Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
we hebben bijde remklauwen voor uit elkaar gehouden en aan alletwee de klauwen blijkt 1zuiger per klauw te lekken
bij men broer zen kadett c2 krijgen we de remmen niet ontlucht meerdere malen ontlucht
maar krijgen steeds geen pedaal ook nergens lekkage te vinden iemand een idee ?1 woord : ONGELOOFELIJK!! :thumbup
een update rechts achteraan moest een nieuw stuk ingelast worden en mij vandaag mee bezig gehouden
hier enkele fotos

hier waren de rotte stukken waar kilo’s plamuur opzaten

nieuwe stuk

even passen

uitslijpen maar :)

nieuw stuk erin

nog geen foto van volledig afgelast die komen in de loop van de week
3 mei 2012 om 18:17 In reactie op: een kadett c coupe met 2.4i op kenteken? (kan dus toch) #17488794jammer dat dit alles enkel in nederland kan :(
ziet er goed uit man doe zo voort :)
oliepijl is goed en zou het kunnen dat de sensor vastkomt te zitten omdat deze lang niet gebuikt geweest is ?
mijn broer zen kadett c sadan 1200s brand het oliedruklampje .
was na eerste keer starten heeft lange tijd niet gedraaid enig idee wat dit kan zijn ?klopt zal van het weekend is wa uitzoeken off ik aan aal dit kan geraken want heb de veren uit nederland :s
mooie kadett heb je seg :) droom velgjes :p die hoop ik ook nog te kopen
die reacties worden gewardeerd :)
Heb er twee gekocht via winparts 70per stuk
geeft niet de comentaar kan ik enkel van leren en tijd heb ik ook hoor en het is niet zo dat de kadett voledig doorot is het zijn enkele plaatsen en ik zal volgende stukken uitslijpen dankzij jullie tips maar ik doe dit voor de eerste keer ik kan niet alles weten
@Veldmaatbeunhaas wrote:
Het ziet er tot nu toe netjes uit. Voor het lassen heb ik wel een kleine tip. Meet op hoe groot het roestige deel ongeveer is. Je slijpt dan een plaatje, makkelijkste is zo vierkant mogelijk, die net iets groter is als het roestige deel. Dit plaatje leg je dan over het gat heen en dan teken je het plaatje af. Wat je afgetekend hebt slijp je uit en dan kan je de nieuwe er zo inlassen.
Ik weet niet hoe grondig je het project gaat aanpakken, maar het is misschien makkelijk om een kantelbok te maken en de kadett op de kop te hangen. Ik zou de tectyl ook goed weg halen want je komt dan vaak nog meer kleine plekjes tegen dan je in eerste instantie kan zien. Hiervoor gebruik ik altijd een staalborstel op de slijptol. Veel succes.
bedant voor de tip wel het zit eigenlijk zo ben 19 jaar nu heb me rijbewijs en wil eigenlijk ergste roest weg en dan volledig laten spuiten ik werk in carroserie bedrijf dus spuiten is geen probleem maar voor een draaispit heb ik nergens plaats jammer genoeg en ja assen zijn volledig nieuw dus ook niet veel zin om het allemaal te demonteren wil hem eigenlijk rijklaar maken voor keuring dagenlijks
bedankt allemaal voor de tips :)
ben begonnen aan het laswerk van men kadett c coupe het is niet zo goed gelast het was dan ook mijn eerste keer
voor het lassen












volgende fotos komen volgende week
dat is wel veel geld voor een spatbord niet ?
er zit mss wel een kleine spatie tussen en ik heb wel fotos van de bak die er af is maar daar kan je niet veel aan zien denk ik
ja het is egt raar als we hem er op zetten draait ie en als we hem volledig vastzetten blokeer ie
maar de bak draait hoe kan die dan vast zitten ?
of gwn een site waar ik koppeling set kan bestellen voor kadett c 1200s zou ook goed zijn
ja zou het kunnen dat vorige eigenaar mss de verkeerde koppeling drukgroep heeft gemonteerd heeft iemand mss de product nummer van koppeling drukgroep ?
als hij er af is kan je idd met de bak draaien
@*Jurgen* wrote:
dus je hebt m opgeladen en aangekoppeld en toen 2 dagen stil laten staan? Dan heb je een lekstroom ergens zitten, daarvoor heb je een multimeter nodig om dit te meten. Heb je die?
Wat betreft dat stilvallen, stel eerst je ontsteking weer even goed af voordat je verder gaat kijken. Als dit goed staat, zou ik even kijken naar valse lucht of iets dergelijks.
ja ik denk ook ergens lekstroom een heb een multimeter hoe ga ik te werk dan ?
-
AuteurBerichten