Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
er komt wel meer bij kijken…… als je niet weet wat je doet kan je meer schade toerichten dan dat je nu hebt
hoe staat het ermee tom?
Ik heb inmiddels mijn NCDC2013 vervangen voor een andere 2 din unit. omdat de boordcomputer in de NCDC zit heb ik het hele apparaat ontmanteld. frontplaat eraf, wisselaar losgeschroefd en zo blijft er een 1 din apparaatje over die in het dashboardkastje ligt. zo’n kram kabeltje die voor een parrot wordt gebruikt ertussen en alles werkt. boordcomputer kan nog gewoon bediend worden dmv de knoppen op mijn stuur. de BC geeft nog wel de radiozender weer maar die hoor ik niet, aangezien de antenne aansluiting op de nieuwe unit zit aangesloten.



@pixels: dat hangt helemaal af van de hoeveelheid van het product wat je gebruikt, wat voor pad je gebruikt etc. Ik gebruikte hier een microfiber pad die je regelmatig tussendoor borstelt en schoonmaakt.
Ook een foampad maak je tussendoor regematig schoon met warm water en evt een heel klein drupje dreft. Daarna droogdraaien op de machine maar dan wel boven een emmer zodat als ie eraf vliegt, dar ie in de emmer belandt. Hoe vaak je dat moet doen, dat ligt zoals gezegd aan de hoeveelheid product wat je gebruikt. Dat merk je vanzelf…. Als je na elk paneel moet schoonmaken gebruik je echt teveel product. Van de andere kant is het nooit verkeerd om vaker tussendoor de pad schoon te maken.
Juist. En als je de auto in de wax hebt staan en tussendoor wast, kan je beter de auto nog een keer naspoelen met alleen de uitlooo van de slang, dus zonder sproeikop. Beter nog is een stukje slang van een cm of 30 met een koppelstukje te koppelen. De uitloop uit een slang gaat beter dan de uitloop uit een koppelstukje, als je begrijpt wat ik bedoel. De auto wordt dan veel droger dan dat je ‘m afsproeit.
netjes weer! volgende keer zou ik pas na het wassen de de-ironizer gebruiken. (of ik heb het verkeerd begrepen….)
netjes voor een eerste auto hoor. ik neem aan dat je een DAP hebt gebruikt?
afplakken kan iets minder inderdaad, koplamp afplakken heeft naar mijn mening helemaal geen nut
dit kon ik bij mijn ncdc 2013 ook niet aanpassen. nieuwste kaarten? deze zijn al heel lang niet meer geupdate. volgens mij zijn de laatste kaarten voor dit apparaat van 2011 ofzo
thnx!
video aangepast wegens het niet afspelen op mobiele apparaten, dit had te maken met auteursrechten mbt de muziek die gebruikt was.
even kort door de bocht: nat schuren met bijv. P1200 afbouwend naar P2000, dan polijsten met machine en dan coating erop bijv. IGL headlight coating.
http://www.detailtoday.nl/product/igreenlover-ecocoat-headlight/” onclick=”window.open(this.href);return false;tom (c00kie) is zeker aan te raden. momenteel heeft ie wel vakantie dus het kan zijn dat ie wat later reageert
ik vraag me af hoe ze het goed kunnen doen voor dat geld…. en dan toch nog zo lang garantie leveren. ben benieuwd wat de garantievoorwaarden zijn.
7 augustus 2015 om 18:16 In reactie op: Vectra C GTS 3.0 CDTI; Motor Rebuild Update 04-10-2015 #18179131nog niet zo zeer om de happylightshow, dat kermisgedoe hoeft voor mij niet, maar vooral de dagrijverlichting die ik nu heb en de bochtverlichting vind ik wel een leuke gadget. Ook dat je kan programmeren welke verlichting gaat branden bij het sluiten en ontsluiten van de auto…
dicht plaatje ipv aansteker…..
speaker is van een NCDC2015 radio
Netjes btw!
happylightshow op de kop getikt:
[youtube:25pqog7g]http://www.youtube.com/watch?v=jCKZO6Z4W-k[/youtube:25pqog7g]
[youtube:25pqog7g]http://www.youtube.com/watch?v=YNIJc6ytAXw[/youtube:25pqog7g]
Nice!
thnx.
is gewoon glasverf.
mooi dat het opgelost is
ja OF je moet gaan voor keramische schijven….. is wel ietsje duurder. c00kie kan je daar meer over vertellen volgens mij
en een bekende kop ook volgens mij….. al verstopt ie zich wel achter zijn telefoon…… ;)
Mooi projectje Ron
ohww staat die van jou nu bij tom…. dan komt het helemaal goed :thumbup
ik vind het wel wat hebben die velgen, al zou het mijn keuze niet zijn. snowflakes blijven de mooiste velgen voor een signum vind ik, maar aangezien “iedereen” ze al heeft/wil hoeft het voor mij niet.
ligt lekker laat zo!
de knak ik de deur los je snel op door:
-draai de deurvanger aan de kant van de carrosserie los. de boutjes in de deur laat je nog vast zitten
-met een goeie tang pak je de deurvanger vast en je draait deze om zijn as 180 graden
-dan draai je de deurvanger aan de deurkant los en manoeuvreer weer in zijn geheel 180 graden terug. daarbij moet je de deurvanger een klein stukje in de deur laten gaan en een beetje op gevoel schuin houden, dan moet het lukken. je trekt ‘m weer uit de deur zodat de draadeindjes weer door de gaatjes van de deur vallen en draai ‘m weer vast.
-nu staat de deurvanger weer in de oorspronkelijke stand maar 180 graden gedraaid en kan je de de vanger weer aan de carrosserie vastmaken. nog geen 10 minuten werk en je deurpanelen hoeven er niet af.de deurvanger heeft nl 2 rollen waarbij er maar 1 wordt belast. op deze manier wordt de versleten rol niet meer gebruikt en wordt nu de andere belast.
-
AuteurBerichten

