Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Er is weer wat nieuws.
De grijze delen op de bumper zijn ook zwart gespoten.
De sloten zijn verwijderd.
Alle laatste dingetjes aan de auto zijn gespoten en gemaakt wat ik wilde.
Ik heb een paar andere voorpoten met veren, schokdempers en remmen van een 16V overgenomen. Die komen eind juli hier.
Ook heb ik een 16V achterbrug met remmen en al liggen.
Ik heb nieuwe fusee/stuur kogels en stangen besteld.
Ook de rubbers die bij dit alles horen zijn al besteld en komen met de rest mee.
Dus ik heb weer genoeg te doen binnenkort iig..Ik wil geen reklame maken of illegale tips geven… :puke
Maaaaar..Met een programmatje als bittorrent of utorrent kan je ze icm de typische torrent sites als piratebay of torrentz.com heel makkelijk vinden.
Mag natuurlijk allemaal niet, maar ja..
Te snel rijden ook niet.. toch kan het als je wil…..Klopt! de auto is een keer gestolen in amersfoort toen ik hem nog maar net had en toen is de strip verdwenen. Rechter achterdeur, stuurslot, bumper, sloten, deuk in de bodem ?!?! Veel kapot dus. Deur is nu weer tiptop, maar de strip mist nog.
Omdat het een 5 deurs is en GSI ben ik hem nog niet tegengekomen op een sloop.
eigenlijk nog nooit voor nieuwe gevraagd of gedacht ze te laten spuiten…. :hmmz :thumbup
Ga ik doen! :PDe vergrijsde delen in de bumper worden nog uit de oude gehaald die wel nog zwart zijn.
Ook moet ik nog zoeken naar een mooi zwart deel voor onder de ruitenwissers…Gister de auto weer naar de garage gebracht waar ie gemaakt was.
Ze gaan mn laatste wensen die ik verzameld heb door er een week naar te staren ook nog aanpakken.
Nog een paar plekjes bijwerken die ze vergeten waren, sloten verwijderen, motorkap en bumper nog wat stellen..Verder komt er weer een originele eindpot onder.
De originele GSI velgen met nieuwe banden.
16V achterbrug en remklauwen rondom met nieuwe stalen remslangen.
Dan wil ik nog stuur/fuseekogels en ophangrubbers vervangen.
En dan moet het weer een nette originele 5 deurs gsi zijn eigenlijk!kan je er niet wat grotere foto’s neerzetten?? ik ben wel benieuwd.
Als je op de fotoos klikt kom je bij imageshack en als je daar dan weer op de foto klikt dan wordt de foto best wel groot! ;)
Zo.. hier dan eindelijk wat footoojes..
Kwas even naar een trouwerij in Wenen ondertussen…
Zoals ik al zei.. ben nig niet helemaal tevreden, maar het begint er op te lijken.
En als de motorkap nog een beetje gesteld wordt ben ik al veeeel meer tevreden.
Het verf werk is wel heel goed geworden.
En ik maak nog wat meer fotoos buiten en op de brug vd bodem.Groetjes.
Heel erg bedankt!!
:worsrvs voor de c20me kost 100 euro http://i78.photobucket.com/albums/j97/geert666/hds-cc9802-20l_g.jpg
Ik kan het ding niet vinden heeee…
maar heb wel interesse!!
Die bocht vh tweede stuk is wel beetje groot.. Heeft iemand dit al eens aangezien? geporbeerd?Koen
Ok! Het gewicht ging het toch gewoon om.
ik schrok al!Leek me ook met standaard spul niet anders dan goed komen met een kadett die er ook als 16v mee verkocht is.
Nee… Komen dus de typische vectra/calibra/kadett/astra 16v klauwen voorop en achter een 16v as en al.
Met stel ferodo DS blokken oid wat de schijf niet opvreet en misschien wat betere schijven dan de standaard grote die er al op zitten.Bedankt!
haha.. 80/80…. king:
Ik kan al niet eens meer normaal rijden met 40/40…
Achter is het iig een ramp. als je er ook nog wa sub en versterker zooi hebt..Ok das al een hoop info over wat te doen!
Draagarm rubbers wilde ik zowieso vervangen. Die zien er echt bagger uit.
ook stuurkogels aan beide zijden lijkt me dan meteen een makkelijk werkje. En de andere kant van die stuurarmen? kan je die niet beter meteen gewoon compleet vervangen?
Oude fuseekogels zullen wel aan de arm gestanst zijn dus zal wel goed boortje kopen..
;)
En dus gewoon doen die pu-bussen? Ik hoor verschillende meningen.
Is daar nog kwaliteit verschil in?
En waar kan je een setje van die rubbers eigenlijk makkelijk krijgen?Hoe zit het eigenlijk met die veerpoten? als daar rubbers of wat dan ook van verlept is, gaat ie dan niet ook raar sturen? Of als de veer en die dop op de top er verkeerd op zit,…
De auto heeft sinds augustus stil gestaan door ongeluk. De banden moeten dus sowieso vervangen worden. hij stuiterd gewoon :D
Maar nu is ie weer helemaal gemaakt en meteen zwaar ontroest aan wielkassen en boden. Hij ziet er bijna weer als nieuw uit..Dus wil ik hem ook weer lekker laten sturen.
Ik heb ze allebei op mn pceetje met NL ondertiteling.. :afro
Is heel makkelijk te vinden op het grote web.. en de ondertiteling nog veel makkelijker.. mag natuurlijk allemaal ook weer niet.. maar jaaaa.
En dat is dan weer heeeel makkelijk om te bouwen naar een dvd’tje :cool:
Zelfs met ondertiteling.Toch is die met die manta met 6 assen erin wel heftige pulp hoor.. :D
:D:P:P
Dat ie de manta in de fik wil steken en dan het liedje verdammt ich lieb dich begint… Kippevel..
:wubMaar wel hele leuke pulp!!
dat kan, door 2 flessen cola van 1.5liter achter de bank te leggen.:P:thumbup
En er dan 2,7 liter van op te drinken??
Misschien stom vraagje, maar er wordt beetje geheimzinnig gedaan over de schijven achter! :D Wat is er nou precies zo levensgevaarlijk?
Ik wil namelijk na lange tijd mn kadett roestvrij gemaakt te hebben eindelijk de kadett 16v-as op mn 8v kadett overzetten.
Heb me voor de rest dacht ik redelijk ingelezen. Ik wil die ferodo ds blokken plaatsen met goede schijven.
Schijven heb ik alleen nog geen aanrader voor gezien behalve een ferodo schijf.
Is die set blokken trouwens ook voor achter of alleen voor?Bedankt!!
Ik heb hem gister.. (niet vandaag maar goed) helaas tegen een honda concerto gezet bij het stoplicht omdat die koe!!!$%#%#%^ eerst optrok net zoals iedereen en toen opeens de motor liet afslaan ofzo en heel hard tot stilstand kwam met mij ertegenaan..
Ik reed nog en hoefde niet op te trekken.. Auto achter me had wel abs gelukkig!maar goed.. misschien niet helemaal een leuk bericht hier tussen, maar ik dacht… ik moest he teven kwijt..
En bij deze… Iemand nog een witte gsi E kadett aan het slopen die van de rechter voorkant delen af moet? ook niet wit is ok… Kwil hem wel weer rijdend krijgen want er zijn er al genoeg verdwenen..Groetjes!!!
Koenhaha..
3 kwartier tot een uur ga je er niet over doen!
Reken maar op minstends de hele dag…
Ik heb het net gedaan van de week.. Op straat liggend in het zand.. Altijd heerlijk!!
Gewoon blok in de auto laten!
Die paar bouten los.. Krik onder het hele zooitje en langzaam naar beneden laten komen. Dan haal je het er zo af.. En die centreerringen zijn ook overrated!
Je kan het gewoon op het oog doen en dan moet het best goed gaan..haha.. het eeuwige watt/rms/ohm verhaal… En dan nog de vraag, kwantiteit of kwaliteit..
Tis even inlezen over hoeveel liter er nodig is voor de kist… Wel poort of niet.. Wel demping materiaal of niet..
Op de JBL site is er al best wat te lezen daarover.
En ook staan er op de site van de meeste merken subwoofers grafiekjes van wat ze en wanneer ze het kunnen. En soms zelfs ook grafiekjes van gepoort of niet, etc..
Is best leuk om een beetje mee te spelen!!Blijf nou maar lekker bij die jbl. Die kan echt wel knallen in zn eentje!! Maar misschien is een condensator een idee!
Kheb nog steeds mn ouwe 6 kanaals JBL GTO6000 versterker met 1 mtx 12 inch sub links en eentje rechts. En die knalt menig dikkere setup (in cijfers) eruit.. met maar 6X75 watt rms op 4 ohm als ik het goed heb..
Maar wel in 1 grote harthouten kist met siliconen in elk hoekje en gaatje, 2 poorten en een condensator.Echt.. Als je het gewoon als hobby houd en er geen prijzen mee wil winnen zijn de cijfers niet zo belangrijk..
Ook is de ruimte in een auto gewoon te klein voor echte knoeperds van setups die in de auto nog goed klinken.. Daarbij! Je oren kunnen maar hooguit 10 minuten veel decibels aan en daarna wordt de schade permanent hè!! :P :oSorry voor het ge-off topic!! Maar succes verder met de perfektie van de bas in je auto!!
:hmmz Ik heb gister bier gezopen…. :P Het was een goede dag!
En vandaag nog :wors gsi gereden.. Is er ooit een dag van niet? :P
Maar jezus wat zijn mn schokdempers en banden op..nou.. Ik zou die andere twee ook wel mee naar huis nemen hoor.
Zo moeilijk moet je daar niet over doen denk ik dan :D:DPrecies zoals iedereen al zegt die voor stemt.
Zonder kat op een c20ne E-kadett meer vermogen onderin.
Die kleine dip voor de 3000 toeren is eigenlijk gewoon weg.
Dat merk je echt wel.Maar zorg inderdaad wel voor een goede tussen en achterdemper voor de tegendruk.
Ik heb een sebring tussendemper na de katvervanger en daarna een supersprint einddemper.
-
AuteurBerichten






