Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dus de inlaat en uitlaatpoorten en in en uitlaatkleppen zijn gewoon dezelvde ?
Mvg ken d
nu vrees ik dat het om een 1.4 16v gaat :s
heb ook nog een andere liggen maar die is niet gereviseerd :s
weet iemand vanbuiten hoe ik de gaten kan meten en weten of deze groot of klein zijn ? mvg ken dNokken assen maakten het 3pk verschil dacht ik maar kan fout zijn
De egr aansluiting kan die gewoon dicht gemaakt worden ?Mvg ken d
Weet dat de nokkenassen anders zijn maar voorde rest weet ik niet of er in de cilinderkop nog verschillen zijn
Gr ken d
@DennisOpel wrote:
Dat heb ik inderdaad gekocht. Nou dan ga ik over een paar maand het proberen met lijnzaadolie. Thanks voor de info:)
om hier laat nog op terug te komen wij maken met warmte blazer de bumpers warm op het werk worden ze terug mooi zwart ;)
heb vorige week een besteld voor mijn corsa b gsi c16xe kabel met verbindstuk in het midden betaald en 2dagen later binnen orgineel in verpakking
mvg ken d
hier kan je ze nog nieuw orgineel van opel krijgen
http://www.fsrs-opelwebshop.nl/tellerkabel-opel-astra-f-corsa-b-tigra-a-x14xe-c1.html” onclick=”window.open(this.href);return false;mvg ken d
te veel :)
en lekt langst alle kanten nu wil ik sowieso de motor eruit halen voor de mantzel en zou revisie wel gelijk kunnen
maar roeg me gewoon af zijn lagerschalen … nodig of is cillinderkop revisie en zuigeveren voldoende voor deze motor na 170000km ?mvg ken d
Laat je het even weten moest je iets vinden ik zoek er ook nog
is het al opgelost ik zit nog met het zelvde identieke probleem
gr ken d
En dat verschild bij de c16xe?
Of hoe kan ik dit zien zonder te demonteren ?
Zodat ik het kan bestellen voor ik eraan beginGr ken d
Ok alvast bedankt
Ow ja nu zie ik het :) weet iemand mss maat van koppeling ?
Vroeg mij ook nog af wat er met de lmm gebeurt bij het plaatsen van powerbox zie op de foto’s er nergens nog een op zitten ?
En kan dit kwaad of kan ik er mee rijden tot de zomer plan dan Men mantzel er op te zetten
Kan nu nog niet ivm tijd en wil hem eerst orgineel wat rijden mvg ken dIk wil een nieuwe koppeling set voor mij corsa b gsi bestellen maar er zijn drie maten
Welke moet ik hebben 200mm,205,210 mm ?
Gr ken d het gaat om een orginele gsi c16xe
Maar ik wil het schot was niet los in de gene die er afkwam hoe kan dit dan ?
http://s1237.photobucket.com/user/kendirven/media/Mobile%20Uploads/trim01090F88-D692-45A2-8FBF-286FC4408273_zpse7a5a095.mp4.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Hier even een filmpje is wat duidelijker
Dat zal mss ergens tegenaan komen dan want binnen in was alles nog vast
Heb mijn oude uit elkaar gehaald en niks is los binnen in maar het ratelende geluid klinkt echt plastic dat ergens tegenaan rammeld zou de luchtinlaat die achter het blok loopt kunnen zijn ?
Was al aan het denken of het spruitstuk niet ergens tegen aan rammeld
2de hands maar het is nog heel goed denk ik en ik heb met de oude en nieuwe aan het schudden en zo geweest en het lijky mij onwaarschijnijk dat de tik hier uit komt
Ik heb een nieuw zwart plastic inlaatstuk vandaag er op omdat de oude rammelde
Maar bij de nieuwe is het even erg en ik hoor ool hellemaal niets los zitten in het stuk dat er af komt
Nu heb ik geen idee waar het gerammel vandaan komt
Iemand een idee wat het kan zijn het geluid is hoorbaar als ik gas loslaat na ingetrapt hebben voor de rest draait de motor wel gwn netjesGr ken
Mss een combo gebruiken ? Is een corsa b neus
-
AuteurBerichten




