kadett-supreme

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 573)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Ervaring Meguiar’s Scratchx 2.0 #18313040

    er komt wel meer bij kijken…… als je niet weet wat je doet kan je meer schade toerichten dan dat je nu hebt

    In reactie op: c00kie’s Vectra GTS 3.0 V6 CDTI Update 05-07-2015 #18278421

    hoe staat het ermee tom?

    In reactie op: Radio + boordcomputer vectra c #18091235

    Ik heb inmiddels mijn NCDC2013 vervangen voor een andere 2 din unit. omdat de boordcomputer in de NCDC zit heb ik het hele apparaat ontmanteld. frontplaat eraf, wisselaar losgeschroefd en zo blijft er een 1 din apparaatje over die in het dashboardkastje ligt. zo’n kram kabeltje die voor een parrot wordt gebruikt ertussen en alles werkt. boordcomputer kan nog gewoon bediend worden dmv de knoppen op mijn stuur. de BC geeft nog wel de radiozender weer maar die hoor ik niet, aangezien de antenne aansluiting op de nieuwe unit zit aangesloten.



    In reactie op: Astra H station van Engee #18299172

    @pixels: dat hangt helemaal af van de hoeveelheid van het product wat je gebruikt, wat voor pad je gebruikt etc. Ik gebruikte hier een microfiber pad die je regelmatig tussendoor borstelt en schoonmaakt.

    Ook een foampad maak je tussendoor regematig schoon met warm water en evt een heel klein drupje dreft. Daarna droogdraaien op de machine maar dan wel boven een emmer zodat als ie eraf vliegt, dar ie in de emmer belandt. Hoe vaak je dat moet doen, dat ligt zoals gezegd aan de hoeveelheid product wat je gebruikt. Dat merk je vanzelf…. Als je na elk paneel moet schoonmaken gebruik je echt teveel product. Van de andere kant is het nooit verkeerd om vaker tussendoor de pad schoon te maken.

    In reactie op: Kadett E #18299196

    Juist. En als je de auto in de wax hebt staan en tussendoor wast, kan je beter de auto nog een keer naspoelen met alleen de uitlooo van de slang, dus zonder sproeikop. Beter nog is een stukje slang van een cm of 30 met een koppelstukje te koppelen. De uitloop uit een slang gaat beter dan de uitloop uit een koppelstukje, als je begrijpt wat ik bedoel. De auto wordt dan veel droger dan dat je ‘m afsproeit.

    In reactie op: Kadett E #18299194

    netjes weer! volgende keer zou ik pas na het wassen de de-ironizer gebruiken. (of ik heb het verkeerd begrepen….)

    In reactie op: Astra F #18291940

    netjes voor een eerste auto hoor. ik neem aan dat je een DAP hebt gebruikt?

    afplakken kan iets minder inderdaad, koplamp afplakken heeft naar mijn mening helemaal geen nut

    In reactie op: achtergrondkleur NCDC 2015 #18296567

    dit kon ik bij mijn ncdc 2013 ook niet aanpassen. nieuwste kaarten? deze zijn al heel lang niet meer geupdate. volgens mij zijn de laatste kaarten voor dit apparaat van 2011 ofzo

    In reactie op: Opel Omega 3.2V6 ’02 #18295702

    thnx!

    video aangepast wegens het niet afspelen op mobiele apparaten, dit had te maken met auteursrechten mbt de muziek die gebruikt was.

    In reactie op: Koplamp herstel #18294761

    even kort door de bocht: nat schuren met bijv. P1200 afbouwend naar P2000, dan polijsten met machine en dan coating erop bijv. IGL headlight coating.
    http://www.detailtoday.nl/product/igreenlover-ecocoat-headlight/” onclick=”window.open(this.href);return false;

    In reactie op: Signum V6 3.0CDTI verstuivers #18294897

    tom (c00kie) is zeker aan te raden. momenteel heeft ie wel vakantie dus het kan zijn dat ie wat later reageert

    In reactie op: Koplamp herstel #18294755

    ik vraag me af hoe ze het goed kunnen doen voor dat geld…. en dan toch nog zo lang garantie leveren. ben benieuwd wat de garantievoorwaarden zijn.

    In reactie op: Vectra C GTS 3.0 CDTI; Motor Rebuild Update 04-10-2015 #18179131

    En met het uiterlijk komt het ook wel goed. Het begin aan het interieur is gemaakt….

    In reactie op: Wilco’s Signum 3.2 V6 #18262950

    nog niet zo zeer om de happylightshow, dat kermisgedoe hoeft voor mij niet, maar vooral de dagrijverlichting die ik nu heb en de bochtverlichting vind ik wel een leuke gadget. Ook dat je kan programmeren welke verlichting gaat branden bij het sluiten en ontsluiten van de auto…

    In reactie op: Vec C1 Z1.9DTH 2004 by jraaf / Kleine handige mod #17784999

    dicht plaatje ipv aansteker…..

    speaker is van een NCDC2015 radio

    Netjes btw!

    In reactie op: Wilco’s Signum 3.2 V6 #18262947

    happylightshow op de kop getikt:

    [youtube:25pqog7g]http://www.youtube.com/watch?v=jCKZO6Z4W-k[/youtube:25pqog7g]

    [youtube:25pqog7g]http://www.youtube.com/watch?v=YNIJc6ytAXw[/youtube:25pqog7g]

    In reactie op: Heb een signum gekocht #18287401

    Nice!

    In reactie op: Wilco’s Signum 3.2 V6 #18262945

    thnx.

    is gewoon glasverf.

    In reactie op: Mijn Signum – Afscheid #18048578

    mooi dat het opgelost is

    In reactie op: Welke remschijf/schokbreker merk ? #18290632

    ja OF je moet gaan voor keramische schijven….. is wel ietsje duurder. c00kie kan je daar meer over vertellen volgens mij

    In reactie op: Opel Vectra/Signum GESPOT #17336861

    en een bekende kop ook volgens mij….. al verstopt ie zich wel achter zijn telefoon…… ;)

    Mooi projectje Ron

    In reactie op: Elektrische bestuurders stoel #18290003

    ohww staat die van jou nu bij tom…. dan komt het helemaal goed :thumbup

    In reactie op: Timo’s Signum… Weg signum Hallo Insignia #18252295

    ik vind het wel wat hebben die velgen, al zou het mijn keuze niet zijn. snowflakes blijven de mooiste velgen voor een signum vind ik, maar aangezien “iedereen” ze al heeft/wil hoeft het voor mij niet.

    ligt lekker laat zo!

    In reactie op: Project: Opel Vectra C GTS 3.2 V6 #18287910

    de knak ik de deur los je snel op door:

    -draai de deurvanger aan de kant van de carrosserie los. de boutjes in de deur laat je nog vast zitten
    -met een goeie tang pak je de deurvanger vast en je draait deze om zijn as 180 graden
    -dan draai je de deurvanger aan de deurkant los en manoeuvreer weer in zijn geheel 180 graden terug. daarbij moet je de deurvanger een klein stukje in de deur laten gaan en een beetje op gevoel schuin houden, dan moet het lukken. je trekt ‘m weer uit de deur zodat de draadeindjes weer door de gaatjes van de deur vallen en draai ‘m weer vast.
    -nu staat de deurvanger weer in de oorspronkelijke stand maar 180 graden gedraaid en kan je de de vanger weer aan de carrosserie vastmaken. nog geen 10 minuten werk en je deurpanelen hoeven er niet af.

    de deurvanger heeft nl 2 rollen waarbij er maar 1 wordt belast. op deze manier wordt de versleten rol niet meer gebruikt en wordt nu de andere belast.

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 573)