Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@XpLoD wrote:
Nou zojuist door de dealer gebeld, en die had wel goed nieuws. :) de bedrag die ik krijg is 14500… dus nu weer ff nieuwe zoeken :).
Ik heb een witte nurburgring edition gezien met maar 23000km… maar deze is iets aan de prijzige kant…. is het wel waard wat vinden jullie?
Wil in iig een astra H OPC en liefst onder 100dkm met full optionsOké, dat is netjes. neem aan dat het dagwaarde is? Auto is dus economisch totallos. Restwaarde krijg je van de opkoper en het verschil van verzekeraar.
Ligt eraan hoe duur die nurburgring editie is. Rij zelf ook een nurburgring en vindt wit echt geweldig, vooral in het donker met privacyglas ziet het er wild uit.
Dat je een aankoopnota of kwitantie moet aantonen is normaal bij totallos. De expert heeft na het bezoek 5 werkdagen de tijd om de wagen in de opkoopmarkt aan te bieden voor een restwaarde. Jij krijgt vanzelf bericht van de expert als hij een dagwaarde heeft.
Ik ga er even van uit dat jij een cascoverzekering hebt voor de opc. In dat geval betaald jouw verzekeraar dagwaarde -/- restwaarde. De restwaarde ontvang jij van de hoogste opkoper als je besluit de auto weg te doen.
In zowel in de z20leh als z20let gewoon de 5w30 van gm zelf. Loopt prima.
Vanavond in Rotterdam bij cruise terminal een zwarte astra g opc 2 gespot. Is een bekende van het forum. Mooie wagen!
@Gerrit78 wrote:
Ben altijd keurig en correct geholpen door de ANWB. En dat ze niet willen helpen op het moment dat je niet aan kunt tonen dat je lid bent vind ik niet zo raar. Het zou anders wel heel makkelijk worden om de boel te besodemieteren.
Gerrit ;)
Helemaal mee eens! Volgende keer ANWB pas bij de hand houden. Ben keurig geholpen in Frankrijk met geklapte dynamo en vervangende auto en in Nederland met kapot deurslot.
3 februari 2013 om 21:09 In reactie op: Lucas 2.8 Vec Türbo STW: Van een 2.8 naar een 2.0! #17978348@Jerk wrote:
@kelderbier wrote:
Bij volgende banksessie gewoon tc zekering lostrekken. Bij me coupe ook zo gedaan. Na de sessie zekering terugzetten en klaar is Kees.
Bij de opc is het inderdaad 9 sec sportknop indrukken en tc staat uit
Was zekering 23 toch?
Bij mij hebben ze toen iets bij het voorwiel los gehaald waardoor de tc ook uit gezet werdJa klopt zekering 23 bij astra g. Stuurbekrachtiging werkt inderdaad niet meer maar op de bank geeft dat niet. Weet niet hoe dat bij een vectra werkt.
3 februari 2013 om 13:20 In reactie op: Lucas 2.8 Vec Türbo STW: Van een 2.8 naar een 2.0! #17978343Bij volgende banksessie gewoon tc zekering lostrekken. Bij me coupe ook zo gedaan. Na de sessie zekering terugzetten en klaar is Kees.
Bij de opc is het inderdaad 9 sec sportknop indrukken en tc staat uit
@frank de jonge wrote:
Tussensprintjes kan je meten met zo’n gtech ding op gps. Kan je allerlei tijden mee meten. Er zal hier vast wel iemand zijn met die apparatuur.
De gemeten snelheid van 80 naar 120 doet mn MPS in 3,1 sec. Is nog sneller dan ik dacht.
Een 3 mps staat bekend om z’n snelle acceleratie in 3 ja. Een mps met 334 pk doet 2,4 over 80 naar 120 in 3. Leuke wagens!
Heb dezelfde aanpassingen als jij hebt. Tx fmic, volledig 3 inch piper uitlaat, cdti box, en 3 inch tophat van tx, bailey dv26 blowoff. Verder is alles standaard. standaard actuator is prima. Rij wel altijd op bp ultimate 98.
Mijn tijden met iPhone 5 en geinstalleerde chrono gemeten. Kan dus nog een stuk nauwkeuriger. Vriendin heeft getimed.
@frank de jonge wrote:
True Peter. Jiji hebt ook een hoger koppel dan mij maar de sprint van 80 naar 120 gaat net wat langzamer. Die Mazda doet dat in iets minder dan 3,6 sec. En dat is ech al belachelijk snel. Daarom ben ik benieuwd in hoe zulke tijden Dasmoerf ze doet. Zijn leuke cijfertjes king:
Ja was ook wel benieuwd. Van het weekend geprobeerd op de winterbanden. Kwam van 80 naar 120 in 3 op 2,8 seconden. ben benieuwd wat dasmoef doet :thumb
Ja zal zeker te merken zijn. :thumb zag dat je ook in vriezenveen bent geweest. Ben zelf paar deuren verderop geweest op zelfde industrieterrein voor het plaatsen van mijn uitlaat bij JS autosport. Hij heeft ook mijn OPC gemapt op de bank.
ik denk dat die 287 pk op de krukas zijn. Zou anders betekenen dat je meer dan 340 pk (verlies 20%) aan de krukas zou hebben en dat red je niet met huidige specs en LEH turbo.
In de voorbeeldgrafiek van Unlimited Tuning staat een insignia turbo 1.6 die na tuning iets meer dan 220 pk levert. Logischerwijs moet dit wel krukas-pks zijn omdat dit overeenkomt met de cijfers die Klasen en EDS geven. Zij geven altijd krukas-pk weer op de grafieken
Ja ligt eraan wat je zelf belangrijk vindt. Zelf ben ik nogal pietje precies haha. Voor het zicht ben ik zelf van 4300k naar 6000k xenon gegaan. Hele verbetering vindt ik zelf. Groot nadeel is dat je bij astra h halve auto moet gaan verbouwen om xenon te verwisselen. Stadslichten gaan via wielkuip.
@Lt. Jozef wrote:
@kelderbier wrote:
Ik heb zelf de smd9 van xenonlamp.nl. staat perfect met 6000k ds2 xenon. vele malen beter dan die goedkopere setjes. Heb al 3 goedkope setjes versleten omdat ze na 1 maand al kapot gingen
Ik neem aan dat je dan deze bedoeld? http://www.xenonlamp.nl/webshop/canbus-led-verlichting/stadslicht/9-smd-canbus-w5w
Ja klopt. Mooi lichtbeeld hebben die leds. Standaard levert opel op de astra h 4300k xenon. Dat is geler dan 6000k. Hou daar rekening mee voor het kleurverschil
Ik heb zelf de smd9 van xenonlamp.nl. staat perfect met 6000k ds2 xenon. vele malen beter dan die goedkopere setjes. Heb al 3 goedkope setjes versleten omdat ze na 1 maand al kapot gingen
Gefeliciteerd met je aankoop! gaat je veel leuke km’s opleveren :thumb
Distributie bij de z20leh moet om de 120.000 km of 8 jaar. Z20let is inderdaad 60.000 km. Ff gecheckt bij de dealer. Mijne gaat volgende week voor grote beurt dus geen kosten voor distributie gelukkig
Storingslampje komt door 3 inch pijp. Had ik ook. De efficiëntie waarde worden overschreden. Er is een extension, busje met draadeind tussen de tweede lambdasonde en de opening in de pijp gedraaid en probleem was over.
Ligt aan de km stand van de wagen die je gaat bekijken en hoe vorige eigenaar er mee om is gegaan. Mijne draait nu 56000 km. Rij nu 35000 km met 485 nm en geen bakproblemen oid. Rij deze auto alleen in het weekend dus goed warm rijden en dan pas knallen
Sorry te snel gekeken. Die föhn ga ik ook eens proberen. Ontluchtingspijpje aansluiten zorgde voor meer condens bij mij. Zonder doppen rijden was het probleem minder maar dat is niet de oplossing
@wa.ma wrote:
Nu heb ik sinds afgelopen weekend na lang denken ook depo gekocht met projector erin om
er later xenon in te gaan doen .(ziet er wel netjes uit)
Maar meteen zat er al vocht in beide lampen ?? nadat de lampen waren aan geweest.
Later trekt het weer weg en als de lampen weer aangaan komt het weer terug!
Ziet er niet uit .
Het zit bij het knipperlicht en de onderrand van de units
Vreemd want voor de rest hoor ik geen slechte dingen over Depo.
Hoop alleen dat dit niet zo blijft want mijn oude koplampen zijn nog als nieuw en geen spoor van vocht.Hoor graag of dit toch ook zo is bij andere mensen? :(
Ja dit probleem heb ik ook met de depo lampen. Alles goed afgedicht maar er trek snel vocht in de lamp. Ben er nog niet uit hoe dit op te lossen.
9 januari 2013 om 14:40 In reactie op: sterretje in voorruit, iemand tips of carglas bellen? #18093408@RISL wrote:
Bij de verzekering van mijn Astra (volledig casco verzekerd, dus ook ruit, diefstal, eigen schade, enz.) was sterreparatie niet gedekt en kostte mij dus de volle mep.
Nadat de ruit verder scheurde, werd deze gratis vervangen (geen eigen risico) en ook ging de premie niet omhoog o.i.d.Ben wel benieuwd welke verzekeraar dit was die een volledige ruit betaald zonder eigen risico. Jij hebt waarschijnlijk een sterreparatie laten uitvoeren door een ander bedrijf dan carglass of autotaalglas. Meeste polisvoorwaarden zeggen dat alleen die twee gratis kunnen repareren. In andere gevallen valt de reparatie onder het eigen risico en kan je de nota zelf betalen. Dit is mijn ervaring in mijn 6 jaar als schadebehandelaar
9 januari 2013 om 10:43 In reactie op: sterretje in voorruit, iemand tips of carglas bellen? #18093402@Lemmens wrote:
Als je WA+ hebt dan zou ik ‘m laten scheuren en dan ‘oohh, nu is ie kapot, moet ie vervangen worden’. Die stickertjes kunnen inderdaad ook. Zelf heb ik bij m’n oude Vectra een sterretje gerepareerd voor € 2 met een drupje secondelijm. Stond natuurlijk met koeieletters op “NIET VOOR AUTORUITREPARATIE”, dat betekent bij mij dat ik het DUS moest proberen. En met succes, 2 strenge winters heeft ie uitgehouden, daarna de auto weggedaan. Nooit problemen ondervonden. :)
Die ster laten scheuren is stomste wat je kan doen. Wij wa+ is sterreparatie gratis bij carglass. Vervanging kost je minimaal de helft van je eigen risico
8 januari 2013 om 18:18 In reactie op: trotse eigenaar van astra h opc nurburgring edition #341 #18092390@Andre_Ede wrote:
De Black editon is toch geen officiale Opel model maar een omgebouwde opc nurburgring edition door OPC Oosterhout.
ja je hebt gelijk. Was een intiatief van OPC oosterhout. maar niet iedereen kon de wrap waarderen. Dit bleek wel toen de wagen in het wit te koop stond. Ik was de eerste van de 5 mogelijke kopers die ineens op de stoep stonden.
8 januari 2013 om 18:05 In reactie op: trotse eigenaar van astra h opc nurburgring edition #341 #18092388@-OPC- wrote:
De 19″ velgen rijden goed maar redelijk hard en bij spoorvorming in de weg voel je het wel goed aan het stuur.
Ik heb een tijdje gezocht achter de originele witte velgen op internet maar kan ze nergens vinden.
Wist niet dat er ook zwarte uitvoeringen waren, dacht dat deze de “race camp” uitvoering waren?Oke, was erg benieuw hoe de 19” velgen rijden. Hoor jou argument over spoorvorming ook op het VXR forum. heb met de ATS wielen nergens last van.
Er staat wel een setje op marktplaats te koop maar die zijn rood gespoten. Zijn exact dezelfde
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/banden-en-velgen/m618412320-rode-ats-velgen-met-dunlop-banden-225-40-18-8j-5×110.html?c=c40de5ad629ab42516ec13768067e2e0&previousPage=lr -
AuteurBerichten