Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dus die van je startmotor tegen je continu aan en dan moet ie starten? Of moet die continu nog een min krijgen? :D
Zoals ik al zei… ben beetje slecht met draadjes.. ;)Kappen los enzo ga ik zeker morgen doen!! Nu kom ik ff niet meer bij de kachel vandaan!
Stuurslot is geen probleem.. die is in 2003 in Amersfoort gesloopt door paar gasten die niet van andermans spullen af konden blijven..
Ik ben alleen niet zo zeker van de draden… zitten er veel aan? Misschien iemand die kan zeggen welke ik aan welke door moet verbinden? ik gok iets van contact doorverbinden en start draadje daar tegen aantikken?
Hmmmm… Heb het maar even met 2 vd 3 boutjes dicht gemaakt dan en het lekt niet… En de auto wordt snel weer goed warm met 3 blokjes!! :D
Heb er even een rondje mee gereden en zelfs daarna en tijdens lekt ie niet..
Tlijkt me alleen niet echt geweldig voor de toekomst.. Ik kan er alleen niet bij om het uit te boren. Er is gewoon geen ruimte voor een boor.. zelfs zonder de radiator.
Ga ik vd week maar eens proberen er een boutje aan te lassen ofzo..Trouwens.. tijdens de rit kreeg ik nog een dikke steen tegen mn voorruit van een vw transporter. Nu heb ik dus ook nog een mooie ster in het raam…. Wat een dag..
Focking boutje afgebroken!!! :puke
heb een thermostaat gevonden bij harry banis hier en die was 15 euro… kijken of het wat is, maar goed.. eerst dat geile boutje uitboren als daar de ruimte voor is… :hmmz
wat een domme fout!! gelukkig heeft ie je wel de kosten vergoed! maar ja wie weet wat er gebeurt was als je gewoon door was gereden..
Niet meer heen gaan! :DGeinige E-KAdett!
Wordt het weer een pissing contest?! :o
Zoals ik al zei. als de grootte niet ondersteund wordt geeft ie bijna nooit niks aan, maar gewoon een verkeerde grootte,
ik zeg toch bijna…. :fy1 :P:P:P:P:P
Daarbij weet je nooit hoe die dingen aangesloten zitten want het is oud spul. Hoe weet jij wat iemand er mee gevogeld heeft?! Nooit uitgaan van standaard situaties bij oude spullen maar rare situaties uitsluiten door in dit geval gewoon even met die jumpers te pielen voorkomt vaak veel problemen!! :)Ik zou hierna gezegd hebben, even de cdrom eruit trekken en kijken wat ie dan aangeeft. Dan weet je zeker dat er geen conflicten zijn.
Als ie dan nog niks aangeeft en niet verder wil booten dan is het waarschijnlijk einde oefening.Maar laten we gewoon even afwachten wat ie zegt na de flash en dit allemaal geprobeerd te hebben ;)
precies! je verliest er niks door. Gewoon even proberen toch?
Dat je met je oude schijf niks met primary/slave hebt gedaan betekent nog niet dat de nieuwe automatisch goed staat! ;)
Gewoon even op primary zetten, dan weet je het zeker.
Zoals ik al zei. als de grootte niet ondersteund wordt geeft ie bijna nooit niks aan, maar gewoon een verkeerde grootte,.Daarna kijken of ie op wil starten van de XP-cd. Kijken of XP de schijf herkent bij het venster waar je moet kiezen waar je het wil installeren.
nog wat… als een laptop de grootte van een schijf niet herkend, zou ie normaal gesproken de schijf zelf wel moeten herkennen. Maar alleen de grootte verkeerd hebben.
Dus als ie helemaal niks laat zien is er sowieso iets raars aan de hand.
Heb je wel de master slave goed ingesteld? Misschien heeft ie nu een conflict met de cdrom zodat ie helemaal niks meer ziet.
Ziet ie de cdrom nog in de bios?
even kijken of de schijf wel op master staat! en dan eerst maar flashen. Kijken wat ie dan zegt.Als ik het goed begrijp hing je dus de nieuwe schijf er in zn eentje aan?
Maar dan valt er toch ook niks te booten. Er staat immer niks op die schijf.. dus die melding van geen bootsector is normaal.
Als ik correct begrijp wat je doet tenminste… :)
Probeer gewoon eens met de nieuwe schijf erin windows XP te instaleren vanaf cd. kijken of windows er een schijf in vind.
Welke windows wil je gaan gebruiken??
Vanaf windows 2000 kon windows zelf de schijf herkennen ondanks wat de bios ervan bakt.Maar goed.. Er is in de loop van alle biossen een hoop gefixed qua herkenning van hd’s lees ik op de site.
Dus ik denk dat het het sowieso wel waard is om de laptop even te flashen naar de nieuwste bios.Ziet er niet moeilijk uit!
gewoon ff nieuwste bios downloaden, uitpakken op floppy gaat automatisch en opnieuw opstarten van die floppy en de aanwijzingen volgen.
En zeker niet uitzetten tijdens het flashen!!!!!!Niet meteen opgeven! Oudere pcs zijn net oude autos.. het gaat nooit zomaar in 1 keer goed.. :D
ja ik dacht ook een ouwe Lotus super seven.. :hmmz
De golf 1, 4-deurs op de 7e foto is wel heel appart, mensen zullen je wel heel raar aankijken als je op de straat rijdt:cool:
Ding staat er natuurlijk alleen voor de show maar ik heb een groene gehad in ongeveer dezelfde staat.. Gedeukt en gepokt en maar 1 stoel erin voor de bestuurder en verder niks behalve het dasboard.. maar hij reed me overal heen.. spatbord was echt half weggeroest. :P Gekocht voor de motor en goed werkende koppeling. was toen nog goedkoper dan een nieuwe koppeling kopen. :D
ik had precies hetzelfde gemekker met imageshack!! :D Gewoon photobucket nemen en dan doet ie het wel! :)
Wauw! Ik weet nog dat ik dit programma echt altijd keek.. Zoals de reakties al zeggen: 80’s technologie is de shit!!!!!! :D
Mijne zat ook vastgeroest. bouten braken af, etc… Drama waterpompen op die opeltjes.
9
Geweldige kadett en mooie hoek voor de foto!! Geen tien omdat ie er nie helemaal opstaat.Ik keek naar je avatar van de E-kadett toen ik zei dat je via je achterklep moest… Slecht gelezen!
Bij een C-kadett wordt het dat natuurlijk niet nee.. Sorry! :(
Succes man!Wat een dropperd die anwb pino!! je gaat toch niet de anwb bellen om een raam in te slaan… Da kan je zelf ook wel…
@opelkees
Heb je ook weer helemaal gelijk in! :thumbup
Altijd rot om voor niks een takke end te rijden.Die kadett die ernaast staat met die blauwe blokjes… Is dat een standaard iets of gewoon zelf geknutseld?
Ik heb zoiets wel eens op een zwarte gsi uit almere gezien :PIk heb net voordat het koud werd antivries in de ruitensproeiervloeistof gegooid
Verder heb ik de startkabels maar weer eens onder de bijrijderstoel gegooid.1. Welke dealer leverde hem nieuw?
Ik kreeg te horen dat ie bij de Opeldealer in Wapenveld vandaan kwam
Heb het sleutelmapje en alle originele sleutels er iig nog bij. Ondanks dat ie geen sloten meer heeft :P2. Waar heb jij hem gekocht?
Bij een gezin in Hattem die naar eigen zeggen de eerste eigenaren waren.3. Waar heb je hem in onderhoud?
Bij mezelf :D en als da nie lukt gaat ie naar de Turkse DHZ garage in Soest waar ze echte ouderwetse wonderen kunnen verrichten. ;)4. Zijn er nog bijzonderheden?
kenteken uit 1991, maar bouwjaar 1988 dus zal wel in de showoom hebben gestaan.
5 deurs.
Als ik onderdelen bestel op kenteken krijg ik altijd de verkeerde :PVia de achterklep dan???
Ik had vanmorgen hetzelfde.. Slot zat ook vast maar gelukkig alleen links. Kon nog via de andere kant erin kruipen. En na even gereden te hebben ging ie weer los.
Bekleding eraf halen met deur dicht is naatje, maar wel te doen. beetje met de stoel schuiven en dan kan het wel.
Maar goe.. Succes!Mn vriendin moest er ook smakelijk om lachen!! :D
Ik had net ook ijs aan de binnenkant van mn voorraam en mn linker slot zat even vast. Maar hij staat ook al een paar daagjes stil..
Verder gewoon rijden hoor! weer of geen weer… :)Coole extra allemaal op die duitse site!!! :D
-
AuteurBerichten