overzetten van oude naar nieuwe blok?
kenny_whitlau
DeelnemerBedankt!!!!! Ik ga zondag beginnen. Wat is jullie ervaring kwa tijd voor een motor wissel?
kenny_whitlau
DeelnemerOk dat is minder voor je. Ik ga zondag pas beginnen. Ik neem anders zondag wel contact met je op.;)
kenny_whitlau
DeelnemerIk zojuist een andere motor gehaald. Nu moeten de nokassen nog goed vast gezet worden op het juiste aanhaalmoment. Weet iemand hoeveel dat is?
kenny_whitlau
DeelnemerDus het is niet zo dat de carter verschillend kan zijn!
Zit er nog een vershil in met of zonder airco. Of is dit een stomme vraag!!
@GLennGSI : Nog bedankt voor je U2Ukenny_whitlau
DeelnemerDus het is niet zo dat de carter verschillend kan zijn!
@GLennGSI : Nog bedankt voor je U2Ukenny_whitlau
DeelnemerIk heb een soortgelijke probleem gehad met mijn oude astra g.
Bij de krastraat BP in rotterdam Beverwaard. De spons schijf die je velgen hoort te wassen kwam niet bij mijn velgen maar net voor de voorbumper. En er zat een kras van 10cm lang en 5mm diep in de bumper. Dit door de spons schijf. was er gewoon ingesmolten.
Ik heb foto’s gemaakt toen ik nog in de wastraat stond. De baas was ook niet aanwezig dus heb mijn bonnetje bewaard en een afspraak gemaakt met de baas. Eerst werd er gezegd dat is het eigen risico maar na onderzoek bleek er toch een fout te zitten in het systeem van de wasstraat.
Schade was getaxeerd op 800,- Dit heb ik ook uitgekeerd gehad. ( Had gelijk een OPC bumper gekocht en gespoten )
kenny_whitlau
Deelnemerorigineel gepost door Baas J.
X20XER of Z20LET past ook!Moet ik dan de kabel boom aanpassen? En ook de sensoren?
kenny_whitlau
DeelnemerOk bedankt. En zit gelukkig geen airco op. Dus hoeft niet bijgevuld te worden
kenny_whitlau
Deelnemerik heb het nagekeken maar daar ligt het niet aan
kenny_whitlau
Deelnemersorry ik bedoel de schakelaar van warm naar koud als ik eraan draait hoor ik het getik bij de ventilatormotor
kenny_whitlau
Deelnemerik wil hem gebruiken voor onderdelen.
Wim Bedankt!!
kenny_whitlau
Deelnemergoed dat je het heb gezegd over de de spruitstuk bescheurd kan zijn. Nu zie een scheur zitten precies onder het beschermkap het platte gedeelte. Ik kan alleen niet zien ofdat deze daar lek. ik heb er een beetje ruitenwisser vloeistof over gegooit. Om te kijken waar het allemaal lekt. De scheur (kras ) daar zie ik niks bijzonders. Maar wel duidelijk bij de pakking. Ik zal morgen eerst even tapeindes kopen. Hier had ik geen rekening meegehouden Bedankt!!!
Zou mijn auto hierdoor ook meer kunnen verbruiken?
kenny_whitlau
Deelnemerok dacht ik al. Bedankt voor het bevestigen:thumbup
kenny_whitlau
DeelnemerStel je ook even voor dan weten wij ook met wie wij te maken hebben.
Dit kan je luchtmassameter zijn. Mijn vader heeft met zijn auto de zelfde problemen gehad.
Het beste is om de auto te laten uitlezen bij de dealer. Kost ongeveer 20,-. Vraag dan aan de dealer wat de fout code is en vermeld dat hier op de forum. Dan weten wij precies wat het probleem is.
-
AuteurBerichten
