Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik nog even bij je ascona staan kijken.
oei wat is die mooi zeg :thumbjammer dat hij zo snel kapot ging :(
Ja zeg dat wel, veel uit kunnen remmen en snel de bocht uit.
De kadett stuurt echt lekkerkijk deze maar eens bij 1.30min
http://youtu.be/tK3KD23FJxg?t=1m30s” onclick=”window.open(this.href);return false;Ze geven het jammer genoeg niet voor niks weg.
Maar deze plannen had ik toch al wel voor m’n blok,
Ik heb dit idd bij de buren gehaald, lekker op loop afstand :thumb
Ja dat zijn idd zuiger die de compressie verhogen, ook zijn de uitsparingen voor de kleppen flink groter zodat ze dus een eind verder open kunnen
Eerst maar is kijken wat het onderblok gaat kosten, dan verder kijken wat we met de kop gaan doen.Maar het is een feit dat ik onzettend lekker heb kunnen knallen op assen :D
Ja ik heb inderdaad geen spijt dat ik ben gestopt, anders had ik wel meer schade gehad.
Ik heb al andere zuigers gekocht en heb het onderblok al weggebracht om te laten hoonen en vlakken.
Ook komt er een stalen koppakking tussen en word de ontsteking aangepast.
Waarschijnlijk doe ik er ook een andere cilinderkop op met grotere kleppen en bewerkte kanalen.
Maar dat is nog niet zeker.nieuwe zuigers


Plaatje bij het praatje



Motorschade



Moet ik nu ook mijn kop laten vlakken en cilinder laten hoonen?
vandaag druk bezig geweest met de motor. Ik heb een beetje geluk dat ik nu 2 weken vakantie heb :thumb .
Maar ik heb hem dus al helemaal uit elkaar liggen. Er zijn bij 3 zuiger stukken uitgebroken tussen de zuigerveren.
Het gaat hier dus om orginele zuiger, dat ga ik meteen veranderen naar gesmede zuigers.Ik laat zowiezo m’n cilinderkop vlakken, afpersen en ook ff de cilinders laten controleren.
Dus weer lekker bezig deze vakantie haha :D
En nog de groeten aan de inspecteur :thumb
hahaha ja zeg dat wel.
maar wel een beetje kansloos om dan heel zo’n verhaal te gaan liegen :???:
in ieder geval wel knap verzonnen :D
Ja licentie heb ik ook, alleen nog geen vaste navigator. Interrese misschien? ;) :thumb
Nee het was geen lotusmotor. het ging duidelijk om een cih 4 cilinder met 8 kleppen.
Dus Lotus heeft nooit een 4 cilinder CIH raceversie gemaakt?
Als het niet waar is vind ik het wel knap verzonnen, hij maakte er zo’n mooi verhaal van :D :D :D
Ja dat vermogen vond ik ook nogal veel. maar is er uberhaupt een cih door lotus gebouwt?
Gister is de kadett goedgekeurd voor divisie 5 :thumb
Het technisch paspoort word over 3 weken opgestuurd.Het enige wat je met een verstelbaarnokkenas tandwiel kan, is het exact afstellen van je distributietiming omdat dat met een vast tandwiel altijd net niet percies uit komt. Je zal er niet echt heel veel vermogen meer door krijgen maar hij zal wel wat mooier gaan lopen en wat beter reageren. Je kun ook gewoon wat sleuf gaten laten maken is je orginele tandwiel. dat is een stuk goedkoper en werkt ook. ik rij daar ook mee
Ik heb die auto een jaar of 3 geleden bij een tuner in roosendaal gezien volgensmij?
Ik dacht dat hij een c20let moest inbouwen?Top auto :thumb prachtig
netjes :thumb
dankjewel :thumb nee daar heb ik echt geen spijt van. het is echt een bewuste keuze geweest om een c2 in de geel/zwarte kleuren te maken. Maar dat is gewoon mijn smaak. Mij is trouwens ook weleens vertelt dat een enkeling orgineel ook zo is gebouwd maar dat was dan een overgangsmodel toen de c1 de c2 werd. maar dat weet ik niet zeker.
Ja het gaat goed hoor :thumbup . Ik heb de carterplaat er inmiddels onder zitten en heb mn accubak verstevigt.


Nu nog wat kleine dingen zoals spatlappen en sleepoog monteren enzo.
Ook een HANS nekbeugel gekocht vandaag. Goed voor de veiligheid :thumbup slecht voor de portomonee :thumbdown25 augustus word hij met nog wat c kadetten gekeurd bij frans verbaas voor de divisie 5.
Dan ben ik echt klaar voor de strijd :D Altenarally 13 oktoberWat een leuk verhaal. Wel een beetje raar dat ze dan in zo’n auto een 16n op lpg leggen.
Ik dacht altijd dat het een orginele GTE is?Ik heb nog wel wat foto’s gevonden


Dankjewel :D
Wauw dan heb je er echt een gehad met een bijzondere geschiedenis :thumb
Heb je daar ook rally’s mee gereden? En hoe is die auto aan z’n einde gekomen?
Heb je ook foto’s?mijn fzr1000 in z’n circuit stand

ja dat klopt daar woon ik ;)
Ja ik ben nog steeds vaak bezig met de kadett. Heb laatst wat problemen gehad met de versnellingbak maar die zijn nu opgelost. Ook heeft de auto nog wat kinderziektes. Ben op het moment nog bezig met de carterplaat. Over een paar weken word de auto voor divisie 5 gekeurd. In mijn vakantie in september ben ik van plan om veel te testen. En de eerste rally word 13 oktober in mijn eigen achtertuin :D .
Ook was hij een aantal weken terug te bezichtigingen op de aelse dag in andel.
Dat was een leuke dag, de auto heeft veel bekijks gehad



iemand?
mooie kadett :thumbup :jerry
heb je foto’s :kewlpics
-
AuteurBerichten