Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
:thumb
Wat is dit voor naai uw medemens kliklijn topic?
Waar slaat dit in godsnaam op?
:shock: :puke12 december 2014 om 07:34 In reactie op: Welk merk injectiereiniger is goed (voor benzine motor)? #18263213Ik heb ook wel eens resultaat gezien met zo’n goedje.
Maar ik denk dat het merk er verder niet veel toe doet.Zijn heel veel topics over middendemper verwijderen geweest.
Maakt ivm alleen een sportdemper echt een hele bak herrie meer.
En dat is even best wel leuk maar op den duur wordt iedereen inclusief jij er zwaar geïrriteerd van. ;)
Vermogen gaat het niet opleveren.Mooi :) Dan haal ik het weer weg. scheelt weer laden ;)
Gewoon op de img link klikken op photobucket en die link in je post plakken zonder verder iets toe te voegen. Dan werkt het zoals bij mij nu.
http://www.mercedesforum.nl/forum/viewtopic.php?t=22286
Ik moest ff zoeken. ;)Ik heb staal gevlochten leidingen, kadett gsi 254 klauwen.echte Brembo geboorde schijven. Niet die goedkope prutdingen. En ferrodo ds blokken. Op corsa a. En dat remt echt als een malle.
Ik gebruik de originele bekrachtiger. Geen probleem. Maar die kan inderdaad ook groter, dan hoef je minder hard te trappen met zelfde resultaat. Maar ik vond het verschil niet denderend.
Ik heb het een keer kunnen vergelijken met een andere corsa met nog grotere van calibra
Maar dat vond ik persoonlijk gewoon echt overkill. Ik vond het alleen maar nerveuzer remmen.
Dit past gewoon 1 op 1 en is overal nog te krijgen.Ik had dezelfde motor in een corsa a en deed het om de 10 tot 12000km. Gewoon goedkope minerale 15 of 10w40 olie kopen en een nieuw filter. Ben je voor 25 euro weer klaar.
Heeft echt geen enkele zin om dure longlife of synthetische olie ofzo te kopen.Ik heb de set even mee naar de auto genomen om te kijken.
Omdat de xenon lampen nogal lang zijn en waarschijnlijk iets uit de lampunit zullen gaan steken moet ik even goed bedenken hoe ik zorg dat de koplampunits achteraf weer goed dicht zitten.
Ook dat de ballasten goed vast zitten, dat het netjes weggewerkt is, etc.
Daarvoor moet de lamp er even uit om het goed te kunnen overzien. Daar had ik alleen nog even geen tijd voor.
De kwaliteit weet ik dus nog niks van.Over de kwaliteit van de levering van de set is wel al dit te zeggen.
Echt heel slecht.. :P Xenon24.nl zou zich mogen schamen.
Zoals op de foto te zien is, is de doos waarin het kwam gewoon te klein voor de producten die ze er in wilden versturen, Geen gebruiksaanwijzing, geen bevestigingsmateriaal, kabels die op meerdere manieren in elkaar kunnen. Dubbel geleverde kabels aangezien de kabels voor niet BI xenon er ook bij zitten.Na een mail naar xenon24 kreeg ik een of andere universele, in hippe jip en janneke taal geschreven handleiding die niet specifiek ging over wat ik geleverd had gekregen dan wel besteld had.
Er werd echt heel vaak herhaald en benadrukt dat alles maar op 1 manier in elkaar past en dta het dus heel simpel is en zo gedaan.
Misschien dat sommige mensen het geloven als je het maar vaak genoeg zegt. Ik niet.
Over de rode kabel met zekering die nergens aan past die van de hi/lo komt en de kabel met oogje die los van elke ballast komt werd dan weer niks gezegd.
Ook hebben ze het over dubbelzijdig tape wat meegeleverd zou zijn om de ballast vast te plakken, en nog wat andere onzin om het vast te zetten.
Na weer een mail waar al dat bevestigings materiaal dan wel niet was kreeg ik reactie dat ze me wilden bellen.
Nu. Als ik iets zinloos van iedereen zijn tijd vind, is het wel een mail sturen om te zeggen dat je wil bellen. Mail dan gewoon wat je wil zeggen.
Dat is als een antwoordapparaat inspreken zonder te zeggen waarom je belde.
Ik heb teruggemaild dat ze me gewoon mogen mailen.Al met al dus een erg slechte levering.
Maar goed.. :D Ondanks dat het bedrijf wat het levert bagger is, kan de set zelf natuurlijk nog steeds wel prima werken.
En als dat het verschil moet maken tussen een set van 175 euro of 59. Dan neem ik dat maar voor lief.Hele stoere bak maar ik denk dat senatorman wel gelijk heeft qua onderdelen. ;)
Die fiat pandas 4×4 zijn hier misschien niet zo in trek geweest. Maar het noorden van italie en zuiden van zwitserland staan er nog vol mee.
Als je ze daar door die kleine nauwe bergdorpjes ziet scheuren begrijp je ze opeens helemaal.
Zo rijdt er in het dorpje in frankrijk waar ik altijd ski een eerste model renault espace quad, dus 4×4 rond. Nog nooit van gehoord.
Ik vind dat echt prachtig, van die rare zeldzame speciale modellen.
Superjammer dat opel dat toen niet zelf aanboodt zodat er nu nog meer autos, onderdelen en kennis over zou zijn.Ik heb net een topic geopend met Xenon ervaring vragen en zelf een goedkoop setje gekocht om te kijken of het wel zo veel slechter is.
Waarom wil jij perse voor de pilot gaan en niet een goedkoper setje? Ervaring of gewoon duur moet beter zijn?Op het Mercedes forum zijn ze er helemaal lyrisch over.
Daar doet iedereen het met zijn bak.
Die hebben het altijd over een adres net over de grens in Duitsland waar het goed te betalen is en ze heel goed werk leveren.21 november 2014 om 17:35 In reactie op: lampje van de benzine reserve gaat zeer vroeg aan #18261741Benzinemeters zijn altijd een beetje voorzichtig. ;) Zelfs die boordcomputers die meetellen hoeveel km je nog kan rijden zijn erg voorbarig.
Ik heb wel eens noodgedwongen nog bijna 60km meer gereden terwijl de boordcomputer al op 0 stond.Wat de fabrikanten beweren is sowieso niet interessant.
En de reviews op de verkoper zijn site geloof ik ook nooit iets van.
Er staat nooit eens tussen dat het geheel en al bagger was :P
Aan dat geslijm dat het zo snel binnen is, prachtig verstuurd is en zo goed werkt heeft niemand iets.De set van mijn moeder was ook erg goedkoop en flikkert niet. Dus misschien is er hoop.
Vandaag het pakketje binnen gehad via dhl.
Prachtig verpakt zoals je ziet :P





Wat wel grappig is, is dat er behalve de hi-lo controller ook de gewone kabels bij zitten.
De kabel en controller maakt het geheel een BI-xenon set ipv gewoon xenon lijkt me. En daar betaal je dus 20 euro meer voor .Vandaag heb ik geen tijd, maar in de loop van de week zal ik het even in de auto inbouwen.
Half oost europa rijdt met doeken of karton voor zn radiator. Het kan zeker prima.
Maar zoals ook al gezegd wordt is de themostaat vervangen echt een heel makkelijk klusje.
Als je die kap eraf hebt, kan je het nokkenastandwiel er zo met riem eraan vast vanaf halen met 2 boutjes.
Echt geen moeilijke klus. thermostaat kost 6,95. Nieuwe 5l. kvs is een tientje bij de gamma.Ik mis mijn kadett gsi (5deurs) ook elke dag nog ;)
Die kofferbak was trouwens ook groot zat! :thumbOk, dat is een interessante tip! maar hoe zie ik of een setje AC is? De meeste aanbieders zijn erg spaarzaam met de werkelijke specs van de kit.
Zelfs bij de dure pilot setten vind ik daar niks over.
Wel hebben ze een aardig stukje over wetgeving.
http://www.pilotxenonshop.com/xenon-wetgeving/” onclick=”window.open(this.href);return false;Waarom ik er zo geinteresseerd in ben is omdat ik per jaar 3tot5 keer naar Hongarije rij. En ik rij dat altijd lekker rustig snachts vanwege de verkeersdrukte. Maar die lange donkerte is wel erg vermoeiend.
Nu gebruik ik ook wel eens de audi a6 v6 tdi van mijn moeder. En die heeft net een set chinese goedkope 5300k xenon gekregen als soort van garantie voor de vervangingskoplampen die amper licht gaven.
En dat is me verdorie een wereld van verschil met de originele lampen en de mijne.. Niet te geloven wat 50 euro aan chinese zooi kan veranderen aan je gemak.
Aangezien ik er met de kerst weer heen rij, kan ik dat voor die prijs eigenlijk gewoon niet laten,Ik heb gister dus een goedkoop bi-xenon h4 6000k setje besteld van xenon24. 60 euro. Goedkoopste die ik zo snel kon vinden.
http://xenon24.nl/bixenon-h4-kit-6000k.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Kijken wat het doet in de volvo koplampen. En of het door de apk etc komt, etc.Heb ik ook eens gedaan.. Is een heel makkelijk te maken fout want het ziet er zo ook goed uit.
Goed dat je er zelf achter kwam ipv dat je kosten moest maken ofzo. ;) :thumbHier bij mij om de hoek zit een oud ijzer bedrijf. En ik woon net naast hilversum. Daar heb ik mijn kadett ook heen gebracht. Was een compleet kaal chassis met glas en al. Geen enkel probleem. Rijk wordt je er echter niet van hoor. Veel weegt het niet en er zit ook nog een hoop plastic, roest en andere troep in. met iets van 20cent per kilo kom je op 40-60euro. Misschien is het voor jou niet eens de moeite waard om er mee te gaan slepen. Maar het kan zeker.
Astra gsi heeft ook pomp in de tank. Gewoon die 2ehands kopen en gebruiken.
Spatlappen maken het helemaal af! :thumb
Hmm vind het zelf ook wat ver gezocht.
Persoonlijk zie ik de toegevoegde waarde niet.Je kan toch al gewoon als een normaal mens in echte woorden typen dat je iets leuk of niet leuk vindt en waarom? Waarom dan nog een knopje ervoor?
Om tijd te besparen ofzo? Lekker je vriendjes liken zoals op facebook?
Ik vind het zinloos.Dat rijklaar maken is ook alleen maar 10 euro benzine in de tank stoppen. Grootste oplichting term die er is.
Wel een dikke manta, maar geen geweldige investering net als louwe al zegt.Dusssssssssssss Dit is nogal belangrijk voor jouw bord.
Volgens mij probeerde iemand dit al te zeggen. Maar misschien is het zo duidelijker.
Je hebt dus SS en DS dimm. oftewel singlesided en doublesided. Oftewel aan 1 kant chips of aan allebei de kanten van de dimm.
Niewere zijn vaak single sided en oudere sowieso double sided.
Dus kijk eens naar je dimms die je hebt. En kijk naar het schematje.
Waarschijnlijk is dit het probleem dat het niet goed gaat.
Dus je kan 3 dimms geburiken. MAAR ALLEEN als de 2’e en 3’e SS zijn! Dan kan er in de eerste een DS. -
AuteurBerichten
