Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
26 april 2009 om 20:15 In reactie op: The making of astra cabriobully HIJ BLIJFT FIJN IN MIJN BEZI #17415597
dat klinkt goed , ik ben benieuwd hoe het is als die helemaal af is.
ga zo door:thumbup21 april 2009 om 21:46 In reactie op: The making of astra cabriobully HIJ BLIJFT FIJN IN MIJN BEZI #17415571dat ziet er alweer goed uit. :thumbup
origineel gepost door manta19sr
over welk jaar hebben we eht dan onegveer?ik dacht een jaar of 10 geleden:o
helaas is die manta nooit afgemaakt.15 april 2009 om 16:41 In reactie op: The making of astra cabriobully HIJ BLIJFT FIJN IN MIJN BEZI #17415560dat ziet er weer goed uit die velgen. het wrdt idd tijd dat die weer gaat rijden met dit mooie weer.:thumbup
volgens mij zit er toch meer laswerk aan dan je dacht. de krengen willen wel rotten.
maar het komt vast wel weer goed als ik dat zo zie. ga zo door:thumbup
ik weet ook nog een wel een harde kale carrosserie te kooporigineel gepost door cabriobully
ziet er mooi uit toppie!!!!
Cabrio van die vriend van mij die blauwe is ook klaar,zal maandagavond wat foto’s schieten van zijn wagen,is erg mooi geworden vind het nog mooier als mijn eigen erg he???
maja daar komt verandering in hahahij is nog niet helemaal klaar . de side skirts moeten er ook nog op. en ik zoek nog een plaat voor tussen de achterklep.
origineel gepost door air
origineel gepost door kadettcoupe1976
ik gebruik ook altijd een verlengmoer en zet er dan een ratelringsleutel op.
dit is een stuk handige dan een imbus of dopsleutel. en het kost geen drol;)Maar is dat dan een M17 of zo?
verlengmoer M10 daar past sleutel 17 op
een stalen velg kan je toch niet polijsten?
de meeste onderdelen haal ik gewoon opel garage.
maar het is net wat louwe ook al zegt.
sommige willen wel eens moeite doen.
zijn er ook die meteen al zeggen dat ze niets meer hebben.:puke
gelukkig wil de opel garage waar ik altijd kom die moeite voor mij wel doen.:worsdaar heb ik nog nooit problemen mee gehad. ik heb een paar jaar met een c kadett gereden met alleen maar een kuipstoel en een gordel er in. en heb 3x een steekproef gehad. 1x maakte die beste man van de rdw nog een leuke opmerking toen die mijn auto zag. hij zij hier ben ik gauw mee klaar ik kan van de bovenkant al zien dat er geen gaten in de bodem zit en wat er niet in zit hoef ik ook niet te keuren.;)
daar zit nog wel wat werk aan. als je een keer begin kom vaak meer tegen dan je verwacht.
maar er valt wel wat van te maken.
ik heb zelf 3 van die cabrio,s gehad. maar helaas waren die allemaal even rot.
bij een zaten er zelfs 3 dorpels over elkaar over elkaar heen gelast.:oorigineel gepost door cabriobully
origineel gepost door steinmetzpaul
nou dan ben ik benieuwt wat er voor achterbumper op komt….:P
of heb je al een idee wat het gaat worden??;)Ben er nog niet helemaal overuit,kijken of we wat kunnen verzinnen,cabrio van een vriend van me was vandaag gespoten net geweest kijken.
hem heb ik een achterbumper geregeld eens kijken hoe dat uitziet,word eigenlijk dezelfde wagen als mijne alleen sommige dingen anders.Velgen anders
geen spoilerzwaard
geen strakke klep
en hij heeft de deurstrips er nog op.
Verder wel rieger bumper,rieger skirts enzv.
het interieur wat erin zit is mijn oude.
de complete uitlaat is mijne die gaat nu bij mij eruit,ik heb een nieuwe gekocht:Phier een foto net gespoten.
Moet zeggen een mooie kleur……
Zal er foto’s van posten als hij klaar is.Hier komt overigens ook mijn oude c20xe in te liggen.
ook een leuk kleurtje:P
origineel gepost door gts power
origineel gepost door kadettcoupe1976
ik ben geen timmerman maar zie de shell kit bijna elke dag.
de juist naam voor shell kit in volgens mij tixophalte wet seal & fixer waren toen-der-tijd wel gele kokers met een shell logo erop
dus het zal wel oorspronkelijk daar vandaan komen dan:hmmzklopt wordt door shell gemaakt en de shell logo staat er nog altijd op.:P
ik ben geen timmerman maar zie de shell kit bijna elke dag.
de juist naam voor shell kit in volgens mij tixophalte wet seal & fixwat een gezeik om een paar draagarmen.
klasse1985 vraag waar je die dingen NIEUW kan kopen.
dus ik zet hier een link neer van opel4ever die ze nog wel nieuw kan leveren.
nu krijgt hij alleen maar gezeur dat hij te duur is. en dat je ze maar beter zelf kan lassen.
maar dit was toch niet de vraag van de topic starter.
het is een hoop geld , maar soms is het beter liever duur dan niet te krijgen.
deze beste man heeft in al die jaren een mooie voorraad nieuwe onderdelen opgebouwd
en wat denk je wat dat wel niet heb gekost en wat het kost om het te al die onderdelen te bewaren.
sommige onderdelen moet je inkopen 10jaar opslaan en dan met een beetje winst te verkopen.je moet even kontakt opnemen met http://www.Opel4ever.nl
die kan ze denk ik nog wel leveren.nee die zijn niet gelijk.
zie geen foto,s:hmmz
-
AuteurBerichten















