Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
en Dasty van de wibra!
Tjah helaas zit de ruit geplakt.
Als het enkel een rubber was geweest had ik de klep niet om hoeven zetten inderdaad.
Bij de oude klep heb ik gekeken hoe het zit, maar ik geloof er maar weinig van dat ik de ruit er in een stuk uit kan krijgen.Ik zal gewoon op zoek moeten naar een andere klep.
Meteen een mogelijkheid om dat hele lelijke roestblaasje weg te krijgen.als er iemand ergens een klep weet (tegen een redelijke prijs) in het gebied tussen Maastricht, Eindhoven, Nijmegen dan hoor ik het heel erg graag.
zoals al gezegd is ruilen tegen een prachtige zwarte klep ook een optie.Heb je de olie van de automaat gemeten met draaiende motor?
Die automaatjes gaan niet zomaar stuk namelijk, vaak zit er te weinig olie in, staat de keuzehandel niet goed afgesteld of zou je de rembanden in de automaat zelf nog kunnen afstellen.
De claxon is massa geschakeld, dus als je die draad tegen het stuur houdt moet de claxon afgaan.
De knop is alleen een schakelaar tussen de draad en de massa.
Geen plus nodig dus….
Ik zou me meer zorgen maken ver de naaf of die wel past.Gisteren en vandaag een B manta gespot in Nijmegen aan de heyendaalseweg.
Geel van voren en rood van achter.Misschien ook even de stappenmotor schoon maken.
deze zit aan de carburateur/onstekingshuis geschroefd en regelt wat in de stationairloop
TOP verhaal!! en prachtige foto’s!
Onze bestemming voor de zomervakantie was nog niet geheel duidelijk, maar dit is een super mooi overtuigend argument/topic om naar Oostenrijk te gaan!!!
Hopelijk krijg ik mijn vriendin zo ver dat we met de C Kadett kunnen gaan
spatborden ;)
31 mei 2012 om 10:07 In reactie op: verschil midden + einddemper (is het er & is het belangrijk? #18031013Nouja, het is nogal een algemene en uitgebreide vraag.
Van de C kadett 1200 kan ik je in ieder geval zeggen dat er op de C1 modellen geen einddemper zat en op de C2 modellen wel.
Net als bij de voorpijp die op de C1 enkel was en bij de C1 automaat en C2 (allen) een dubbele voorpijp was.voor een manta zou ik het niet weten.
@Fearless wrote:
@Kadettgek wrote:
GRMBL
Ik herken je frustratie!!!
Hier 2x achter elkaar van verschillende bedrijven een kaartje achter de ruitenwisser. Of ik mijn astraatje station niet wilde verkopen voor sloop of export.het ding ziet er prima uit en is zeker geen sloper.
eikels…..
Handel hoor! een apk loze astra waar vanalles aan mankeerde leverde nog 800 euro op bij een exportafrikaanees.
Dat beur je nog nieteens voor een astra met apk :vertag Dan is export zo echt gek nog niet. En nu kadaffi weg is zijn daar de grenzen ook weer open dus heel wat auto’s van hier gaan naar daar. Levert nog genoeg op.
Ow dat geloof ik wel. Maar mijn auto staat niet te koop en ziet er niet uit als een wrak.
Kreeg gewoon at random die domme kaartjes.GRMBL
Ik herken je frustratie!!!
Hier 2x achter elkaar van verschillende bedrijven een kaartje achter de ruitenwisser. Of ik mijn astraatje station niet wilde verkopen voor sloop of export.het ding ziet er prima uit en is zeker geen sloper.
eikels…..
16 mei 2012 om 16:47 In reactie op: weet iemand hoe de remlijding loopt op de hooftremslinder #18018001De remleiding naar achter splitst zich op de achteras naar links en rechts.
deze remleiding kun je tegen het schutbord aan zien zitten en naar achteren lopen. ff de leiding volgen dus.succes
ernstig schokken bij (veel) gas geven en stilvallen bij het stoplicht kan ook je stappenmotor zijn die vervuild is.
Deze kun je proberen schoon te maken met remmenreiniger en wd40.Ga je de City slopen?
http://link.marktplaats.nl/534446958″ onclick=”window.open(this.href);return false;
gecombineerd 1:12 in een station x16szr met automaat.
dus ook zo’n 550 km per tank
zijn er nog grote dingen die moeten gebeuren voor een apk?
laswerk?Hier een vergelijkbare ratel.
Ik heb ooit wat aan de ophangbeugel van de uitlaat aan het blok gedraaid (bij het carter) en toen was het een stuk minder.
Helaas is de ratel weer terug gekomen.misschien moet ik de uitlaatspruitstukpakking ook maar eens vervangen.
Nouja het gaat me niet om de tank zelf. Er staan er genoeg op marktplaats.
Maar voor dat ik er eentje koop wil ik wel zeker weten dat ik hem in kan bouwen en op kenteken kan krijgen.
Certificaten zijn te downloaden dus?@ Van het Ende Customs
Je zegt dat je nog een ringtank hebt liggen.
Maar hoe zit zo iets met een certificaat bij een 2e hands tank?
het certificaat zal bij te tank horen? kan deze 2x afgestempeld worden? kan ik ergens anders een certificaat krijgen?Groeten
MichielWat een raar verhaal.
Niet eens in concoursstaat en dan zo’n ding af slepen.Niet toevallig door een zure buurman/vrouw weg laten slepen?
Mocht ik iets tegen komen hoor je het
Dit is een Skoda 1102
Wat is het verhaal achter de foto?
Misschien maak ik de verkeerde opmerking hoor.
Maar is het bij zo iets essentieels als het stellen van kleppen niet handiger om je eerst even in te lezen op het forum voordat je aan het draaien gaat?
Tussen hydro-stoters en vaste klepstoters zit een wereld van verschil in de manier van stellen.Dat ziet er super uit.
Van welke auto komen deze rubbers?
31 januari 2012 om 16:10 In reactie op: brandstof en temparatuur meter werkt niet Kadett E (1987) #17985593je sigarettenaansteker zeker ook niet meer?
dan is het waarschijnlijk een zekering.
ik weet zo niet meer welke dus moet je ff zoeken op het klepjeTjah, oude auto’s hebben regelmatig onderhoud nodig en gaan vaak/vaker kapot.
A manta’s en c Kadettjes waren ook wel echt tot op de draad versleten na 100.000 km.
wil je betrouwbaarder rijden dan zal je iets nieuwers moeten kopen.
autorijden kost nou eenmaal geld. Dat wat je nu bespaard hebt op wegenbelasting had je aan onderhoud kunnen besteden.Van andere merken heb ik maar heel weinig verstand. Wel kan ik je afraden om alfa te gaan rijden. Hier is regelmatig iets kapot aan en tamelijk prijzig om te vervangen. (waterpompje opel: €25.-, waterpompje alfa: 110.-)
Keep us posted
-
AuteurBerichten