Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bij mij stond op de moterflush die ik had gedaan voor het vervangen van de klepstoters station 15min laten draaien.
Maar heeft toen niets geholpen en heb ik stoters vervangen maar nu is er nog steeds de tik
Collega van me zij ook langst de kop de oliekanalen eens door te blazen met perslucht .
Iemand idee of dit kan kloppen ?Heb net koud gestart geen getik vanaf ie warm wordt tikt ie harder na venant ie warmer wordt.
Er zit 10w40 orgineel opel in dus lijkt me dat de olie te dun is bij warm draaien mss :sIk heb er nieuwe gestoken en heb nog steeds getik iemand een idee ?
Mvg ken d
Heb ze 1 nacht in de olie ondergedompeld gestaan moest er toch olie lucht op zitten hoe krijg je dit dan weg ?
Mvg ken d
Kleine update het blijken de klepstoters van cil 1 te zijn die tikken voor zover ik kan horen nu ze zijn alle 16 vervangen dus ga ervan uit dat deze goed zijn of heb ik wat verkeerd gedaan bij het monteren ?
Kan het ook zijn dat er een kanaal naar die specifieke stoters gaat of zitten deze allemaal op een kanaal ?en als de oliepomp slecht is moet het olielampje toch gaan branden lijkt me ?
Weet echt geen raad meer :
Hier filmpje nadag ik engine flush heb gedaan toen klepstoters vervangen en nieuwe oliefilter en olie erop :(
http://vid1237.photobucket.com/albums/ff467/kendirven/Mobile%20Uploads/trim.C4A73295-051D-43D8-B6C7-E70EB1AB2D2A_zps3sezsizw.mp4″ onclick=”window.open(this.href);return false;Mvg ken d
Hij draaid weer stationair iets minder door de sport nokken maar dat vind ik niet zo erg.
Nu blijft er toch nog iets tikken wel veel minder maar nogsteeds getik :s
Iemand een idee wat dit nog kan zijn ?Mvg kend
Heb alles uit elkaar liggen :) en me beziggehouden met de pennetjes heb ze zelf gemaakt past super en is als orgineel.
Nu morgenvroeg alles weer in elkaar maar welke aanhaalmomenten gebruik ik best voor nokkenaslagerkapjes ?
En tandwielen op nokkenassen ?
En bij nieuwe klepstoters moet ik daar iets meedoen of kunnen ze gelijk in de wagen ?
Mvg ken dSuper
Ja nu weet ik niet of je het uit de orginele nokkenassen kan halen ?
Iemand een idee ?Mvg ken d
Maar er zit wel een gat maar het pennetje is er gewoon niet :s
Dat heb ik maar dit pinnetje houd de tandwielen tegen zodat deze niet rondraaien lijkt me ?
Dat blokeer blokje heb ik maar wil liefst gewoon er een pinnetje inhebben zoals orgineel.
Hoe kan ik dit doen ?
Hier foto van waar orgineel een pennetje zit maar bij de sport nokkenassen zitten deze er niet in.
Wil zaterdag nieuwe klepstoters en gelijk men andere nokkenassen plaatsen
Nu zit ik met het probleem van het pennetje op de nokkenas iemand een idee ?
Bij de nokkenassen zit er wel een gaatje voor het pinnetje maar er zat niets bij.Mvg ken d
zit weer met vermoed ik tikkende klepstoters heb even filmpje kan iemand dit bevestigen ?
http://vid1237.photobucket.com/albums/ff467/kendirven/Mobile%20Uploads/2016-08/507DF502-0427-463D-AAEA-A40E6C2C1792_zps3gzbibxy.mp4″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Heb ook nog set nokkenassen liggen maar zag net dat er geen pinnetje inzit om de tandwielen op de juiste plaats te houden zitten hoe los ik dit op ?
Mvg ken d
Stekker past dus zal het wel gaan denk ik
Even vraagje tussendoor ik wil morgen een setje injectoren laten rijnigen.had nog een setje liggen van een c16xe dacht ik .maar nu zie ik degene die in me corsa zitten zijn grijs plastiek bovenaan en de andere set zwart is er een verschil of is dit enkel optisch?
Dan is ie nog tekort hoor de pijp vooraan is te kort niet aan de middenpijp heb het zelf geprobeerd en was gewoon te kort hoor
Mvg ken d
Klopt is korter want toen ik het uitlaatspruitstuk erop zette wou ik men orginele c16xe kat plaatsen en die kwam zo een 15cm tekort.
Er zijn geen sportspruitstukken voor een c16xe van lexmaul heb een lexmaul uitlaatspruitstuk van een x16xe. en dus een kat van een x16xe bij een c16xe is het voor de hoek veel korter als bij een x16xe maar ik kan dit wel aanpassen kan gewoon lassen op het werk.
Het is een lexmaul uitlaatspruitstuk dus voor een x16xe dus heb dan wel een nodig voor x16xe niet c16xe als je die nog hebt liggen wil ik em graag overnemen ;)
Mvg ken d
Super ga er nog over nadenken alvast bedankt voor de info ;)
Ja ben aan het kijken geweest voor een sportkat maar ken er niet veel van en wat is goed en wat niet ?
Mvg ken d
Was sowieso van plan om deze er tussen te lassen bij de open pijp en het is al best luid nog met kat maar zou de middendemper dat niet een beetje opvangen ?
Mvg ken d
Nu met de katvervanger die ik eronder wil gaan steken ben ik bang dat het heel luid gaat worden. heb namenlijk middenpijp zondr demper en irmscher eind demper .zou ik dan niet best een middendelper op de open pijp maken ? Vind de cherrybomb dempers altijd wel leuk en lijkt me ook handig omdat ze smal zijn hoe groot is de standaard diameter van de uitlaat normaal ?
Mvg ken d
De nokkenassen zijn besteld van newman de 264 road cams blijkt de revisiebedrijf achter men werk te verdelen en ze zijn 100 euro goedkopen dan online dus ze daar maar besteld :).
En men drukgroep en lager zijn ook aangekomen we weten weer wa doen . -
AuteurBerichten