Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Vanmorgen een zwarte Vectra C GTS op de weg tussen Roden en Groningen. Had de lampjes in de petjes-stand. (mistlichten+stadslichten)
16 inch als ik me niet vergis.
Althans, die gebruik ik en dat past. Had al eens gelezen dat 15 inch niet past ivm de remmen idd.
23 oktober 2013 om 11:09 In reactie op: hans_vledder's Vectra C verbouwing – Let's Pimp (F #17359968Ik denk niet dat Hans_Vledder nog gaat reageren.
Uit zijn profiel: “Laatst bezocht: 25 mei 2011 07:32”
Wees blij dat het geen V6 is, dan is het een %$^#@$^@^-klus. :argue
Werlt de Asteroid ook op de stuurwielbediening? Vond het een interessant apparaat, maar de stuurwielbediening was (toen ik keek) nog niet werkend te krijgen op de 2004 Sigs/Vectras.
@johan1979 wrote:
dat lijkt mij ook wel wat, weet alleen niet of het echt veel beter is dan een fm transmitter.
gr. johan
Ik heb dit ook gebruikt en werd er niet echt enthousiast van. Vooral als je de muziek wat harder zet krijg je al gauw ruis of pieptonen. (alsof je een oude AM-bakkie hebt)
Het schijnt dat je met netjes inbouwen en vooral vermijden van contact met andere kabels winst kunt pakken op de geluidskwaliteit, maar dat is bijna onbegonnen werk achter de radio.@VectraGroningen wrote:
Vanochtend een dikke signum 3.2 v6 gespot op de a7 tussen Groningen en hoogkerk. Moet haast wel iemand van hier zijn…. kenteken was … lx lx volgens mij
Ik rijd daar iedere ochtend met mijn Signum, maar niet met kenteken lx lx.
(ongeluksgetal-ns-tz)@marcel kranen wrote:
Mijn bediening zit daar ja maar die werken niet omdat ik geen goede radio erin heb
Dan is er wat anders aan de hand. De BC doet het zelfs zonder radio in de half-canbus. :wtf
11 oktober 2013 om 11:42 In reactie op: Vectra C GTS 3.0 CDTI; Motor Rebuild Update 04-10-2015 #18178890Goed bezig. :thumb
Bij een 2003 heeft dat niets met elkaar te maken.
De BC wordt bediend met de knopjes aan de ruitenwisserbediening. (uiteinde: 1 vlakke grote knop en een wipwapknop met een bolletje en gaatje)
Ik heb een CDR2005 liggen. Komt uit een 2004 Signum.
Mag je best even proberen hoor. Ik woon in Groningen, werk in Roden.
De CD30, CD70, DVD90 etc gaan NIET werken. Het kan wel, maar is heel veel werk.
Kijk eens naar aftermarket van pioneer e.d.
@AstraF23 wrote:
Ligt toch wel aan je accu, bij mijn astra f viel deze ook uit tijdens starten.
Nieuwe accu erin probleem opgelost ;)Maar dit is geen Astra ;). En de accu laat de auto al meer dan een jaar (zomer en winter) perfect starten.
@lucas1975 wrote:
je kan in het audio/radio menu kiezen of je de radio op ontsteking aan laat gaan of niet, althans met de DV90,
Er zit een Pioneer in en die heeft niets te vertellen :D .
Het is trouwens een half-canbus auto, dus de radio zit niet actief in het canbus-systeem.Ik vermoed dat canbus een aantal zekeringsgroepen volledig uitschakelt tijdens het starten, maar zeker weten doe ik het niet.
@allemaal,
Tnx voor de reacties zover.Dank voor je reactie en het meedenken.
Dit heeft niets met de accu te maken. De auto zet (via CANBUS?) bepaalde stroomverbruikers van de auto uit tijdens het starten. JE lichten gaan uit, radio gaat uit etc, zodat er zoveel mogelijk van de accukracht gebruikt kan worden voor het starten.
Ben benieuwd naar de plaatjes. :)
Ben ik dan de enige die ‘Angel-eyes’ een ontzettend hoog wannabe-BMW gehalt vind hebben? :shock:
Koelwaterslangen controleren?
30 augustus 2013 om 09:50 In reactie op: BC geeft aan dat ik moet tanken maar lampje brand nog niet #18170585Je BC geeft een melding als je minder dan 50 km meer komt.
Je lampje gaat branden zodra je tellertje in het rood komt. Bij het laatste balkje gaat het lampje knipperen.
@Markvts wrote:
geld heb je nooit over hahahah ;) :shock:
Je hebt dan vast ’tenzij’ en ‘mits’ met elkaar verward. :lol:
@Markvts wrote:
Hoi,
Maar vind het een fijne auto en wil hem nog niet weg doen mits het veel kosten gaat maken ;)
Geld over? :lol: :lol: :lol: :lol:
Verder kan ik je niet helpen helaas. Dikkere olie wil nog wel eens olieverbruik dempen, maar of dat de aangewezen weg is…
Heel tof van je! :thumb
Daar heeft beun de haas mee gespeeld. :fy1
Je kunt de gloeibougies niet uitsluiten. De verstuivers kunnen ook.
Ik zou beginnen met de goedkoopste testen…
Ik denk dat yzf1kr wel eens gelijk zou kunnen hebben.
Bij veel moderne diesels (o.a. Saab) gebeurt het voorgloeien al op het moment dat je de auto van slot haalt (en niet pas wanneer je de sleutel omdraait in het contact). Gebruikersgemak zeg maar. Echt als bestuurder zelfstandig voorgloeien zit er dan ook niet meer in.
Het beetje energie dat er nu naartoe gaat is waarschijnlijk niet voldoende om je ‘versleten?’ gloeibougies voldoende te laten werken.(dit is dus meer algemeen, niet opel-specifiek… ik kan er flink naast zitten)
Nu wel? Andere host.
-
AuteurBerichten