Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik heb nog een middendemper vervanger liggen waar ik niks mee doe.
Het is een praktisch nieuwe Sebring voor een kadett. Die zijn toch hetzelfde voor astra?
Is nog een heel mooi ding. Heb hem er zelf nog nooit onder gehad.Ik had er namelijk eerst 1 van nlpower. Wat dus gewoon 1 lange lege buis met bocht is…
Die wilde ik net gaan vervangen voor die sebring tot ik aangehouden werd met met die buis, katvervanger en lege remus aan het eind.
Ik had 108 DB en een boete van 280 euro ofzo…
Toen heb ik het originele uitlaatje er maar weer onder gehangen. Zonder kat dan…EN daarbij…. Je wordt op den duur als je lange ritten maakt helemaal gek van die herrie.. :angel
Maar iig.. ik heb er dus 1 voor je van een goed merk. En in hele goede staat. Ding was toen niet zoo goedkoop, maar doe er toch niks meer mee, dus doe me maar gewoon een bod als je hem echt wil.
Groetjes.
Koenkheb een 2 liter vectra gevonden en die heeft dezelfde lengte peilstok.
Die zit er dus nu in en doet t prima.Ik vind die electronische toch wel heel handig hoor!
En als toevoeging.. voor die boete hoef je helemaal niks te doen! ;)
De computers bij de rdw doen dat helemaal vanzelf op het moment dat ze een voertuig vinden die niet geschorst is en geen verzekering heeft….Dan krijg je een brief waarin je moet aantonen dat je verzekerd bent. kan je dat niet gaat het automatisch door naar justitie.
Zoals ik al paar keer had omdat ik 2 oldtimers heb die nergens heen gaan, maar ik steeds de schorsings afloop datum vergeet…
En dan mag je weeeeeeer bij die rechter uitleggen waarom.. en als ze aardig zijn halveren ze dan de boete naar 150 euro.En de boete is 300 euro en voorkomen… ook bij mijn eerste keer..
hij moet in een c20ne.
Bij mij was is dus ook dat bovenste stuk vd electronische afgebroken..
Een xe motor vinden is ook nie zo makkelijk.
Kom meer bij de 1.3 en 1.6jes uit.
als ik die kan gebruiken zou het mooi zijn.In principe betekent geen apk hebben dat je rijd in een niet voor de openbare weg goedgekeurd voertuig wat op zich een reden is voor verzekering om niet uit te keren.
Daarbij krijg je tegenwoordig de boete voor geen apk gewoon standaard meteen van de computer bij de rdw.
Daar hoeft niemand meer iets voor te doen.Zoals al gezegd is 1 telefoontje genoeg om een auto te verzekeren, dus waarom de gok nemen….
Als je niet ver moet zou ik zeggen sowieso verzekeren en gewoon ff extra goed oppassen en langzaam naar huis rijden.
4 oktober 2009 om 15:28 In reactie op: dimmer digidash stuk dus geen dash als licht aan is.. #17528130Contact spray was inderdaad het eerste wat ik er op gespoten heb.
heb het ding er helemaal mee schoongemaakt maar dat hielp helemaal niks….. :cry
kga wel even langs de sloop voor een ander.Ik rij echt snel te hard in die GSI, ik wil geen boetes!! :cry:angel
hahahaha… Die wilde ik ook niet.. maar ik heb zo onderhand zo’n dikke map voor je administratie vol met die dingen.
gelukkig maar 1 keer voor hoeven komen voor echt flink veel te hard…Kwam ik net van 80weg de bebouwde kom insuizen staat er achter zo’n groot 50bord met welkom in tekst erop precies uit het zicht een tuut te flitsen.
Daar doe je weinig aan… Sta je daar weer te stamelen voor die rechter van ik doe het echt noooooooit meer hoor.. Boehoe..
:P2 oktober 2009 om 17:56 In reactie op: dimmer digidash stuk dus geen dash als licht aan is.. #17528128nah, kdacht nog zo slim te zijn om een wikkel vd veer aan het contactpunt vast te solderen, maar toen deed de dimmer het pas halverwege maar toen begon ie te roken en te smelten… Tijd voor een andere dimmer dus..
:D
Toch maar even doorverbonden met wat dik draad.
iig bedankt voor de infos!!2 oktober 2009 om 16:47 In reactie op: dimmer digidash stuk dus geen dash als licht aan is.. #17528127nah de dimmer is eruit. dash was inderdaad erg makkelijk los te krijgen, ware het niet dat de kabels erg kort zijn rn mijn vingers erg groot :D
Hij zat vol met prut en nu doet ie het weer op de uiterste stand, dus op het contactpunt maar zodra je op de veer komt stopt ie ermee.
Ik kan het niet geweldig zien omdat ie niet uit elkaar kan, maar kdenk dat de veer los is van het contactpunt.
Zal wel ff op de sloop kijken thuis.
Maar nu heb ik iig weer dashverlichting tijdens het naar huis rijden uit Hongarije..29 september 2009 om 17:43 In reactie op: dimmer digidash stuk dus geen dash als licht aan is.. #17528124Ja ik houd hem ook liever origineel en werkend dan doorverbinden.
En ga zeker ff proberen hem schoon te maken. :)
Om bij de knop te komen moet dan het hele dashboard daar weg? of alleen een deel van het plastic aan de linkerkant.Kben altijd wat huiverig om het dashboard uit elkaar te halen.
Die schroefjes zitten altijd zo goed verstopt..Dat scheef zitten is om de stereo goed te horen, in het midden :vertag
:wors:wors:wors:wors
Ik rij op de snelweg zeker altijd wel iets van 30 km te hard..
Bumperkleven is echt nep, dus wacht wel rustig op een plekje. Maar is dat plekje ook wel voor mij!
Stoplichten kan ik me ook wel misdragen!In woonwijken of stad hou ik me lekker aan wat goed voor iedereen is natuurlijk.
Kindjes en katertjes moeten nog langer mee! king:
Over het algemeen dus: Snel maar zonder aso..Mn vriendin is iig nog steeds niet bang bij me in de auto dus het zal wel meevallen allemaal.
bedankt voor alle info mensen!!!! :thumbup
Ik had ze natuurlijk wat eerder gewoon uit nederland moeten laten komen, maar het ging opeens allemaal zo snel met de auto klaar maken dat ik daar geen tijd meer voor had.. en de enige die ik hier kon vinden was een powerlfex dealer die te lang nodig had om ze te krijgen.
Ik zit namelijk in een heeeel klein klein klein dorpje 40 km buiten budapest…
Nah goed. Ik heb nu dus maar de originele nieuwe rubbers laten plaatsen.iig… De hele auto is weer voorzien van nieuwe ophangrubbers, schokdempers, stuur en fusee kogels en gereviceerde 16v remmen.
Morgen testen..Groetjes.
HEEL erg vet!!! Ik wil, Ik wil, Ik wil, Ik wil, Ik wil, Ik wil, Ik wil, Ik wil!!!!!!!!
En die soort van borbet velgen heb ik heel lang onder mn gti2 gehad :angelSorry,… Maar.. een originele monza is geweldigm, maar dit..
Ongelofelijk wat een lelijke auto…
Met die nep audi voorkant en nep mercedes achterkant..In sommige landen is het zelfs verplicht een zelfde band op je reserve wiel te hebben als de rest van je wielen.
Maar banden moet je zowieso niet op bezuinigen
En verbandtrommel, driehoek en genoeg hesjes voor alle passagiers zijn volgens mij nu in elk land verplicht?! Ik zou iig niet zonder weggaan.
En een lekkere warme deken voor als je ergens stil moet staan is ook niet verkeerd. En een goeie zaklamp!!
En vergeet de standaard olie en koelvloeistof natuurlijk niet.Maar zal toch wel goed gaan?!?!
Ik ben al 7 keer naar hongarije, 1 keer zwitserland, 1 keer kroatie, 4 keer parijs, meerdere keren ff naar duitsland, paar keer brussel en ook allemaal weer terug gereden met mijn K’det gsi en heb maar 1 keer stil gestaan met de complete uitlaat die er met de helft van het spruitstuk van voor naar achter af lag..
Wat met 4 bouten, moertjes, ringetjes en een ratel in een uurtje weer opgelost!!
Afkloppen!!Succes!
NICE!!! :thumbup
Ja probeer gewoon eens andere velgen die iemand misschien nog heeft liggen die wel de juiste ET hebben!
Bij mij komt het echt niet van het blok maar van erboven.
Dus zal wel een injector zijn dan.
Ik vind het prima! ;) zolang dat betekent dat ie het nog wel ff blijft doen vind ik het best.
:DAls ik de motorkap open heb en naast de auto sta in de garage dan hoor ik ze wel erg hard.
Misschien is het wel gewoon de galm vd garage…
Dacht; vraag het toch gewoon even.Ik heb een RC vliegtuigje van zo 2 meter spanwijdte met 6cc motortje die ik nog steeds niet afgemaakt heb. Heb ik al 10 jaar ofzo :(
Is helemaal compleet en was bijna af, maar de kat heeft de vleugel tot 2 keer toe bij het bouwen compleet gesloopt door er een mooi hol van te maken..
Elke keer als ik RC hoor gaat het weer kriebelen!!Ik denk dat ik maar eens een ander vliegtuigje koop en die in 1 keer afbouw.
Ik heb tenslotte alle zooi ervoor liggen..17 juli 2009 om 11:54 In reactie op: Waarom kunnen voor velen VW en Opel niet door 1 deur? #17498403Ik kom dan weer uit een gezin waar mn opa nog in 1979 een golf 1 diesel nieuw kocht.
En mn pa niks anders reed als passat’en diesels..
Die overigens allemaal aan kapotte distributie geleden hebben (en allen vergoed zijn door VW), maar geweldig reden.
Nu zit ie aan de audi A6 tdi v6 2,5 180 pk handgeschakeld met 6bak! En das ook weer heerlijk rijden.Heb zelf 4Xgolf1 waaronder die van mn opa… Mn lesauto :D
en 3Xgolf2 gehad.. Maar rij nog steeds erg graag in mn kadett E gsi.
Maar ik zou alles verkopen voor een originele golf 1 gti.
2 liter 16v KR of g60 erin en noooooooooooooooit meer verkopen!!!Ik geloof dat des te lager je ET, des te verder de wielen naar buiten komen.
Waardoor het midden vd velg niet op 1 lijn met de ophanging hangt en het gewicht buiten de ophanging komt te hangen.
En daarom gaat ie zoeken.
dat was geloof ik het hele verhaal achter verkeerde ET waardes.
Afgezien van of het uberhaupt in je velg past met de remklauw.Ik heb tijd lang met ET 35 gereden met spacers van 1 cm, dus ET 25 effectief.
En altijd zoeken met de voorkant.ET 49 was dacht ik standaard voor gsi E kadett.
Verder: Hoe zijn je fusee en stuur kogels? geen speling daarop?
Dat leidt ook tot zoeken natuurlijk.
Die zijn niet te duur. misschien die ook meteen vervangen?succes.
precies.. ik ben het met louwe 16klepper (geweldige naam!) eens..
Boete voor geen apk als je ie ontschorst is krijg je automatisch alla 90 euro.
En alleen apk erop en niet ontschorsen heeft ook geen enkele zin als je ermee gaat rijden. Die boete is hoger gok ik..
En daarbij MOET ie verzekerd zijn als ontschorst want die boete is 300 euro voor niet verzekerd hebben.Dan zou ik hem lekker pas keuren als ik hem echt gebruiken wilde.
En dan die paar rondjes om te zorgen dat er niks vastrot gewoon rustig in de buurt zonder alles rijden.
Gewoon langzaam rijdend lekker warm laten worden. of stilstaat desnoods. Dan rondje in alle versnellingen, paar keer goed remmen en je bent weer verzekerd van een werkende auto voor een paar maanden.
Niet teveel benzine erin laten staan ook!Als je hem eerst ontschorst mag je er in principe ook niet mee naar de keuring rijden. Dus in beide gevallen zullen ze een uitzondering moeten maken bij aanhouding.
Maar eerst schorsen en dan apk is wel de minst problemaatische versie gok ik.Of zal je op een autoambulance moeten brengen of misschien op een groen kenteken.
Ik zou hem er iig gewoon naar toe rijden als het echt maar die 75 meter is..
En na de keuring (als je zeker weet dat ie erdoor is) even naar het postkantoor gaan zonder de auto om hem te ontschorsen.succes!
-
AuteurBerichten