Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Kadett1.2
Deelnemer
Kwam toevallig dit tegen. Mijn oude GZ-66-VG Senator A 3.0S 1980.
typisch gevalletje verkeerd afgelopen, iemand gestart met motorombouw naar Irmscher 4.0 24v.
Zo te zien gestrand project en via deze veiling alleen voor de motor verkocht. Toen ik hem in 2006 verkocht was hij nog voor 85% in originele lak en geen spatje roest.
Kadett1.2
DeelnemerInteressant plaatjesboek. 70’s
Kadett1.2
DeelnemerIk ben zeer benieuwd naar het resultaat straks. Zal denk best gaaf worden. Mijn Kadettje was eerst ook rood en ooit oranje en weer opnieuw rood geweest. Ik heb hem zelf kristallblau laten spuiten. Beetje soft kleurtje.
Kadett1.2
DeelnemerGeen half werk zie ik.
Nog veel te lassen ?
Zijn de assen en voorste wieldraagarmen nog goed ?
Word heftig kleurtje voor een Kadett. Hoevel lagen lak komt er op ?
Kadett1.2
DeelnemerGoed bezig. Ook leuk eens weer eens wat leven op het forum te zien ook. Welke kleur word hij gespoten ?
Kadett1.2
DeelnemerSignal oranje is ook een mooi kleurtje
Kadett1.2
DeelnemerDat is ook wel het mooist van buiten en voor het zicht zoveel mogelijk origineel houden. Maar wel met een vette motor en techniek.
Kadett1.2
DeelnemerOndertussen al een stukje verder ?
Kadett1.2
DeelnemerZit er al schot in ? Met andere woorden loopt hij al zoals je hem wil hebben ? Ga je ook nog naar meetings ofzo ?
Kadett1.2
DeelnemerLeuke Ascona, krijgt hij straks ook weer zijn originele rode kleurtje met zwarte streep en chroomrandjes terug ?
Zag er op de eerste foto’s inderdaad erg goed uit, helaas toch nog flink wat rotte plekken gevonden. Als je eenmaal gaat zoeken kom je van alles tegen is ook mijn ervaring…..
Kadett1.2
Deelnemerfoto’s plaatsen is inderdaad niet makkelijk hier. Je moet ze ergens extern plaatsen en dan linken.
ik ben blij dat mijn foto’s er nog opstaan van afgelopen jaren.
Was pokkewerk om ze er op te zetten iedere keer.
Maar je bent flink aan het experimenteren met de ascona.
Wat voor velgen zitten er onder ? ATS of toch iets anders ?
Kadett1.2
DeelnemerSinds 1-3-2017 4250 km
Vandaag over 182.000 gegaan
Vectra C 2.2se 2004Kadett1.2
DeelnemerIs goed mogelijk dat anwb gelijk heeft.
Is bekend zwak punt van dit motortype.
Geen goedkope reparatie.Kadett1.2
DeelnemerAchterstallig onderhoud. Niet werkende airco, elektr. ruiten en cruise control.
Kraakjes voorwielophanging door zware voorkant.
En natuurlijk rammelende ketting en spanners bij 2.2 motor.Kadett1.2
DeelnemerNetjes gedaan, striping ook.
Hoe lang heeft de motorombouw geduurd?Kadett1.2
DeelnemerNog nooit een airride in een Manta (A) gezien, super !
Kadett1.2
DeelnemerKadett1.2
DeelnemerZiet er netjes uit. Zit de 1.6S er nog in ?
Kadett1.2
DeelnemerIdem striping rond laten lopen op de achterklep.
Ik zou persoonlijk geen bmw wielen monteren, liefst de originele wielen toch ?Kadett1.2
DeelnemerInderdaad ook jammer dat hij stopt.
En inderdaad de experimenten van de laatste jaren in de USA en zo waren ook al wat minder interessant.
Tenminste naar mijn mening.Kadett1.2
Deelnemer[quote quote=18342386]Beste Haynes,
Graag zou ik hem ook willen voor mijn vectra GTS.
wjbaselmans@gmail.com[/quote] zojuist verzonden
Kadett1.2
Deelnemer[quote quote=18339894]hoi ik heb net een vectra c gekocht ik zou het super vinden als u mijn die workshop zou kunnen mailen
degrootap1624@gmail.comdank je wel
[/quote] zojuist gemaild
Kadett1.2
Deelnemer[quote quote=18339894]Rich82gsi@gmail.com[/quote] zojuist gemaild
Kadett1.2
DeelnemerHoeveel km staat er nu op de teller ?
Bij mij net 179.000 km
Ik wil de ketting binnenkort ook preventief laten vervangen.
Ook omdat je hem bij een koude start ook hoort.Heb ook een Vectra C sedan van 2004 met een Z2.2SE
Kadett1.2
DeelnemerSinds vandaag mis ik het Vind ik leuk knopje.
Klopt dit ? De oude Vind ik leuk meldingen zie ik nog wel verschijnen overigens. -
AuteurBerichten
