Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ervaringen met banden zijn vaak heel goed terug te vinden op internet.
Als je het precieze merk EN type hier plaatst. Of zelf googled dan is er vaak heel veel info over te vinden.
Vooral als deze door de adac of anwb zijn getest kan je dat wel vertrouwen.
Let wel op dat dezelfde merk en type banden in verschillende maten anders presteren. De banden-testers geven ook bijna altijd aan in welke maat ze deze getest hebben.
Iedereen heeft vaak snel een mening of voorkeur over een band vanwege merk.
Maar er komen vaak nog aardig wat goedkopere merken ook erg goed uit in de adac en anwb testen.dat vind ik echt veel te veel geld Voor onderdelen alleen.
Kijk eens op mijnautoonderdelen.nl winparts.nl mrcarparts.nl etC.
Type je kenteken in. Ga naar de renmen van bijv. Bosch en kijk zelf wat ze kosten.
Zal nog geen 200 zijn bij elkaar.Die discussie is al uitvoerig honderd maal gevoerd en leidt nergens heen.
Probleem moet nu on topic opgelost worden ;-)
als je er ondanks niet uitkomt, misschien heb je een sloop in de buurt waar zo’n auto staat.
dan kan je daarop kijken hoe het moet zitten ;-)Toen je de bougies er uit had. Wat voor merk en type waren dat?
gewone koperen willen bij 30000 best wel eens minder gaan presteren. platinum irridium gaan inderdaad wel 60 tot 90000km mee. daar zou ik zeker nog even mee bezig gaan. bougies kunnen veel schelen.
Alleen een beurt zal iig niet helpen. wat al gezegd wOrdt.. Deze auto is niet gemaakt om zo zuinig mogelijk elke dag een rondje om de kerk te rijden.
had dan gewoon lekker de 1.2 gekocht ;-)
Gewoon lekker ff warm rijden en gas derop! Gaaaaaaaaan! :-DDat apparaat is daar volgens mij prima voor geschikt.
Plaatwerk en uitlaat is wat dun, maar dan schroef je hem gewoon wat terug.Ik gebruik voor dikker werk nog steeds een 220v electrode apparaat. Ding ging weg bij een school omdat na een reparatie de behuizing verdwenen was. Feitelijk is het een grote zoemende bonk ijzer met een paar draden en een draaiknop erop in een curverbox.
Dikste was iets van 6mm om betonplaten aan elkaar te verbinden voor een vakantiehuis. Tientallen meters ervan. Dagen achter elkaar.
Maar is meer voor het dikkere spul zinnig.27 maart 2015 om 07:28 In reactie op: Rem probleem zeer vervelend piep geluid. *Probleem OPGELOST* #18278689Precies wat arjontje zegt.
Als de klauwgeleiders niet vrij kunnen bewegen gaat hij door de hydraulisxhe kracht vaak wel goed dicht. Maar niet meer helemaal open. Waardoor een blok aan loopt. al dan scheef of niet.
je kan ze soort van net als de zuiger gangbaar maken.
vreemd dat er geen revisie voormogelijk zou zijn.
Is toch een vrij standaard klauwdaar kan je boten mee lassen. Van die cruise schepen.
Maar 200amp is alleen een piek. de vraag is denk ik meerwat je wilt lassen.;-)als ie dat tikken eerst niet deed, maar nu wel zou ik sowieso eerst maar eens terug gaan ja.
Dan zijn ze waarschijnlijk gewoon het vet ‘vergeten’ en is het tijd voor een andere garage ;-)
Gewoon garantie aanspreken en de homokineet laten bekijken terwijl je erbij staat.
Het stuiteren kan misschien zijn omdat ze de wielen verkeerd om teruggeplaatst hebben.Jezus wat een prijs… :shock: nee die dingen moeten gewoon rijden. Zinloos toch om die ergens in een garage te hebben staan niksen. :thumb
Die witte rook is inderdaad gewoon damp zoals je al zegt ja. Niet alleen speciaal van die pijpjes. Elke uitlaat trekt koud wat vocht aan. Wat bij opwarmende motor weer verdampt.
Het is nu ook wel juist heel vochtig buiten hè ;) S’nachts erg koud en dan s’ochtends weer het zonnetje erop. ;) Hallo temperatuur verschil.
Gewoon even de dop en de carterventilatie slang goed schoon maken en doorblazen, een goede lange rit maken en dan weer kijken.
Meestal is het dan meteen na de rit wel minder. Maar soms na de volgende korte rit weer net zo hard terug.
Terug bij wat Wim zei..Carterventilatie gewoon op de weg uit laten komen is niet illegaal als je niet gepakt wordt….
Ja zo is weinig illegaal hè ;) Als je er toch mee bezig bent, laat het dan gewoon in een oud AA flesje ofzo uit komen. Of in een brommer filtertje. Kost geen drol, is geen moeite en wel zo sociaal voor de andere weggebruikers ;)
In 15km moet hij in principe eigenlijk wel gewoon op temperatuur komen.
Zal wel je thermostaat zijn. Maar die ging je al vervangen zei je.
Nieuwe olie en kvs is altijd goed. Zeker in combinatie met de rest. Dan kan ie er weer even goed tegenaan.Denken aan kapotte koppakking begint eerst bij kvs verlies zonder lekkage.
Zo ja dan kijk je pas verder naar rook, vettig/ranzig kvs potje, sludge aan de peilstok, waterige olie, etc.
Neit andersom. :DWat sjors al zegt. Voor dat geld en die moeite kan je zelf een beter en makkelijker installeerbaar systeem bij elkaar kopen. En dan heb je het tenminste nieuw en met techniek van nu.
lijkt me ook niet veel rally aan ;) Misschien beetje voor de lol ipv serieus.
Volgens kenteken, apk verlopen in 1982 :DMisschien de deawoo racer achterlichten?
Blauw leer in een Mercedes vindt je inderdaad of vreselijk of geweldig. Het hangt een beetje van de buitenkleur af, maar icm zilveren lak vind ik het altijd prachtig en erg gedistingeerd staan.
Voor veel mensen is het echter nogal een vreemde kleurkeuze. :)
Ik heb een Groene Sec. Daar zat een licht stoffen interieur in met zwart dashboard. Nu een grijs/wit leren interieur.
Die lak kleur zouden niet veel mensen kiezen voor een auto die in 1982 bijna een ton kostte.
Toch vind ik het erg mooi. En zijn de zwarte en grijze Sec’s dertien in een dozijn.Jammer dat opel niet heel veel spannende kleurcombos heeft. Zwart leer blijft wel altijd een klassieker. Maar dan zou ik ook de hemel, etc zwart willen.
Erg leuk stukje!
Dat van de mercedes 2000 is ook mooi.Hahaha inderdaad.. Als je niks wil aannemen of vertellen over remmen omdat je niet weet wie het zegt of tegen wie, dan doe je dat niet en ga je lekker naar een garage. Je hebt zelf verantwoording hoor.. Niet die iemand op internet. Maar dat is en blijft een hele andere discussie.. En gewoon hwt risico van jet grote boze internet wat geen garanties biedt.
zoals stender zegt. Gwoon ff melden. Dan kan het diegene uitgelegd worden. Zo leert men. Ipv dat het hele forum omgebouwd hoeft te worden.Begint er weer 1 over dat voorstellen. Ik vind dat het meest nutteloze op dit hele forum.
hahahaha helemaal waar… :thumb ;)
De meeste mensen willen gewoon snel info en antwoord op hun vragen. Geen vervanging voor hun sociale leven.
Boeit het dan wie wie is. Mij niet iig. En misschien leer je elkaar door hulp te bieden juist wel beter kennen. Zeker beter dan van een of ander verhaaltje van zoveel tijd terug.Dat allemaal aanpassen lijkt me wat omgekeerde wereld.. Mensen moeten gewoon niet zo lui zijn en een beetje zinnig topic maken als ze hulp willen.
Op andere fora wordt je bijkant gebanned als je onzin schrijft.6 januari 2015 om 10:56 In reactie op: Opel Kadett e 1990 cabriolet 6-kkn-66 in Arnhem EN terug! #18259283:thumb :thumb :thumb :thumb pak ze! ;)
5 januari 2015 om 13:18 In reactie op: Opel Kadett e 1990 cabriolet 6-kkn-66 in Arnhem EN terug! #18259281Ik heb nog even verder gegoogled en er is heel veel mogelijk als de daders bekend zijn.
Nooit bij laten zitten ook al ben je er nog zo ziek van!5 januari 2015 om 13:16 In reactie op: Opel Kadett e 1990 cabriolet 6-kkn-66 in Arnhem EN terug! #18259280http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/auto/vraag-en-antwoord/wat-kan-ik-doen-bij-autoschade-of-motorschade-als-de-dader-onbekend-is.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
5 januari 2015 om 13:15 In reactie op: Opel Kadett e 1990 cabriolet 6-kkn-66 in Arnhem EN terug! #18259279Die 50 euro van de sloop vind ik een nog grotere diefstal dan die van de daders.. Maar goed. als de daders gepakt zijn kan je daar toch gewoon de schade op verhalen?
Of iets via rechtsbijstand?Flikkeren is bijna altijd een massa probleem heb ik mij laten vertellen.
Dat was misschien al duidelijk uit andere dingen :jerry maar ik begrijp de ts wel.
Dat je je eigen fotos op internet plaatst, prima. Maar om andermans fotos te plaatsen vind ik gewoon niet netjes. Los van of het nou mag of niet.
Dit is overigens wel zeer onschuldig gebruik van. En je zo druk maken is alleen maar slecht voor je hart ;)
Maar hij had net zo goed die achterlichten gewoon los kunnen fotograferen en dan had er sowieso helemaal niemand over hoeven vallen.Die brembo max zijn kwalitatief geen toppers.. De naam is klinkt leuk. Maar ze liggen qua kwaliteit op dezelfde hoogte als de typische bosch en trw schijven. Bosch heb ik overigens ook wel eens krom gereden.
Puur door vaak op hoge snelheid 200+ hard te remmen tijdens de typische jaag sessies in duitsland. Als er weer een imbeciel (vaak nederlanders :angel ) naar links klapt met 110.
Als je brembo max googled kom je een hoop slechte ervaringen tegen tot uit elkaar spatten aan toe.
Daarom heb ik toen maar voor echte brembos gekozen. Deze zijn dan wel drie keer duurder maar lijken niet te slijten terwijl ze geboord zijn en ik met ferodo ds blokken rij die veel meer grippen dan normale blokken.
Daarbij rem ik laat en hard. Echt top schijven.
Ik hoor graag je ervaring op lange termijn met deze setup!
Verder goed bezig qua schoonmaken en reviseren! :thumbZolang je de kvs en de olie in de gaten houdt, kan er weinig mis gaan.
Ik heb duizenden kms gereden met een c14nz met lekke koppakking.
die mayo aan de stok, Prut in de kvs en verdwijnen van kvs zegt meestal wel genoeg.
Roken hoeft helemaal niet zo. Deed de mijne ook niet echt.
Ik heb de pakking uiteindelijk gewoon vervangen en die was echt lek. -
AuteurBerichten