Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik had ook een vrij goedkoop setje 40/40 maar was alleen maar hobbel de bobbel.. Snel weer vanaf gegaan. heb alleen de schokdempers achter gehouden
Van de boutjes was er 1 alleen beetje krom. heb ik vervangen.
Toen ik hem voor het eerst weer aanstak gister viel het me op dat niet alleen het waakvlammetje brande, maar ook de rest vd geiser een beetje.
:D Ok maar even voor de zekerheid… Stel ik steek hem nu weer aan, kan er niks gebeuren? Geen ontploffingen, etc???
Vlammen waren gewoon mooi blauw.
Mooi na 5 minuten rijden weer 3 blokjes. en zo lekker warm weer in de auto!!
Ik tankte in hongarije altijd Carrera100 vd OMV. daar liep mn benz wel beter op. MAar dat heb je hier jammer genoeg niet.
Omdat je tussen die deur klem komt als je hem open gooit en er iemand van achter tegen ‘m aan rijd.
En je dan in drie stukken breekt.. :P
Zo heten ze nou eenmaal al eeuwig. De lincoln continental, Die uit de matrix, heeft ze geloof ik bekend gemaakt… :D MAar er zullen nog wel oudere zijn met die constructienet weer bij de shell express 95 getanked. 1,409 euro
Valt me nog reuze mee.. waar heb je die 1.51 gevonden dan? bij de snelweg zeker? Daar is het altijd stervensduur..sja, kan er niets aan doen dat hij ervoor kiest om in het verkeerde deel vna het land te wonen :wors
Tja.. kzou ook graag het dure hart van Nederland ontvluchten :) Nu kunnen wel allemaal in limburg gaan wonen, maar wat moeten we daar dan doen hè… ;)
Alleen al de taal leren wordt moeilijk! :PHier was 95 onlangs nog 1,39 bij de shell express. ergens anders tank ik niet echt..
Dat doorbranden zonder watervraag. Hoe herken ik dat? Is dat waarom ie gaat bonken en sissen?
Ik dacht daardoor dat er misschien lucht in de leiding zat.. Ik heb wel alles flink door laten lopen voordat ik het gas aanstak.

Op de laatste foto zie je onderin het koperen watergedeelte.
Deze zit in elkaar met de 3 zilveren bouten met kruiskop.
1 zo’n oog waar die bout doorheen gaat was een beetje verbogen zodat er water tussen het geheel door kwam. Dit heb ik weer rechtgebogen en nu lekt ie niet meer.
Ik heb de kraan zo stuk of 5 keer een minuutje aangehad. Pas toen ik de schuif op warmste stand zette met de kraan zo halve minuut open. Gebeurde dit bij het uitzetten.Is er nog iets wat ik zelf kan doen nog?? Zou ik het nog een keer kunnen proberen zonder dat het ontploft??? Misschien wat minder warm?
Kheb de film van internet maar jammer genoeg zonder ondertiteling. Kan ze ook niet vinden op internet.. Dus denk dat ze er in het nederlands niet echt zijn! :(
Omdat veel geld uitgeven om die kop te LATEN reviceren ook best beetje gek te noemen is! :D Als je het zelf kan wordt het al minder gek natuurlijk… ;)
Fotos an je plaatsen via een photosite als Photobucket. Ff daar acount aanmaken dan kan je ze daar uploaden en hier de link ernaartoe plaatsen. :D
@thomas.. Ik denk dat je het wat te erg opneemt… Hij bedoelt alleen dat wat jij als effe doen zegt voor veel mensen best veel geld kan gaan kosten omdat ze dat niet zomaar zelf kunnen hè…
Een astra met 3ton is nou eenmaal niet zooo gek veel waard.. en een ander is ook snel gevonden voor niet zooo veel geld..
Jezus wat een kleur! Krijg er spontaan epilepsie van! :P
Ik zou het persoonlijk denk ik niet doen.. tenzij ik de garage ken.. Maar ja inderdaad laat ze dan ook meteen wat meer opknappen als schadevergoeding!!
En anders hebben ze toch gewoon pech gehad? Dan wordt het verzekering. alhoewel ie dan wel misschien gaat liegen over dat hij het geweest is die de schade veroorzaakt heeft..
Dan moet je weer een getuige regelen… Misschien zeggen dat je vrouw het heeft zien gebeuren ;)Ik heb even gevraagd bij opel hier in de buurt, maar was niet op voorraad en hij had het over 40 euro inc. Nu was ik er niet helemaal zeker van of ie me wel begreep.. Hij klonk iig niet alsof ie over het algemeen dingen makkelijk begreep in ht dagelijks leven… :D
iig… Ik heb hem nu voor 5 euro van een astra gsi van de sloop en die ziet er als nieuw uit en doet het perfekt. Nog even gevoeld of ie warm wordt ofzo, maar nee.. geen probleem.
Nu moet ik nog de afgebroken stukjes plastic waar het oude blokje mee aan het slot zat uit het slot zien te peuteren/schudden/frummelen.nee.. stom!! geen kenteken opgeschreven.. Dekt de verzekering dat zo?? Ik denk dat het nog wel een ster is die carglass kan repareren. Daar ben ik wel voor verzekerd met Wa+
Ga ik iig proberen..@sicco. Die vond ik ook echt GENIAAL!! En dat sony er ook aan meegewerkt heeft. Wat een design!!
En inderdaad.. ik zie die vd golf nu ook.Ik heb er net pas naar kunnen kijken.. :( Zus was jarig geweest en bleek dat zondag te vieren..
Maandag gelukkig auto kunnen lenen om naar mn sollicitatie te komen.
Maar nu heb ik het dus uit elkaar.
Dat witte blokje met de contacten is van het slot afgebroken. van die 2 hele kleine schroefjes af aan beide kanten.
Het blokje zelf ziet er goed uit. behalve het gat om te draaien is flink uitgelubberd.
Ik ga zo wel even naar de sloop om te zien of ze nog zon blokje hebben liggen.
Gelukkig is mn slot zelf nog gewoon heel.Is dat blokje op elke kadett hetzelfde?
tja… van een afstandje net echt :P Maar zelfs voor 750 dollar had ik beter verwacht!
Maar is inderdaad al best oud ja.Kwikfit is RUK! proberen je inderdaad altijd extra zooi aan te smeren die je niet nodig hebt.
Ze wilde mn vriendin een nieuwe uitlaat, Middendemper en accu aansmeren bij apk.
Ik heb zelf een accu gekocht en hem ergens anders gebracht en zo door de apk.EDIT.. en ze wilden daar rond de 600 euro voor hebben….
Ons werkpaard!!
Flink japs…. maar doet het ALTIJD!!!!!!! al 420000 km lang.

Is er uberhaupt een mogelijkheid om zo’n contactslot nieuw te kopen met dezelfde sleutel?
:D Ik heb verder geen sloten meer op de auto behalve de achterklep.
Na 3 keer alles kwijt te zijn geraakt aan versterker en speakers vond ik het wel welletjes :DKlinkt allemaal heel logisch inderdaad! Nu ik weet hoe het in elkaar steekt voelt het inderdaad ook alsof dat blokje niet meer goed vast zit aan het slot.
Gezien ie eerst helemaal niks deed en later toch wel op contact ging maar alleen niet de laatste draai om te starten maakte.Nah, ik ga het morgen lekker rustig bekijken maar iig heel erg bedankt voor alle ideeen!!
Stuurslot is er inderdaad niet meer nee… Kan het niet dan dat de kunststof achterkant is losgekomen van het contactslot ofzo? Nah ja.. Dat zie ik morgen wel..
Wel heel interessant om als complete draadjes beginner precies te weten hoe ik de draden kan doorverbinden. -
AuteurBerichten