Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Staat er niks op het duitse opel-hecktriebler-forum of senator-monza??
Kan je daar ter plekke ook nog aanmelden? of moet dat nou echt weer precies via die driftseries…..
Heb je er al euro 98 ingegooid?
Verdeler verdraaien heeft idd geen zin, is een leeg ding met alleen een rotor en verdelerkap d’r op.Een groep A onder de Rekord gefabriekt, klinkt lekker nét niet te hard maar de CIH-sound is er weer!
Ze zien er echt heel woest en ondeugend uit, L.A.-ink achtig zeg maar.king:
Een blik Russinnen opengetrokken? :kewlpics
Nee er zitten geen veertjes in, alleen in het deksel achter de zeskant bout, de tandwielen terugstoppen met een flinke klodder vet er aan en het deksel weer monteren.
origineel gepost door McLambo
Ik heb ff op die site zitten kijken, maar ik weet niet goed welke onderdelen er nodig zijn voor groep A. Kan iemand met ervaring even de goede artikel codes ophoesten? Alvast bedankt, king:Op de site van gkb, en dan het gedeelte voor de vakhandel aanklikken, daar simons-jetex kiezen, dan ben je zo bij de groep-a systemen voor manta & ascona B.
GKB verstuurt niet aan particulieren, maar ze zullen je vast wel vertellen waar er bij jou in de buurt een dealer van hun zit.Waarom zou je zelf gaan samenstellen, zeker gezien de prijs en pasvorm van een Simons systeem?
:thumbup
De laatste is wel een soort “Charlies Angels” plaatje!
Je weet me te wonen hé Herr Jopie!
En schuren en spuiten gaat te lang duren, gewoon het ding intuigen, oppoetsen, stickeren en knallen met die bak!! :DD’r stong nog niks op de site van ODC over inschrijven, maar heb d’r mar een mailtje naartoe gestuurd naar z’n info-adres, dus maar even afwachten wat ze er van denken………….
in ieder geval bedankt voor de tip van ODC, Koekie.Da’s juist leuk, komt er toch nog wat drift-actie in beeld! En veel onderstuur voor de voorwielaandrijvers :jerry
origineel gepost door fluks
De ktm
Ha, een echte 500 tweetakt!!!
Hee Koekie, kan je d’r ook voor inschrijven of gaat dat op uutnodiging? Ben bezig met ’n driftmanta met een zespitter op carbs dus dat gaat wel dwars :D
Gewoon een groep-a nemen, en het gietyzeren spruitstuk houden voor de ultieme en onmiskenbare Opel-sound king:
Mooi dat er weer een ascona aangepakt wordt! Wat denk je van de Lexmaul kleuren van rond 1990 rood met goud, klinkt erg fout maar een kennis van me (Oscar) had in die tijd een 4-deurs zoals in de Lexmaul catalogus stond, was een superdik ding………….
Gaaf zo’n oranje B1, in Middelharnis rijdt ook een oranje B1 en die is superstandaard zelf met stalen wielen en smalle bandjes.
Ik doe ook mee met m’n rode manta, lekker meerijden en proberen om m’n persoonlijke beste tijd te evenaren of te verbeteren :D
Op http://www.manta-b.de staat veel goede en serieuze info over tuning en zescilinders.
leuke site met veel info!
Jep, em d’r zijn plannen om ’s avonds na tien uur de bruggen open te zetten, hoeft er ook niks meer op slot gezet te worden :D
Zal het maandag voor je opzoeken, dan u2u ik het wel.
Dat zijn de losse reflectors met glazen, de montage ringen met stellers moet je overzetten, is wel een k*tklusje maar met wat geduld en een heteluchtblazer wel te doen.Heb je ze met de bolle Valeo lampen er in?? Of de platte Hella of Optilux?
Biesheuvel had een paar jaar terug de platte in voorraad.
Kan zelf aan Valeo’s komen, heeft wel een maandje levertijd…………origineel gepost door Pastra
2.4 heeft toch computer er aan hangen:P dat is wat ik nog herinner uit een gesprek met iemand…
Heb nu groep N eronder zitten…Maar enig idee waar ik tegen die tijd de RUIGE nokkenas vandaan ga halen??:jerry
In een Omega hangt er een Motronic aan, maar met chippen is er geen winst te halen.
Groep N is te dun voor een getunede 2.4
Nokkenas kun je bv. bij Biesheuvel halen de Kent OP244 is een hele geschikte voor een 2.4 trekkracht onderin én toeren draaien doet ie er ook heel goed mee……..
Injectieverhaal vergeten en carbs er op king: -
AuteurBerichten