Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door DdV
… En als je verstandig bent kun je ook eens per 1a2 jaar de injector(en) ultrasoon/chenmisch reinigen…
hoe doe je dit?
zag er goed uit allemaal.. het weer hadden we ook getroffen.. elders in nederland kwamen hagelstenen van 2cm doorsnee naar beneden vallen…
en idd.. vorig jaar en het jaar ervoor waren meer corsaatjes…
origineel gepost door *Hakkie*
zo auto’s even schoon gemaakt ;)

Ik en me broertje hebben er al zin in morge :D ( en me broer zin in vanavond :P rechter corsa :jerry )
ik mis daar toch nog ’n corsa hoor….. :P
och, 2 jaar geleden begonnen we ook met ’n flinke regenbui…. mag de pret niet drukken.
ik kom ook effe kijken met de astra.
origineel gepost door *Hakkie*
origineel gepost door Jorizimo
Ik kom ook ff snel kijken. Ben er al vroeg, moet om 14.00 weer gaan. Oma van m’n vriendin wordt 70 dan, dus feest! :) Maar een Corsa meeting kan ik natuurlijk niet laten schieten.:vertagking::thumbup ben benieuwt naar je corsa-tje
ik ook… en ook naar de jouwe ;)
origineel gepost door Hawke
http://www.youtube.com/watch?v=smLkmCRl6n0
Fifth gear vergelijkt.En V-Power in Nederland moet wel overeenkomen met een octaangehalte van 97. Alleen is er iets in de samenstelling of wetgeving dat zegt dat ze 95 op de pomp moeten zetten.
dus er staat iets anders op de pomp dan dat erin zit? :hmmz
qua rijeigenschappen merk ik absoluut geen verschil.misschien dat ik ook wel ff kom kijken. vorig jaar was ik er wel met m’n corsa, maar die rijdt Hakkie nu. maar dan zet ik de astra wel ff aan de andere kant van de parkeerplaats..
phoe.. het zit je ook echt niet mee he… succes ermee joh
welkom hier.. mooie auto…
(die van je buurman trouwens ook…)hey emile…
ik vind het echt wel meevallen hoor, dat verbruik… m’n corsa moest ik vaker bijvullen….
hey,
hier nog maar eens m’n astra zoals ie er nu bij staat…. waarschijnlijk laatste foto’s voordat ie verlaagd gaat worden…
uhm… klinkt mooi… maar…….
ik heb al meerdere shell tankstations gezien waarbij op de pomp vermeld stond dat er octaan 95 in de -power zit.. of het bij allemaal zo is weet ik niet.
volgens mij past die van ’n hatchback niet helemaal.. komt niet onder je bumper uit… wellicht is die van ’n sedan wat langer….
origineel gepost door Spijkcity
Klote voor je.Gewoon ermee teruggaan:vertaghelemaal mee eens… en proberen voor elkaar te krijgen dat ze je ’n beetje tegemoet willen komen in de kosten… dit is geen goeie reclame voor dat bedrijf….
ik denk dat geen van allen hier op het forum daar ooit ’n auto koopt… misschien kan je dat meenenen als je naar dat bedrijf gaat…
niet echt ’n how-to, maar ’n tip voor iemand die andere tellerverlichting wil inbouwen of andere wijzerplaten (of ’n hele andere tellerbak).
als je al je kapjes heb losgeschroefd en ook van je tellerbak de 3 schroefjes los hebt, is het makkelijk om eerst het voorste deel van je tellerbak los te maken, dus het deel met de plexiglas plaat erin. deze zitten geklikt op je tellerbak (2x boven en 2x onder). ook moet je eerst je pennetje van je dagteller er voorzichtig uittrekken.
op deze manier creeer je wat meer bewegingsvrijheid. je kan er anders aan de achterkant maar moeilijk bij om de km-kabel en de stekkers los te krijgen.
origineel gepost door dejongt
Hier mijn Astra F sedan 1.8 16v ’96
de zijkant :)
helaas een klein deukje…overgekocht van de vorige eigenaar.

naast de monteur z’n auto bij de beurt laatst :)
sorry voor de brakke foto’s…ze komen van mn telefoon.
Hij is in deze staat nog origineel zoals ik m kocht vorig jaar.
Plannen dit jaar zijn: spaghetti spruitstuk…kat vervanger en Sebring uitlaat.
Uiterlijk laat ik zo. Een sedan is geen beauty queen namelijk :jerrynou.. ben ik het niet mee eens…. gooi ‘m maar eens ’n paar cm lager en iets dikkere velgen..
komt door m’n ouwe kadett sedan denk ik.. maar ik de liefde voor de sedan zal niet weggaan… mooie auto!
goed bezig!!
origineel gepost door Famous
origineel gepost door GSE
In theorie heeft het helemaal geen nut bij auto,s die voor benzine van 95 of 98 gemaakt zijn.Er is geen enkele serie motor die op octaan 100 loopt dus zul je er niks aan merken bij je 95 of 98 motor.
De toevoegingen die de wrijving verminderen zullen wel werken maar de werking is zo minimaal dat deze in 10de van % word uitgedrukt aldus een onafhankelijke test en niet merkbaar is,ik denk dat rijden met koud weer meer vermogen opleverd door de koude lucht die de motor word ingetrokken dan V-power.
Mee eens!
ik ook. ik rij nu al ’n week of 5 weer op 95 en merk echt geen verschil. enne heb je met ’n koude motor dan meer vermogen nodig?? je moet dan toch rustig rijden tot ie warm wordt…
ziet er mooi uit!
18 januari 2008 om 06:25 In reactie op: Cheungy.Corsa.A.Project… Kleine Fotoshoot 28-09-'09 V #17371298heeeeeel mooi!!!!! :wub
ik ben op het gebied van motoren helemaal niet zo technisch.. dus ik volg gewoon goede raad op die ik krijg. mij is verteld dat de bp ultimate 98 oa de EGR klep “schoon” houdt. ik heb tot nu toe alleen nog maar deze benzine in m’n astra 1.6 gegooid.. zal gewoon eens proef op de som nemen en er ‘ns ’n tank 95 in gooien…
maar dat v-power/bp ultimate 98 de motor schoner houdt.. is dat dan ook ’n fabeltje?
bp ultimate 98 verkies ik boven v-power. v-power heeft octaangehalte van 95…
ik wacht even het weer af…
wordt het druk?? misschien dat ik ook wel ’n keertje kom kijken… maar dat ligt natuurlijk ook aan het weer.. niet zo’n goeie vooruitzichten..
-
AuteurBerichten