Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik had nog even een vraag ik wil graag ook een paar mooie velgen eronder. maar wat is de maximale bandenmaat/ velgenmaat wat er onder kan?
wil graag mooie dichte bbs of lenso met cupja weet ik, ik volg je projecten al een tijdje. mooie machines.
een rekord c 4 deurs sedan met 117000 op de klok


top bedankt, dan red ik me verder wel :thumb :thumb
gewoon teruggaan naar de garage en zeggen dat die sinds de beurt niet goed meer loopt
oke bedankt, en die pulsgever zit in de bak? of zit die in het dashboard, dus als ik alleen een dashboard koop en deze juist aansluit in mijn auto ben ik inprincipe klaar?
oke en dan werkt alles? zo ook de km teller en toerenteller?
en die stekkers moet je er ook appart bij hebben denk ik ofniet?die had ik al gezien idd, maar heb ik die witte stekker ook in mijn auto?
en als ik dit aansluit dan is het klaar of?bougies zijn 3 maand geleden vervangen ongeveer, ik heb laatst het blok wel afgespoten, hierna liep die op 3 cilinders. maar toen heb ik de verdeelkap (volgens mij) erafgehaald en ingespoten met contactspray en weer gemonteerd toen was het over, maar kreeg later wel een schok van de verdeelkap zelf, het is trouwens een rotor onsteking. verdeelkap is toch het blokje naast de kop met een rond asje erin. ik dacht mischien ook wel dat het iets elektrisch kon zijn.
na het schoonspuiten was het over maar toen kreeg ik wel deze mankementen, van het inhouden. de carberateur is al helemaal schoongemaakt enheeft ook geen valse lucht. ook loopt de auto niet regelmatig stationair, het is net een harley als die stationair loopt.oke zal er morgen naar kijken.
ik zat er ook aan te denken om er een injectie motor in te zetten, want ik heb elke keer wat met dit blok,
maar mijn blok is nu een carberateur,ik zag bijvoorbeeld ook de c20ne of 20seh, maar wat heb ik allemaal nodig om dit om te bouwen?
het blok zelf, computer en kabelboom? en zijn mijn motorsteunen,versnellingbak, radiateur, aandrijfassen verder plug en play? en moet ik elektrisch veel aanpassen?
en hoe zit het met de tank? moet hier alleen een retour op gemaakt worden en een los brandstofpompje ertussen?groeten
hier http://link.marktplaats.nl/m881752476″ onclick=”window.open(this.href);return false;
zijn alleen niet de e1 bumpers maar mischien zijn deze ook goed, maar wat zijn zulke e1 bumpers waard dan?staat nu een witte gt in onderdelen te koop met die bumpers. mischien kan je ze voor een prikje overnemen
mijn kadett e 1.8s



grappig om nog een kadett ien die kleur tegen te komen. dit is de mijne:



oh het is de novio, nv dus, maar heb de storing waarschijnlijk al gevonden, 1ste bougie is een keer een andere dop opgekomen,
zonet trok ik de dop eraf en 1 wolk alucorrosiestof, dus even opgeschuurd en schoongemaakt. en hopelijk is het nu over, het stottereren en inhouden was dus waarschijnlijk dat die maar op 3 poten reed.het is een 2 traps carb 1.8 kadett e
he de oorzaak van de natte isolatiemat heb ik gevonden, de vorige eigenaar had een gat geboort voor de subwooferkabel onder het parafaan, een kijkje door het gat en ik zag de bekleding gewoon zitten, dus maar even dicht gekit, dat van die vlappen zal ik binne :thumbup nkort even doen
-
AuteurBerichten