Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Zet er dan eentje in van een VW. Relais nr 99.
dan heb je een regelbare interval.
1x in interval laten heen en weer wissen. 2e x als het weer nodig is. Het relais onthoudt dan de tijd tussen de 2 slagen.Zeker dikke bof!! ook gezellig je hier op het forum te treffen.
Jij succes met het opbouwen van de astra. Ik zou graag een keer over je schouder mee kijken als je de kop vervangt.Tjah ik ga in ieder geval even zoeken naar een betere oplossing. dit is al de 2e keer dat de kadett gejat is. 1x toen hij nog van mijn opa was en nu bij mij.
Eigenlijk zou ik graag de sloten dichtlassen. MAAR dan zit je met zo’n lelijke plek op de deur. Geld om de deuren helemaal over te spuiten heb ik niet, ben maar student.
evt Motip heb ik al eens geprobeerd maar dit leek niet eens op de kleur blauw van de auto.Misschien een spuitbusje op kleur laten mengen. Voorlopig staat hij veilig bij mijn ouders. maar ik wil de auto natuurlijk weer zo snel mogelijk (fatsoenlijk) rijdbaar hebben.
heeft iemand nog goede ideeen of tips voor me?
GEWELDIG NIEUWS!! De kadett is terug gevonden.
Op marktplaats had ik ook een advertentie gezet en iemand heeft de auto herkent. Na een tripje van 25 km zag ik mijn kadettje staan.
Schade is beperkt, alle sloten en de plastic kappen rond het stuurkolom.Heren in ieder geval ontzettend bedankt voor alle moeite!!
@lukko, geen startonderbreker,wel alarm maar de accu was bijna leeg dus had het alarm er niet op gezet.
@ spottekop, heb je het nummer van die berger toevallig nog ergens?
Hij stond in Nijmegen
ik vrees het ook.
hij staat in ieder geval geregistreerd als gestolen. dr zat nog 1/4e tank in dus heel ver zullen ze er niet mee gekomen zijn.ik baal er in ieder geval goed van
Vandaag stond er een BMW bij mij in de straat (centrum van Nijmegen)
Hadden ze ff op stenen gezet en zo 2 voorvelgen van gejat.kansloze figuren…
En wat als je zo’n “Schrikdraad-apparaat” in je wagen maakt?
schijnen niet zo’n hele grote kastjes te zijn.
Of gebruikt dit te veel stroom??Je zou ze anders ook zelf kunnen maken met een condensator etc.
dan krijg dat tuig wel een flinke oplawaai als ze ongewenst aan je auto zittten.Ach ieder z’n smaak.
Maar de zang komt alleen uit het rechter kanaal.
ergens valt je rechter signaal dus weg.
En daar je zegt dat het geluid het wel doet met pc speakers is het of je stereo die geen geluid uit de rechter luidspreker geeft, of de verbinding met de uitgang van je pc en je stereo is niet 100%succes met zoeken iig
Haal je trommels achter er maar eens af.
zeer waarschijnlijk is een wielremcylinder lek.
door vettige olie en het stof blijft je remvoering plakken.de surround aansluiting van je pc gepakt voor je stereo-installatie?
zo’n creative heb ik ook eens gehad.succes iig
of trabi mailen
De kachelmotor komt toch onder de parafaan? hier zie je toch helemaal niks meer van straks?
als van het contactslot de sleutel het nog wel gewoon doet, kun je eventueel ook de cylinder over zetten.
als ik me niet vergis moet je dan de sleutel in stand 1 draaien en dan met een kleine schroevendraaier in zo’n gaatje porren dan kun je het slot er uit halen.
terug zetten gaat in omgekeerde volgorde.jup kijk de zekering maar eens na. dikke kans
Bij mij zat de deur vastgevroren aan het rubber.
Dan sta je toch ff raar te kijken met de klink in de hand, zo hard had ik namelijk niet getrokken.
Dagje later met wat dooi aan de andere kant proberen gaf meer succes.Wat ik altijd doe als ik de auto parkeer is de standenschakelaar op het passagierscompartiment (alleen hoofd) zetten en dan daar alle schuifjes van de ventilatieroostersje dicht draaien.
zo komt er minder lucht van buiten je auto in tochten.Verkeerd peertje of massaprobleem
Volvootje V40,
de klacht was dat het remmen wat minder was.
voor dat de auto gerepareerd zou worden zou ik eerst de klant in haar eigen auto naar huis brengen om haar na de reparatie weer op te halen.
na 1 meter te rijden trap ik het rempedaal tot op de bodem in. (hier dus niet mee verder gereden!!!)
alles los gehaald. bleek dat er nog welgeteld 1!!!! remschijf re voor werkte. de rest compleet vastgeslagen.snap niet hoe mensen hier mee kunnen blijven rijden…..
ik zou eerst eens naar dat massaprobleem kijken, een redelijke kans dat je toerenteller ook gewoon weer functioneert.
Blower zit onder je parafaan inderdaad.
ruitenwissers demonteren zitten met 1 bout vast.
3 schroeven uit je parafaan draaien (met motorkap open)
dan in het midden dat zwarte blokje (waar de schroef in zit) er uit wippen.
parafaan er af halen. (beetje wriemelwerk)
dan de grote plastic moer losdraaien die over de uitsteeksels van de ruitenwisser zit.
plastic onderkap los halen.
kachelmotor zit met een paar bouten vast 3 of 4 geloof ik.nexia lijkt me dat dat het zelfde moet zijn. maar ben er niet zeker van.
en als het toch open ligt even de afwatering controleren. links en rechts in de hoeken + in het midden.
succes
in mijn kadett was het zo, dat de hoes los onder de vloerbekleding gestopt zat.
als je deze hoes binnenste buiten keerde zat er bij de greep op de handrem een ty-wrapSucces in ieder geval
De spanningsstabilisator achter op de klokken in de auto (dashboard) wil nog wel eens stuk gaan.
MAAR dan zou je temperatuurmeter permanent op rood staan en je benzine meter constant op een volle tank.op het motorblok zit een sensor met een groen draadje er aan, van bovenaf makkelijk te zien. dit is te temperatuursensor. Deze zou je even schoon kunnen maken.
maar je probleem klinkt mij meer als lucht/ te weinig koelwater in het systeem in de oren.Mooie kadett trouwens.
Ook ooit gehad,
binnen no time toch weer die pakking helemaal versleten. (is gek want dat gebeurt anders dus nooit)
bleek dat de veren die over de bouten heen zaten helemaal in elkaar gedrukt waren.
opgelost door nieuwe veertjes te plaatsen.aanvoerslang zou kunnen, zal straks nog even kijken.
maar zou dit ook de foutcode kunnen verklaren?
niemand die de waardes van de lambdasensor weet? en hoe snel ze zouden moeten veranderen? -
AuteurBerichten