Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ecopech ligt er al uit en de c20xe er al weer in, alleen nog ff aansluiten!
heey,
de xe stekker is anders dan die van de xev maar de draden kloppen wel voor een deel( de rest ff meten).
zo’n ventilator achter de voorbumper aan de bestuurders kant. betje een raar geval.groeten klaas-jan
hallo eric,
heb net ff je topic gelezen, ziet er goed uit hoor:thumbup:thumbup
ben inmiddels ook met het uitbouwen begonnen en de c20xe heeft al een grote beurtgehad, en alle pakkingen en keeringen vervangen.
dan gaat super op de motorbok kan je overal goed bij!:wors
maar bij mij zijn de stekkers nog weer iets anders, gaat helemaal goed komen.
had jij ook zo’n stofzuiger in het vooronder liggen?groeten
nog beter ecopech eruit en c20xe er in!
ja die! pakking is nog goed alleen de flens is weg gerot, en de veer ligt er af.
ik bedoelde ook de groene stekker die niet perse aangesloten hoeft te worden, de stappen motor moet aangesloten zitten anders loopt hij zo broerd.
volgens mij hoef je die niet perse aan te sluiten zonder loopt hij ook!
op m’n crosser zijn die ook niet aan gesloten.gr,
hallo,
ik meende dat de rode stekker op de knock sensor komt en de zwarte op de stappen motor.
succes er mee!!
als het goed is past dat wel ( ik dacht dat het onderblok gelijk is).
de kleurcode’s van de xev en de xe zijn die gelijk aan elkaar?alvast bedankt voor de hulp!!!
en hoe zit het dan met de stuurpomp? die van de xev heeft een multiriem en van xe een v-snaar.
heb net even de ronde stekker naast de accu los gehad maar die ziet er heel anders uit dan die van de c20xe. heeft iekand ook een bedradings schema van de x20xev?en 1 van de c20xe?
gr,
ik moet toch met de uitlaat aan het lassen want de voorpijp van de kat van de astra is rot. voor de rest zou de motor dan gewoon moeten passen? kabelboom enzo ook?
ik heb hier een calibra c20xe motor liggen (compleet) dat zou niet passen?
uitlaat is idd lek, maar dan bij de aansluiting naar de kat.
die verbinding met die veren.heb geen versterker en er zijn geen modificaties aan het luchtfilter gedaan( lekker origineel).
het fluit met een koude en warme motor.ergens onder de motorkap.
kan het de egr klep zijn? want het is altijd met 3500 toeren en ongeacht de snelheid. heb nog niet geluisterd met een stilstaande auto onder de kap.ecu’s en het injectie rail allemaal vervangen, er zit geen kat onder.
nu hebben we een nieuwe brandstof pomp er op gezet en het loopt weer als een naaimachine.probleem opgelost!
aanvoer en retour zitten goed.
benzine druk was ook onze volgende optie en er is een nieuwe pomp besteld, nee het is geen ombouw gewoon een std c20xe met std pomp.
als we de retour leiding bi de tank loshalen met een draaien de pomp komt er praktisch niets uit. maar er staan nog een xe en die doet het zelfde en die motor is 100%. met mijn eigen xe spuit de brandstof me wel om de oren als ik de retourslang los haal.
en de uitlaatgassen stinken gigantisch erg het slaat je gewoon op de longen en ogen (je staat er bijna bij te janken)nee juist niet
dit is de eerste keer dat ik dit ruik in deze mate het is net of er gewoon een hele scheut benzine boven in ligt te stinken.
de olie is er uit maar die stinkt niet naar benzine alleen boven in de kop.
ik kan er met mijn boeren verstand niet bij hoe benzine in de olie terecht komt.uitlezen kan dat met knipper codes of moet ik dan maar de dealer?:vertag
probleem verholpen, andere weerstand geplaatst.
bedankt voor de reactie’s.kan dicht.
waar kan ik de kachel weerstand vinden?
in de parafan?groeten
origineel gepost door astra C20XE
origineel gepost door kadettgsicrosser
hallo,het lijkt net of de inlaatkleppen niet ver genoeg open gaan.
groeten klaas-jan
bedoel je niet dat ze niet goed genoeg meer afsluiten op je zitting?
nee dat de kleppen niet ver genoeg open gaan (op 1 cilinder minder vulling)
groet
-
AuteurBerichten