Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Je hebt toch twee soorten achterbumpers een met klepje en een zonder
Gaat wel om een oude bumper dan he ?
Ik heb een bumper maar deze is niet zo net meer dus heb liefst een nieuwe trouwens achterbumper is toch niet speciaal anders als gewone corsa ?
Mvg ken dNette sideskirts met all kapjes ?
kwam dit nog tegen veel info http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/fault_codes.htm#gm” onclick=”window.open(this.href);return false;
maar ik zou graag met me op com uitlezen kan dit bij corsa b gsi 1994 c16xe ?ik heb het zelvde probleem bij mijn corsa b gsi uit 1994 c16xe
ook verloopstuk naar 10 pins en krijg hem niet aan de praat stekker al om proberen draaien past wel maar
nog steeds geen verbinding met ecu zou hem ook graag uitlezen maar krijg het gwn niet aan de praatmvg ken.d
dus mijn corsa b gsi 1994 c16xe heeft geen egr ?
zit wel een egr op
15 september 2013 om 06:34 In reactie op: Prachtige C kadett gekocht! Extra kadett gekocht! #17663694Ik gebruik nu meestal een nagel waar van de kop net door het gat gaat en de pin meepakt
En dan met een griptang de nagel vastklemmen langst andere kant en klop ze er dan zo uit :)Vind persoonlijk de ronde veel mooier dus toch maar ronde :) maar achter grill moet inderdaad nog zwart
sneak peaks
http://s1237.photobucket.com/user/kendirven/media/IMG_0639_zpsfb3d4623.mp4.html” onclick=”window.open(this.href);return false;


sneak peaks
http://s1237.photobucket.com/user/kendirven/media/IMG_0639_zpsfb3d4623.mp4.html” onclick=”window.open(this.href);return false;


Volgens de info van opel kan ook bij warme stilstaande motor vind het bij draaiende motor ook helemaal niet handig te doen
Volgens mij stonden ze te vast
ik heb het probleem gevonden dankzij de stoterstangen te checken .
er stond een klep open en enorme druk op die stoterstang dus boutje van stoter wat losser gezet
nu draait de motor gwn soepel rond nu snap ik niet hoe dit komt.
heb de kleppen 20uit 20 in afgesteld en toen hij draaide was er ook helemaal een geluid van kleppen
die tegen de zuiger komen ofzo.
zou het kunnen dat de stoterstangetjes de nokkenas blokeren.
of heb ik gwn de kleppen verkeerd gesteld ?mvg ken.d
vandaag nog wat geprobeerd maar kom er niet uit.
motor draait klein stuk en zit dan muurvast.
bougie’s eruit gehaald geen verschil.
riem alternator waterpomp losgehaald geen verschil.
startmotor losgemaakt geen verschil .
kleppendeksel eens open gehad en gekeken maar niets speciaal.
oliepijl is perfect.
iemand nog een idee mss ?mvg ken.d
ja perfect juist olie erin en de motor draaide ook perfect rond voor eerste keer gestart zeker 10 toeren met de hand gedraaid voor eerste keer gestart en oliepijl is goed
begrijpenlijk :) ik heb ook graag me eigen ding .
vind het wel iets hebben dat groen :)
heb een andere carburator van iemand nu nog wachten op revisiesetje van classic opel parts maar krijg geen reactie
als ik er een mail naartoe stuur er staat namenlijk 0.00euro voor revisiesetje :sweet het niet meer carbu laat veel te veen benzine lopen en komt zelfs langst het bowenste pijpje naar buiten den dat
er ook benzine in men olie terecht is gekomene :s morgen maar nieuwe olie halen :s
iemand een idee wat er fout gaat ?heb even andere carbu gepakt nu gaat ie wel maar ploft de moet af en toe en als ik em uitzet blijft er benzine lopen bij
het buisje dat midden in de venturi uitkomt is dit normaal ?maar het ligt los in de carbu als ik hem demonteerde kan niet de bedoeling zijn toch ?
vraagje ivm carburator heb vandaag proberen te starten van de kadett nu lekte de carburator
langst alle kanten dus carbu terug uit elkaar nu zag ik dat er iets los inzat wat bij men broer zijn
carbu vast staat maar het is gwn los is dit op te lossen of is het gwn andere carbu kopen ? hier paar foto’s van het onderdeel
dat er los inzat.
[/URL]
[/URL]
[/URL]mvg ken.d
ga ik dit weekend eens proberen hopenlijk zakt ie nog een beetje
normaal dit weekend ook de motor starten en deuren passen :) -
AuteurBerichten