Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Pffffff… Ik zie de paniek niet zo.. Het klinkt heel erg als zoeken naar hobbys… :P
Op het golfcabrio forum hebben ze gewoon een niet-golfcabrio verkoop topic onder het golfcabrio verkoop topic…
En als ze zelfs op een forum speciaal voor golf cabrios andere autos mogen aanbieden laten wij dan als liefhebbers voor opels, en eigenlijk gewoon dus autoliefhebbers, niet zo moeilijk doen toch?Bij geen interesse, gewoon nie op klikken, mensen! :P
;)
:) ik herken het heel goed bij mezelf…. Maar met deze nog nooit stil gestaan… :hmmz
Met vorige autos wel veel gelopen met mn tankje :P
Je hebt dus groot gelijk! Gewoon tanken is toch makkelijker.Ik zou zeggen als ie nu gewoon blijft starten is er denk ik geen probleem.
Maar mocht ie toch nog een paar keer moeite hebben met starten kan er inderdaad lucht in het systeem gekomen zijn.Hoe je dat met die nieuwere diesels eruit krijgt weet ik niet helemaal zo precies.
Maar ik heb het wel met onze ouwe passat gedaan. Dat was onder de motorkap dieselaanvoerleiding (mooi scrabble woord) los en doorstarten tot je geen luchtbelletjes meer ziet in de leiding.Succes!
Nou, ik heb er dus 1 bij gsifreakje gehaald en die doet het prima.
:thumbupLeuk verhaal en duidelijke fotoos! EN Goed bezig met het gsi’tje!!!! :wors
ik rij met mn mercedes 500SEC ook 1 op 7… (5 liter v8) Als ik flink veel de kickdown gebruik dan…
Maar die heeft tenminste nog een 90 liter tank :P
Er moet iets mis zijn met je verbruik!
Ik vond mijn kadett heel toevallig bij een vriend van me voor de deur… Best vreemd dat dat zomaar mag..
Zo kunnen ze bijna autos op bestelling gaan stelen…heb alleen ff mn kenteken eraf gehaald… Niet echt erg maar jaaaaaa.. je weet het niet hè :D
kheb hem nu 200 bij 150 gemaakt.
en ik heb hem bij photobucket gezet… En toen deed ie het meteen met de direct link naar t plaatje..
Iets wat ik bij imageshack ook al had geprobeerd maar niet werkte.Nah jaaaaaaa! hij doet het iig.
:wors:wors:wors:wors:worsdank je! Ik zal eens kijken hoe groot ie is.
Hij is 208 bij 156 pixels. misschien ligt het daar aan??
Maar misschien kan iemand anders even naar hier kopiëren hoe ze het doorlinken???Groetjes.
Voor 50 eurie mag je dr een kwartiertje hebben:angel
Ja daaag!! Ik heb net die kadett opgegeven voor dr. Dan bepaal ik zelf wel wat er met r gebeurt! :P:P
Ik vind niks mis aan da meissie voor effekes hoor! :thumbup
Ik wil wel een topicje zien met plaatjes van iedereen zn vriendin als ze dit al niks vinden!! Gaan we die allemaal eens even net zo ‘eerlijk’ vergelijken met dit meissie!
:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry7 november 2009 om 17:32 In reactie op: ff een klein vraagje over het belastingvrije en keuren #17545965origineel gepost door MonzaRon
wil nog meer weten:Dheb een duitse Opel op het oog, met aanpassingen,
deze zijn ‘eingetragen’ volgens de duitse regels/wetgeving.Kan dat problemen opleveren bij een invoering bij het RDW :hmmz
Meestal als het eingetragen op de duitse papieren is is het voor de rdw geen probleem meer.
Maar ik weet niet wat je bedoelt met paar aanpassingen :Dorigineel gepost door louwe 16 klepper
deal:PCool! king:
Ik heb wel heel grote handen namelijk :wub5 november 2009 om 22:49 In reactie op: ff een klein vraagje over het belastingvrije en keuren #17545957tis inderdaad gewoon 31 december 1986.
vanaf 1 januari 1987 worden ze niet meer wegenbelasting vrij.
Maar ja.. of dat lang houd… Ik hoop het niet. er zijn nog zoveel 560SEC’s vanaf 1987 te koop voor weinig geld…origineel gepost door DevilraY
en toch blijft het een k*t riem:puke:D
:worsDroog!! :worsStond er ook een kadett op de foto??? :o
Ik hoor het al.. Ik neem die meid met de ‘veel te’ grote tetten wel mee, mogen jullie de kadett hebben.Ik vind t wel een strakke auto zo!!
Stuur mag wel op de brandstapel ja…hahaha.. leuk quizje! khad toch wel 6 fout…. Maar ik had wel de acteur in manta manta goed! :D
Kwam trouwens na de vraag over erich bitter en wat googlen op deze site over bitter uit. Dikke autos daar.
vooral de kadett aero is erg naar mn smaak!!
Klikje voor de linkEn hoe klinkt het aan boord? Afgelopen zomer op de Ring (lekker filmpje, GELUID AAN! :thumbup): http://www.motorsportvideo.tv/Videos/historischer-Motorsport/24h-Classic-Opel-Ascona-400-mit-Robert-Keil.html
Wat een vet filmpje in een prachtige auto! In het begin is ie nog beetje voorzichtig en zit ie ook beetje rottig vast tussen iedereen maar als ie dan los gaat op die porsche en iedereen voorbij stuurt met prachtige lijnen en uitremmen.
Jammer van die roze taartschep die hem op het eind weer voor zn neus gaat zitten.
En trouwens voor onze VW broeders :P extreem mooie scirocco die aan het begin even tussendoor komt vliegen.
Ook een droomauto..dat dacht ik dus ook al maar hij begon al te flippen en aan versnellinsbakken wisselen te denken nzo….
:D eerst maar eens even stellen dus!ik ben ook wel benieuwd naar daadwerkelijke prijzen.. ik kan op internet niet echt iets vinden.
Ik heb een mercedes SEC interieur wat ik wil laten doen..zoals iedereen al zegt: gewoon platen en kenteken naar rdw. en dan heb je alle tijd om met het oud ijzer te doen wat je wilt!
En als je da niet wilt dus schorsen en het casco en wat je niet moet hebben door een sloper op laten halen.
Betalen je ze er bijna altijd nog de typische 50 euro voor.Trouwens..
Schorsen (normaal tarief) € 68,00
Schorsen (laag tarief) € 22,70
Schorsen na opheffen schorsing € 113,50
Opheffen van een schorsing € 0,00
Schorsen brom- of snorfiets € 10,00:o:o:o:o daar zit toch zeker een nul teveel of wat?? Voor 9000 euro kan je toch ook wel zo’n auto bouwen…??
Ik kan me wel voorstellen dat die apparatuur duur was, maar de auto zelf ziet er best dhz uit dus daar kunnen de kosten niet inzitten..:o Dat vliegwiel is echt heel moe…..
ik heb het al een tijdje op de pc.
Eerste keren zonder stuurtje gespeeld en dat is toch kut heeeee!
Met een toetsenbord valt er echt amper te rijden.
Maar eenmaal met stuur is het heel goed te doen en het is een stuk leuker dan die 2 vorige..
Undercover was net most wanted..
En die daarvoor was zooooooveel van hetzelfde. Speelde ik liever underground 2…Dus al met al vind ik dit best wel weer een leuke NFS!
de blauw/witte draad heet de remote draad.
En zit aan elke iso stekker die van een radio afkomt.
Dit is een stroompje die de radio aan de sub geeft zodat de sub weet dat de radio aan is en hij dus ook aan moet.
Is zelfde principe om bijv. een versterker of een electrische antenne aan te zetten als de radio aan is.De gele is in principe de kleur voor een continue plus. Niet rood omdat die in principe bedacht was om over het contactslot te schakelen. zoals sommige autos nog steeds hebben dat de radio het niet doet zonder de contactsleutel eerst een slagje te draaien. Persoonlijk vind ik da zeer irritant ;)
Die moet dus aan een goed stevige dikke plus.
Een draad vanaf je accu trekken is daarvoor eigenlijk gewoon het beste.
En ja! zeker nog even een zekering ertussen hangen ja!De bruine is de min.
Hang die gewoon ergens aan een goed geaarde plek van het chassis.
Bijv waar de bumper aan het chassis zit..Succes!
-
AuteurBerichten