Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
19 augustus 2013 om 08:56 In reactie op: Waar op letten bij een Opel Vectra 1.9 CDTI Cosmo station #18166161
Jammer. Wat een %$^$ van een bedrijf/verkoper. :fy1
Heel mooi! :)
Kromme zuigers? Ik denk dan eerder aan kromme drijfstangen…
@pleem68 wrote:
Voor een ruilmotor ben ik bezig om te kijken van hoe en wat en olie laten verversen gebeurt al. Zoals ik zei dat de auto bij de dealer onderhouden wordt. Vraag me allen wel af als men bij een grote beurt ook kijkt of er nog genoeg spannin staat op de ketting, volgens de dealer is er moeilijk bij de ketting te komen en wordt dit daarom niet gedaa. Vreemd lijkt mij
Als bij het takenpakket van de grote beurt volgens Opel een controle hoort van de kettngspanning, dan zit jouw dealer fout.
Een auto die ruim 5 jaar oud is.
Ik kan mij voorstellen dat ze dan geen garantie meer geven op de motor.
Je maakt een kans als je kan aantonen dat dit een fout van Opel is (fabricage of onderhoud), anders zie ik geen mogelijkheden.
Overigens zou ik de slopers een bellen of ze een ruilmotor hebben. € 6.000,- is wel heel veel geld.
Heb dit gehad met mijn Ford Focus en dat bleek een fout ergens met de stuurbekrachtiging te zijn… Of het een goede vergelijking is, geen idee.
12 augustus 2013 om 13:11 In reactie op: Vectra B trekt naar links + overmatige bandenslijtage #18166328Kijk eens in de wielkasten of ze ergens aanslijten?
6 augustus 2013 om 14:14 In reactie op: Op zoek naar GTS diffuser/sier inzetstuk achterbumper #18163934De sierstukjes krijg je er niet bij he ;)
De rechthoekige demperstukjes vind ik ook niet mooi. MAar volgens mij kun je hier ook wel twee keer twee oval of ronde pijpjes in proppen. (beetje zoals Prosche)
6 augustus 2013 om 13:57 In reactie op: Op zoek naar GTS diffuser/sier inzetstuk achterbumper #18163932http://www.ebay.de/itm/Raritat-Irmscher-Vectra-C-GTS-Heckdiffusor-Selten-/231025094459″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Irmscher! :thumb
De servomotortjes kunnen wat herrie maken, maar dat is doorgaans geen goed teken.
De servomotor van de recirculatie gaan vaak kapot (te horen aan een ratel als je de auto op slot zet of van slot haalt… of de recirculatie aanzet).Het geklik zou ik denken aan een losliggend iets? Als er geen regelmaat in zit dan is het wellicht afhankelijk van de weg? (hobbels, kuilen etc)
Je hebt ook nieuwe veren toch? Die kunnen ook wat herrie maken tijdens het ‘zetten’.:kewlpics :thumb
De verkoper hoort hier voor op te draaien, niet de leverancier daarachter. Jij doet tenslotte geen zaken met de leverancier.
Dat jouw verkoper de schade weer wil verhalen op zijn leverancier is zijn probleem.art. 7:17 Burgerlijk Wetboek in combinatie met 6:74 Burgerlijk Wetboek
(even de artikelen uit mijn hoofd)
@usbstick wrote:
ik vind het wel duur.. ik ben bij de opel dealer nog goedkoper uit… :???:
Inclusief klauwen?
De originele is zo braaf… ik zou wel een isignia-achtige grill willen.
Zonde! :fy1
Volgens mij zijn die stekkers voor de radiobediening.
Schotje los in de demper? Bij voldoende druk trilt het blijkbaar niet meer?
Houd wel rekening met wat anders. Als je de veren vervangt moet je uitlijnen. Dat is geen probleem.
De achterwielen zijn verstelbaar over 4 uitlijnbouten (centreerbouten, hoe je ze maar wilt noemen). Die zitten meestal volledig vastgerot.
Kan je een draagarm kosten om ze los te halen.Je moet sowieso uitlijnen. Ik zou de veer direct vervangen. Ben je er vanaf.
Betalen moet je toch, je bent alleen aan het uitstellen.
Probleem is dat (te) dunne kabels nogal heet worden… met als gevolg dat de isolatie smelt.
Overigens krijg ik wel het gevoel dat de markt daar nogal misbruik van maakt. Als je de verpakking mag geloven heb je al gauw monsterlijk dikke kabels nodig met een monsterlijk prijskaartje.
Mooi!!! :wors
Enne.. van die ‘lelijke’ velgen wil ik je wel afhelpen hoor. :jerry
Kind op de achterbank is de enige oplossing…
ben wel benieuwd naar deze how-to :)
Tnx allemaal. :thumb
-
AuteurBerichten