Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Das idd een tricky bocht, Neherkade ter hoogte van de Stieltjesstraat. De Cali ken ik niet…
Je zit er over te denken om Duits staatsburger te worden? Als je daar was gepakt met 51 km/u te hard buiten de bebouwde kom, dan was je een maand je rijbewijs kwijt…
Als je 121 km gecorrigeerd reed, dan is daar de wettelijke correctie van 5 km van af. Kom neer op 126 echte km’s. Tel daarbij de afwijkende teller op die elke wagen wel heeft, en je reed rond de 130 of hoger op je teller waar de borden 70 aangeven.
Het gaat er bij mij niet in dat je de matrixborden niet zag, je weet welk risico je nam, dat doe je zelf. Aanvaard dan ook de consequenties.
En begrijp me niet verkeerd, ik ben ook geen heilige, ben een jaartje geleden nog aan de kant gezet. Mocht weer verder rijden met 400 euro boete’s op zak… maar mij hoor je niet klagen…
Ik heb een GSI 30mm verlaagd gehad, en ik kon alle drempels nog gewoon recht over…
Ik heb dezelfde motor, en stoor mij ook aan het tekort aan vermogen… Maar zoals al gezegd, tunen is zinloos. Ik ben aan het kijken naar een andere wagen, dat is de enigste optie aangezien ik geen motorswap wil.
2 jaar geleden stond er een bij een Opel dealer in de showroom voor zo’n zelfde bedrag, alleen was dat een 24v, en was die echt in concoursstaat.
Even de pulsgever schoonmaken. Deze zit in je versnellingsbak gedraaid, kan je zo bij:thumbup
Bij deze je foto. Ik heb de letters bewust laten zitten. Als de letters verkleurd waren had ik ze, zoals Willem al zegt, er wel afgehaald…

Aan het uiterlijk van zo een wagen zou je eigenlijk niets moeten veranderen, het is een plaatje om te zien toch… en als er een uitgebouwd Golfje 2 GTI naast je staat voor het stoplicht en het wordt groen….:angel
Van auto’s overschilderen heb ik geen verstand, maar gebruik altijd Copenhagen kwasten voor het “normale”werk. Dat zijn goede kwasten:thumbup
In combinatie met de gehele uitlaatlijn aangepast en koude lucht aanvoer zou het een klein beetje kunnen schelen…
De gekietelde 20seh uit mijn ex-Kadett GSI. Heerlijke motor, heb er heel veel plezier van gehad:wors

Mijn visie op de Duitse stijl:
Clean (deur sloten / handgrepen weg, logo’s verwijderd, achterklep strak, enz), laag en breed (uitgebouwde wielkasten), dikke velgen al dan niet met een cuprand er in, en subtiel uitgebouwd door middel van bumperlippen e.d, doorgelaste motorkap.
Dit zijn voor zover ik weet toch wel de richtlijnen op de Duitse stijl…
Just my 2 cents:thumbup
origineel gepost door louwe 16 klepper
heb snel ff op mplaats gekekenze zijn dus van guiloy;)
Deze wil je echt niet hebben, de afwerking is te lelijk.
Ik wacht al jaren op een 1:18 GSI in het grijs of antraciet… hopelijk gaat Minichamps er een maken. Tot die tijd wacht ik geduldigDe Esso heeft hier nog super plus 98:D
Jawel, het is een A Commodore, dat wil zeggen dat het het eerste type is.;)
En of de auto betrouwbaar is? Het is een oldtimer, dus onderhoud heb je er zeker aan… omdat ie zo oud is, is het onderhoud wel weer makkelijker vergeleken bij een nieuwe auto.
kijk goed naar roest, het plaatwerk uit die tijd is niet altijd even best, en kan APK afkeur zijn.origineel gepost door mantamafkees01
Kzag van de week in Den Haag nog een groene A met zwarte motorkap.Dat ding rijd nooit, heb em in 3 jaar 1 x zien verplaatsen:hmmz
Zonde dat ie er zo bij staat…
195/45/16 is het beste om een zo min mogelijk afwijking in de km teller te krijgen.
ff een account aanmaken op b.v http://www.photobucket.com, daar de foto’s uploaden, en de img code plakken hier op het forum:thumbup
En welkom uiteraard!
:wubooit heb ik er weer een… zucht
8 augustus 2009 om 16:08 In reactie op: Calibraa V6 gekocht.. foto's!! UPDATE: NIEUWE VELGEN!!! #17484262Borbet T:thumbup
Ziet er erg goed uit!
Nu nog 3 cm verlagen…origineel gepost door mantamafkees01
Hoe ist met jullie keeper? Verdienen ze daar zo weinig dat ze in de groenvoorziening moeten? :P:P:P:jerry:jerry:jerry
Ik ken geen bekleders in het noorden, maar mijn ervaring leert dat een net setje tweedehands veel goedkoper is… of je wilt iets speciaals, dan moet je wel naar de bekleder….
Welkom, en houd het meeting forum in de gaten, er is genoeg te doen als je wilt:thumbup
Ik geloof niet dat we van iedereen kunnen verwachten dat ze een goede opvoeding van huis uit hebben gehad. Daarom ben ik voor het advies om voor te stellen met een “knipoog smiley” er bij.
Als we mensen gelijk af gaan blaffen, dan kost dat leden die misschien wel een meerwaarde voor het forum kunnen hebben.
Ik zou zelf iig niet terugkomen als ik op een forum afgeblaft zou worden na mijn eerste post…Misschien een andere (orginele) voorbumper er op zetten, en dan de brug op?
Ik ken je auto, zie em wel eens staan in *****wijk, en je bumper maakt em idd wel erg laag.
En dat de Opel dealer niet altijd een Calibra probleem op kan lossen, dat heb ik ook meegemaakt. Een andere (universele) garage loste het wel op…
-
AuteurBerichten