Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
kenny_whitlau
Deelnemeromdat ik die gleufjes niet zag. Vroeg ik het voor de zekerheid:D
kenny_whitlau
Deelnemerorigineel gepost door corsaracer
Bedankt!! Is anders dan een x20xev haha
kenny_whitlau
Deelnemerorigineel gepost door wim-v6
motor verwijderen met motortakel van onderuit.Motor compleet los halen en op de grond laten zakken, (mooiste op een karretje) en dan met de motortakel de auto omhoog…
zo heb ik het ook gedaan bij de Combo-B.
Willem
WIM Ik heb alleen een motortakel. Dus moet wel van boven uit. Ik doe het bij mij op de parkeerplaats:D:D
Ik kijk wel hoever ik morgen kom!
tnx
kenny_whitlau
DeelnemerDus met bak eruit halen. OK
Ik moet de motor met de motortakel eruit halen. Doe het buiten voor mijn deur:D
Heeft iemand een overzicht om de ditribute optijd te zetten. Zie bij deze type blok geen gleufjes voor de nokkenassen.
kenny_whitlau
Deelnemereffe uitlezen met paperclip methode. Zie uitleg vectra topic howto
kenny_whitlau
Deelnemerorigineel gepost door red-bull
hallo,is het een gele aanslag??
dan is het een coating die ze in de fabriek erop spuiten en geen olie.
mvrg Rob
Nee het is echt olie. op bijv de kleppendeksel zie je gewoon de druppels.
kenny_whitlau
Deelnemerorigineel gepost door bluethunder
is zeker te repareren gewoon nieuwe vriesdop kopen en die erin plaatsen en de ouwe uiteraard eruit he anders gaat het zo moeilijkMoet ik deze met een schroevendraaier eruit halen. Of is er een andere manier.
kenny_whitlau
DeelnemerDe Dealer is gewoon duur. Kwaliteit zit nagenoeg geen verschil in.
Alleen bij bijv. Sensors Zit kwaliteit verschil in.
kenny_whitlau
DeelnemerIk heb het probleem gevonden!! Mijn Tandwiel van de nokkenas draait door. Het spietje wat op de nokkenas zit is afgebroken. Waardoor het lijkt ofdat deze optijd staat. maar de nokkenas zelf niet.
Weet iemand of dit te repareren is? Nieuwe nokkenas kost bijna 400,- Voor 500,- kan ik een andere motorkopen. Ik ben naar veel sloopbedrijven gegaan in rotterdam die hebben GEEN nokkenas of nokkenashuis.
Iemand nog een idee of heb je er 1 liggen dan hoor ik dat graag.
Alvast bedankt!
gr,
Kenny
kenny_whitlau
DeelnemerWIM:
Compressie zelfde op alle zuigers durf ik niet te zeggen. Daar twijfel ik wel bij.
OPCRIDER:
Hij vonk goed/ Krijgt goed benzine.Zelf heb ik geen compressie meter.
9 juni 2010 om 08:32 In reactie op: Is dit een standaard X2.0XEV uitlaatspruitstuk of niet? #17685807kenny_whitlau
Deelnemerorigineel gepost door adam222
Hallo,Kan iemand mij vertellen of dit een standaard X2.0XEV spruitstuk is of niet?
Uploaded with ImageShack.us
Groetjes,
AdamNEE, Zelf had ik een hele andere!!
kenny_whitlau
Deelnemerorigineel gepost door Blue-Dragon
Kan indd ook nog ..maniac..Heb je er misschien ook een foto van waar die ergens zit kenny_whitlau
Je had toch gelijk. Was voor de mistlicht;)
kenny_whitlau
Deelnemerorigineel gepost door wim-v6
Stationair stellerWim nogmaals weer bedankt!!
P0130 Is dat de lambasonde?
kenny_whitlau
Deelnemerorigineel gepost door harryd
hallo
ik wil over een maand of 2 mijn distrubutie riem vervangen
weet iemand wat de kosten zijn bij de dealer
OPEL Astra Hatchback 1.6i 16V Elegance
bouwjaar 2000
mvg harryBij de dealer volgens mij rond de 400a500 euro.
kenny_whitlau
Deelnemerorigineel gepost door Fearless
2 x 15…..code 15…
Ben zelf meer van via de obd uitlezen:angel
Astra g heeft toch tech2. Die hebben toch andere codes?
Dacht ik!!kenny_whitlau
Deelnemerorigineel gepost door wim-v6
okeej haha, zou het niet uit mijn hoofd wetenwerkt verder alles?? ook de buitentemp meter??
willem
Alles werkt wel ook de buitentemp meter. MAAR het motorstoringslampje ging wel branden toen hij 15min stationair liep. Ik zal de auto anders morgen effe laten uitlezen. Maar dacht misschien weet iemand van jullie waar die stekker voor dient.
Scheelt weer 25 euro uitlezen!! HAHAkenny_whitlau
Deelnemerorigineel gepost door wim-v6
Al bij je eigen astra gekeken??Kan vanalles zijn.
Die heb ik vorige week verkocht :(. Problemen bleven maar terug komen. Ben opzoek naar een andere astra:)
Kabel zit trouwens vast aan de stekker van de koelven
kenny_whitlau
DeelnemerWeten jullie dan waar ik mijn cilinderkop kan laten reviseren voor 400,- in de buurt van rotterdam. De goedkoopste die ik kkon vinden vraag er 650,- voor.
kenny_whitlau
Deelnemerorigineel gepost door Nick-GSI
astra G is alleen met een X18XE1 gelevert, X18XE heeft compleet andere motorsteunenOwja, dat klopt. Maar kan ik de x18xe1 er zo inplaatsen.
kenny_whitlau
Deelnemerorigineel gepost door wim-v6
Ik zou niet met zekerheid durven zeggen dat de radiateur eruit moet.kan je ook niet tussen de steun door??
Stuurpomp zelf zit met 2 bouten aan de achterzijde van de stuurpompsteun vast.
Willem
De sensor zit precies achter de stuurpomp steun. Kom er zo niet bij. En volgens mij gaat de stuurpomp er niet zomaar tussen uit zonder de radiateur eruit te halen.
kenny_whitlau
DeelnemerDat had ik nagekeken. Ik kan gewoon door het pijpje blazen. dus zit niet verstopt. Heb dit ook op advies van wim v6 gedaan met mijn astra g x20xev
kenny_whitlau
Deelnemerdurf ik niet te zeggen. Ik wacht morgen anders wel even de fout code af. Zelf denk ik misschien de egr.
kenny_whitlau
Deelnemerorigineel gepost door sw_reijnders
ga het eerst maar eens uitlezen.als de auto slecht op benzine rijdt . . . rijdt die nog beroerder op LPG.
Morgen even langs de dealer. Maar hij rijdt goed. Dus start alleen slecht
kenny_whitlau
DeelnemerZiet er netjes uit. :thumbup
Zorg dat de console ook aan de achterkant goed stevig is. Een 2 din is best zwaar. En de wil niet dat je lak dadelijk gaat scheuren.
kenny_whitlau
DeelnemerIk had een andere motor gekocht met de zelfde motor code x20xev. Maar deze kwam uit een omega B en daar was de carter / olipomp etc anders van. Dus heb alleen de koppaking vervangen. Maar er blijkt een scheutje in de kop te zitten.
-
AuteurBerichten
