Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@wim.
Ik heb wel een takel te leen..
En genoeg parkeerplekken voor de deur ;):D hahaha :) Mijn dank is zeer groot aan allen die meedachten!! ;)
Ik weet het voor mn gevoel alleen pas zeker als ie het volgende week ook nog doet :P of zolang niet ontploft is.. Dan pas zal ik waarschijnlijk niet meer gaan kijken of de vlammen uitgaan na de kraan dicht gedaan te hebben.. ;)Paranoia goedje vind ik het.. Dat Aardgas!! :swear
Ik zou er denk ik ook nooooooooooooooooooit lekker op kunnen rijden.. :jerry
Nah… ik ga eens kijken of ik misschien kan douchen…Mijn cv, E-kadett, speelt ook wel eens op. Alleen met dit soort koud weer..
Doe je hem van slot, gaat ie later opeens niet meer op slot of andersom..
Of hoor je opeens tijdens het rijden die typische klik alsof je hem van slot doet terwijl alles al open is…
Rare cv van opel…@duurt
oef… 160 in zn 3… :DIk kom trouwens uit de buurt van weesp/hilversum.
Ik heb hem net weer aan de muur gehangen, kraan binnen en die op de geiser tijdje laten lopen.
Vlam aangestoken en nu ik die knop los laat gaan er geen extra vlammen aan. Alleen de waakvlam.
Pas als ik de kraan open doe gaat ie meer vlammen.
Lijkt me de bedoeling!Heel erg bedankt voor dat antwoord.. ik loop er al dagen aan te denken dat dat de enige oplossing kon zijn…
Had alleen nog geen tijd om het te proberen.
Ik ga het zo proberen.En helemaal waar natuurlijk dat je altijd op de koolstofmonoxide moet passen..
Zoals ik al zei hangt ie wel buiten in een heel tochtig glazen kas-achtig bijkeukentje maar er zit geen afzuiging aan. De oude fasto geiser die er hiervoor hing had dat wel overigens.Ik laat nog horen wat ie nu doet. en alvast heel erg bedankt voor je aanbod!!
:D
Die kleinere motortjes moeten het wel beetje van de toeren hebben ja!
Mijn 1.1 golfje ging ook best hard.. Als je maar veel en lang gas gaf en geen heuvels tegen kwam… ;)Heeeey ik ski’de altijd in hochybrich :P
Je kan best meer toeren maken, als de motor maar warm is.
Hij slijt gewoon net ietsje harder als je dat altijd doet..
Het heeft alleen niet altijd zin om meer gas te geven als je onderin meer koppel hebt ;)Ach.. ff gewoon uitlaatje erop voor de keuring en gaan met die banaan toch?!?! Met het juiste op de papieren rijd het misschien toch lekkerder!?
Ziet er goed uit!! ook mooie remmen.
Ik hoorde alleen dat schijven op een corsa achter nogal heftig zou zijn! Is dat geen probleem?Wat een onzin… Wat dachten ze ervan te leren.. Dat je onderkoeld raakt en sterft?
Had ik ze ook kunnen vertellen…. Die gasten hebben echt niks te doen hee.. :)Wim-v6 heeft ondertussen echt alles gezegd en verbeterd wat er in een eventuele sticky zou moeten komen!
:wors:wors:wors:wors:worsEn is ook eigenlijk wat mn pa me altijd inprente toen ie me leerde rijden vanaf mn twaalfde..
Misschien dat we daarom nog nooit een koppakking hebben hoeven te vervangen.. Of een koppeling wat dat betreft..Klein samenvattinkje :P
– Versnellingen gebruiken waar ze voor zijn. Dus niet zo snel mogelijk verder schakelen! Normaal toeren maken is minder belastend voor het materiaal, maar doe het geleidelijk en langzaam tot zo 3000 toeren.
Ook als je meteen de snelweg op moet. Laat je niet opjagen om te gaan trappen op de oprit voor anderen. Dan wachten ze maar die 2 seconden! Opritten zijn lang genoeg in Nederland. En tis jouw auto!
– Olie duurt veel langer om op werk temperatuur te komen dan je koelvloeistof. dus temp metertje zegt weinig. zeker zo 15-20 minuten voor olie echt op temp is!
– Niet stilstaand (onbelast) warm laten draaien. Gewoon meteen gaan rijden. Bij stilstaan verbruikt ie trouwens ook meer benzine…
– Nieuwe rijden met oudere autos zuigt!! :Dhmmmmmmzzz.. nummer 3 en 9 heb ik toen niet losgehad, dus kan er onder 3 ook geen ringetje 4 ontbreken. en ook geen veertje 8 tussenuit komen…
Veertje kan alleen maar boven 3 zitten. daar past ie ook precies in..oh ja.. daarbij hangt ie buiten :P
14 januari 2010 om 19:59 In reactie op: opel shop(opel.nl) alleen maar betalen met creditcard???? #17589474Ik had in Hongarije een bankrekening geopend en kreeg daar standaard een credit card bij. Zonder daarmee rood te kunnen staan ofzo. Scheen daar heel normaal te zijn.. gewoon kaartje laten zien en tekenen.. Hier in Nederland kan je er niet eens mee bij de AH betalen..
Ook in de tunnels in Slovenie en oostenrijk kon ik alleen maar contant of met credit card betalen.
Misschien lopen we gewoon een beetje achter in nederland..
Dat ding was altijd prima onderhouden en heeft nog nooit problemen gegeven toen ie nog bij mn oma hing.
Oma is er helaas niet meer.
Bij mij hing ie nog maar paar maanden en heeft het ook vanaf montage tot bevriezen altijd prima zonder 1 probleem gedaan.
Afstellen en testen is dus gelukkig niet nodig. ;)Dit is alles wat er in het ding zit.

Dit plastic schijfje op een stiftje gaat door het bovenste stuk heen en het stiftje steekt daar dan aan de bovenkant uit en gaat in het gas gedeelte vd geiser.



Aangezien ik toen een veertje op de grond vond wat daar precies inpast heb ik dat er maar in gestopt. :D

Moet dat veertje misschien helemaal op de stift van het gas huis geschoven worden?

of moet het daar tegenaan komen te duwen en dus gewoon in het waterhuis op dat stiftje wat door het waterhuis naar boven komt?
Het laatste was wat ik gedaan had…
Komt me nu eigenlijk een stuk logischer voor om dat veertje over het gashuis stiftje te schuiven… :hmmzMAar goed.. ik sta weer helemaal open voor suggesties! :D
ok.. eigenlijk irriteerd het me stink hard dat ik dat ding niet zou kunnen maken :D
Er is tot nu toe nog weinig wat ik dan wel icm met mn pa niet heb kunnen maken…Dus ben het stinkding weer van de muur en uit elkaar aan het halen. :P Dat is onderhand toch een klusje van een minuut..
ff fotoos maken.
ik denk echt dat ik iets verkeerd heb gedaan met dat veertje.:D lekkere mannen van picobello!!
Heb je daar dan zelf aan lopen hannussen? :DAls je het watergedeelte opent zit er een groot rond bol rubber in. Is dat het membraam? Dit is helemaal heel en niet uitgedroogd/porreus of wat dan ook. Dat insmeren met vaseline. Zou dat nog iets helpen?
Bovenop het watergedeelte zit een soort sproeier met een pennetje erin wat je in kan drukken. Die lijkt me vanzelf weer naar boven te horen komen. Doet dit echter niet. Er zit een veertje omheen wat ik op de grond vond toen ik het in elkaar zette. Die kan ik er wel omheen doen maar dat lijkt me geen bal doen..
Zou ik dat veertje verkeerd teruggezet kunnen hebben?Ik wil er geen geld in stoppen.. Het ding was gratis.
En op marktplaats heb je tot de 100 euro al meerdere soorten badgeisers.
En die douchen een stuk lekkerder! :) Je ziet ze zelfs te koop met installatie. Nu weet je natuurlijk nooit of die knakker het wel kan of niet… Maar hij hoeft het nog maar een jaar te doen.. Dan wordt het huis afgebroken.daarbij… ik huur de hele onderkant van een hoekhuis inclusief water met tuin voor, zij en achter voor net iets meer als 200 euro per maand. Nog nieuwe badkamer gekregen ook terwijl het gesloopt moet worden begin 2011…
Dus ik heb niet veel te klagen/zeggen..Ik huur wel, maar geisers vallen niet onder hun ding. Moet ik zelf regelen.. staat ook erg groot in mn huurovereenkomst… En ik heb het ook nog eens nagevraagd om het zeker te weten.
Toen ik hier inkwam was er niet eens een geiser.. Dus geen heet water in het huis. Toen heeft de man die de klussen opknapt voor mn woningbouw uit liefdadigheid een ouwe gare fasto geiser opgehangen. Die ik onlangs met de oude geiser van mn oma verwisseld heb om wat meer waterdruk te krijgen…
Heb hem net aangedaan. Op het moment dat je de waakvlam aan hebt en de knop los laat dan gaat ipv alleen de waakvlam ook de geiser beetje branden. Niet echt hard overigens…
Maar ik kan me niet herinneren of dat normaal was of niet… Lijkt me niet.. nah goed.Nah.. Ik ga met smart op een antwoord van jullie, mijn gas techneuten, :D wachten.
Nogmaals bedankt voor de antwoorden trouwens op dit overduidelijk beun projectje.. :P
jaaa ongeveer.. wel ff lekker warm draaien dat je olie lekker dun is en er makkelijk uit gaat.
Je zou nog kunnen spoelen met iets maar doe ik zelf ook nooit :DWant dan probeer ik even te kijken of alleen op de waakvlam aan is of dat ie meteen harder gaat branden.
ik heb nog even internet doorgespit en ik lees dat ik ook even de kranen op de geiser zelf open had moeten zetten om te ontluchten. had ik niet gedaan.. Die dingen had ik vorige keer toen ik hem ooit ophing ook niet geopend. Helemaal vergeten omdat ik ze natuurlijk nooit gebruik.
Zijn nu ook doorgespoeld.Gas d’r op!!! :D
-
AuteurBerichten