Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
hallo,
heb met me crossauto het zelfde.
tot 3500/4000 toeren redelijk trekken en daar boven op 3 cilinders.
bij mij lijkt het op een lekke hydro stoter.
met koude motor compressietest gedaan en op cilinder 1/2/4 12.5 bar en op cilinder 3 6bar. na door starten komt hij op 11.7 bar. het lijkt net of de inlaatkleppen niet ver genoeg open gaan.
heb jij al een compressietest gedaan??groeten klaas-jan
yves475 en TRpower super bedankt!
ik heb wat ik nodig ben!kan slotje op.
daar heb ik tot op heden nog geen problemen mee.
maar die code kan er wel weer uit?:agenthallo,
ben op de testbank geweest met het spul,
hij had inderdaad veel te weinig brandstof, had een afr boven de 18( niet te meten) en pas bij 5000 toeren 14.
chip op maat geschreven en ligt nu aldoor rond de 12.
alleen nu geeft hij een ecu storing aan, knippercode 55.
wat kan ik daar aan doen?:wtfgroet,
btw,
ga er van de week mee op de testbank incl. vermogensmeting.
lmm is al vervangen( dacht ik ook eerst aan)
hallo,
waar zijn die tandwielen en diff te bestellen en wat is ongeveer het kosten plaatje?
groet
hallo,
ik ben niet zomaar gaan rijden maar heb even een proef rondje gemaakt op het asfalt.
er zitten geslepen originele nokken in, met mahle zuigers en stalen drijfstangen(h-profiel) met arp drijfstangbouten. inlaat is iets gepolijst halve maantje is er uitgehaald en er zit een 60mm uitlaat onderdoor met alleen een grote absorbtie demper (zo’n ding met silencer)en dan zonder silencer.
@stoppelflieger :
heb je ook nog dingen die ik er nog meer aan doen kan voor de cross?groet
ja hij staat nog origineel 2.5 bar
hallo,
trieste info, heb de verdeelbak olie ververst, de olie die er uitkwam was zwart en er zaten metaal schilvers in.
ook zat er veel te weinig in (300 ml) met nieuwe olie doet hij het nog steeds niet.
wat kan ik nu heb beste doen?
ook tegelijk is de computer stuk gegaan dus ben nu ff viavia op de site.
kan ik zo door rijden?groet,
klaas-jan
ok bedankt
ok ga ik mee z.s.m. bezig
alvast bedankt voor de info!!!
groet,
klaas-jan
hennie,
de auto heb ik net een half jaar, en rij er niet veel in.
heb er al veel problemen mee gehad, dynamo stuk / hele uitlaat doorgerot / sensoren van het blok stuk, niet starten willen en ga zo maar door.
dus ik dacht dit kan er ook nog wel bij.
hoe kan ik die verdeel bak kontroleren, zit er een olie niveau op? ( een stop of zoiets?).
wat voor olie moet er in?groet
klaas-jan
geen idee hoeveel olie er is zit, hoe kontroleer ik dat??
ik neem aan dat je over de verdeelbak bij de achteras praat.
auto is helemaal origineel dus geen kermis.
ik mag graag weten hoe iets werkt heb je misschien ook info daarover?groeten
zekering 19 is nog heel.
koud is het iets beter dan warm, zou het ook aan de stb olie kunnen liggen of de pomp?( die lekt een beetje olie bij de uitgaande as achter de poelie.)
heb ook even gereden zonder zekering 19 maar dan is hij helemaal wild.gr,
klaas-jan
origineel gepost door Bandiet
Je hebt de carter ontluchting losgehaald en waarschijnlijjk afgedopt aan de inlaatkant. Verder kan ik van deze foto niets opmerken.Gr. Diederik
heey.
de verwarming is er ook af, maar zo als ik al zei het is moeilijk te zien.:agent
btw:
heeft iemand ook intresse in het komplete blok, ik ga er een 16v inhangen dus vandaar. vorig jaar is het blok gereviseerd en gespoten, alles is vernieuwd en loopt super. hij doet zeker niet onder voor een seh.:jerry:jerrygr,
klaas-jan (kadettgsicrosser)
u2u
heey,
ff een foto van me crossauto. is niet helemaal goed te zien maar toch.
het blok is trouwens te koop:P:P.
mazzel,
klaas-jan
ik heb een c20ne die komt in een deawoo nexia casco( verrot niet :thumbup) maar kan ik er dan een c20seh computer achterhangen?
-
AuteurBerichten