Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Nou vooruit, ik doe ook mee:
Kadett GSI 20seh 1987


Calibra c20xe 1991


Een iphone 4 draait op de geknepen processor van de Galaxy 1. Do i need to say more?
Zonde zonde zonde…
Als ie weg gaat voor een Manta, neem dan wel een echte Manta met een kont ipv een halve CC Manta. ;)
Ik geef alleen aan collectanten aan de deur. deze mensen lopen er vrijwillig voor, dat beloon ik met kleingeld dat in mijn protomonnee zit en kleiner is dan 1 euro. Ik ga er dan maar van uit dat 10% van mijn gift goed terecht komt..
@bordeaux beauty wrote:
hoofdsteunen achterbank (uit de stoelen uit zeeland??)
wie o wie!!
Waren de hoofdsteunen op de achterbank een orginele optie?
Naar mijn weten zijn die altijd achteraf ingebouwd.
Zou naar mijn mening toch zonde zijn van een verder orginele Champ (rekening houdend met het feit dat de SC 303 zo weer te plaatsen is).Verder vind ik het allemaal prachtig :thumbup :thumbup :thumbup
Vet project! Een full option Champion is toch wel de uber GSI :wors
Had je al gedacht aan de opbergbox voor casettebandjes?
Succes en kom op met die :kewlpics
c16nz 160.000 km: 0.5L op 20.000 km.
20seh 250.000 km: 1.0L op 1000 km.
c20xe 70.000 km: geen olieverbruik.
x16szr 120.000 km: 1.0L op 15.000 km.Nog nooit van gehoord.
Gewoon het rooster weghalen en opmeten welke diameter met welke max. diepte er in kan…
@DarkNL08 wrote:
HAHAHAHA jij wou beweren dat een Calibra geen Petjes sjonnie imago heeft?!?!??! Grapjas! :P:P
Het is pas een Sjonniebak als deze is volgehangen met tupperware en snelle stickers e.d.
Helaas is dit bij het gros van de overgebleven Calibra’s het geval.Een mooie originele, zoals die van 2slow, is niet voor een Sjonnie maar voor een liefhebber…
@2slow wrote:
Mare wel jammer van de Lotus Omega idd. Ander zijds ook wel weer gaaf. Heb hem trouwens eerder voorbij zien komen.
Klopt: blok, intrieur, onderstel (dus RWD!) is nog Lotus Omega, de body is Calibra. Mooi ding maar had de body liever op een Omega 3000 gebouwd zien worden.
@schuitje wrote:
mijnes ook maar even
Mijn complimenten :thumbup
Buiten het feit dat dit een mooie C1 is, is de foto ook artistiek verantwoord.
Compositie, achtergrond, belichting (laagstaande zon?) allemaal goed en geschoten met een goed ingestelde camera :thumbup
Staan de Kadett E GSI en de Calibra er ook in?
Een plaatje bij het praatje; het blok met groep A spaghetti spruitstuk in mijn ex-Kadett GSI 20seh.

Dit is er een van Sebring: (heeft ook aan mijn 20seh blok gehangen)

stefanDTI gaf al aan dat deze armsteun een onderdeel is van het seat comfort pakket 1, moet gewoon bij de dealer te bestellen zijn. Als de ene dealer je niet wilt helpen, dan bel je toch gewoon de volgende op.;)
Wat een verhaal zeg.
Succes met de afhandeling. Maar goed dat die gast gepakt is, nu kan je je voegen in het strafproces om zo de schade op de dader te verhalen.
Wel vet dat een RS4 dief is gepakt omdat ie op de huid werdt gezeten door een Astra F station, hulde:DDat wil je toch niet in je interieur hebben:hmmz
Mijn daily (en enigste) ride: een ’99 2.0 16v W202 Mercedes C-klasse Elegance.



optielijst:
K02 control code for alarm siren
059 year of modification 1998
240 outside temperature indicator
249 aut. dipping inside rear view mirror
292 sidebag in front left and right
345 rains sensor for windshield wipers
423 5 speed automatic transmission & cruise control
480A interior fabraic Minous black
543 sun visor with vanity mirror, illuminated, left and right
550 trailer coupling removable
551 anti theft/ anti break in warning system with anti-towing system
552 dealer Netherlands
570 folding armrest front
584 electric window lifters, front and rear
611 exit lamps front doors
656 light alloy wheels, 10-hole (winter velgen)
798 light alloy wheels, AMG styling 2 (zomer velgen)
809 year of model 1999
882 interiour safeguard/ towing protection
891 alexandrite green metallic
955 equipment package elegance
984 elimination of ownership certificate with coc papersZit nog te twijfelen over een oldtimer… een W201, W124 of een Kadett:hmmz
Als het alleen om het rolgeluid gaat, dan volstaan betere bandjes ook.
Waarschijnlijk heb je er nu een goedekope band omheen zitten.
Continental Sportcontact 2, Bridgestone Potenza e.d. zijn gewoon stil.Zie dat zelfs de orginele radio er nog in zit:o
Eigenlijk vind ik het zonde dat je nu nog een sierstukje op de demper hebt zitten.
De spatlappen mogen, dat zijn zo te zien orginele GT spatlappen. Gewoon te krijgen vanaf 1987 bij de dealer als je de wagen nieuw kocht, ook die doen geen afbreuk aan de orginaliteit;)
Het logo op de achterklep is trouwens behoorlijk verweerd. Deze is nog nieuw te krijgen voor 6 hele euro’s, zou een mooi detail zijn.
[rquote=1897338&tid=142688&author=2slow]Kan me haast niet voor stellen dat hij toen er tijd met wieldoppen geleverd is.. :o [/rquote]
Het is toch echt zo, en zo kan ik me haast niet voorstellen dat ze nog rondrijden op de orginele doppen.
Super zeldzaam!:thumbup
Een aantal jaar geleden stond er een Omega A 3000 te koop bij een Opeldealer in weetikveel waar het ook alweer was. Ik er heen met mijn Calibra, deze zou ik inruilen mits ik er een goede prijs voor kreeg.
Eenmaal aangekomen bij de dealer kreeg ik niet voor mijn Calibra wat ik er voor wou hebben, dus ik terug naar huis rijden. Bedacht me op de terugweg dat ik bijna de Cali had ingeruild zonder ooit de max snelheid te hebben gereden. Dan gaat het kriebelen, dus gas er op.
Heb 235 op de teller gereden (rustige snelweg), toen vond ik het wel genoeg. Eenmaal op de rechterbaan 120 rijdend… zag ik een politiewagen in mijn binnespiegel!:o Politie rijd mij voorbij, en ja hoor:”volgen politie”
Wij er af bij de eerste de beste benzinepomp. Agent komt naar mij toe en vraagt om mijn rijbewijs. Ik geef deze af en de agent loopt er mee weg. Rijbewijs kwijt dacht ik uiteraard. Komt ie terug en zegt dat ik wat rustiger moet rijden. “Zou zonde zijn als je niet meer in deze Calibra kan rijden”, aldus de agent. Hij liep om mijn auto heen en was duidelijk onder de indruk van de staat van de auto.
Nu weet ik niet zeker of hij mijn snelheid kon klokken, maar ik kwam er van af met een waarschuwing en de complimenten voor mijn auto.:thumbup
Moest ff de foto’s van mijn ex-Kadettjes er bij halen om te vergelijken.
Klopt wat je schrijft, de facelift heeft helemaal geen streepjes, alleen cijfers. De pre-facelift heeft streepjes en de cijfers 12, 3, 6 en 9.
Die met de streepjes hoort in jouw Kadett.:thumbup
470!:o:o:o
*Kadeddilac flikkert van zn stoel*
@Kadeddilac
Het is ook eigenlijk de bedoeling om hem echt helemaal origineel te houden.helemaal 1988.
Er zit niet eens een klokje in tussen de roosters!En die komt er ook niet in.
Het klokje was in 1988 een optie. Deze kan er dus wel in zonder de orginaliteit te verliezen. (Zo mod ik mijn Benz ook, alleen orginele opties toevoegen)
Let op: het klokje van de pre facelift is anders dan het klokje van de facelift E. De pre-facelift klok had meer streepjes dan de facelift klok.;)
Super leuk project, ’t is echt een plaatje.
Hou het aub orgineel, dan heb je echt een bijzondere auto!Netjes, een iceland edition! Een bijzondere Calibra, die zie je niet veel.
Een forumlid heeft/ had er ook een met deze velgen. Is dat toevallig deze? -
AuteurBerichten