Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
smalle bumpers zaten er ook nog bij en die komen er uiteraard weer op en die er nu op zit komt met de tijd op me
andere manta want die is kapot aan de onderkanthttp://www.krause-rennsporttechnik.de/shop/Getriebe” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.krause-rennsporttechnik.de/shop/Motorenbereich/CIH/Dichtungen” onclick=”window.open(this.href);return false;
tussen die twee links staan de keeringen van de bak en van de krukas aan koppelingszijde
nou weinig met de kleppen aan de hand even de kop gedemonteerd vanmiddag
en tot mijn grote verbazing zag alles er nog goed uit dus verder zoeken
even met de sleutel op de krukas poelie draaien tot net iets over ze bdp
even boven op de zuigers drukken en ja hoor 1tje los dus complete blok er uitgehaald
olie eruit en toen wist ik al genoeg ijzervijzel toch maar de carterpan eraf gedraaid
en ja hoor een kapotte lagerschaal dus blok ook maar in de revisiestond er al vanaf maandag donderdag wezen kijken en gereserveerd vrijdag opgehaald
zometeen ff andere kop er op heb er nog 1 liggen net gereviceert hoop dat dan die tik weg isis wel de bedoeling ja heb alle originele delen er nog bij zitten ben enkel alleen nog niet uit over het rode interieur
die gaat waarschijnlijk de verkoop in en komt ervoor een zwart interieur in de plaats dus stoelen achterbank en hemelik heb em gekocht in emmeloord bij autosloperij gaos :wors
ze zouden er net aan beginnen te slopen heb em dus voor een appel en een ei kunnen kopen
kofferbak en achterbank afgeladen met reserve onderdelen en er zit idd een tik in het blok
en het zou wel kunnen dat hij uit gelderland komt want er lagen nog rekeningen in vam brezan
filiaal in nijmegen dus @ eddepet die had een kapotte klep?ow kan wel dan ging ik vast naar emmeloord de manta even een poetsbeurtje geven
is dus weer klaar was stelboutje van de gaffel die losgetrilt was
had bijna het blok eruit dachten namelijk eerst dat het de drukgroep was
dus probleem gelukkig opgelostoke ik zal vanavond even kijken als daar het probleem ligt
ja dat weet ik meneer woudwijk:P
zonet een oranje b in ens
die de buurman
vogelsgijt ophalen bij
gister in kampen een zilvere b bij de rally hij heeft mij ook gezien moesten stapvoets elkaar passeren en uiteraard een duimpje
dat valt zeer mee :D precies het zelfde als de oude velgen
dan weet je cker dat je nooit te hard rijdt:jerry
zo ben zeer blij met me nieuwe velgen
plaatje bij praatjeoude

nieuwe

mischien nog een beetje verlagen maar dat zal met de tijd wel komen
nee heb hem hier in marknesse staan maar is gewoon 2l E
oke maar zonet gelezen dat een 2.4 ook 95mm is wat is het verschil dan?
staat het ergens aan de buitenkant van het onderblok?@jojonopel ja dat klopt wel ongeveer
en nog een vraagje wat is diameter van de zuigers?
ben erg benieuwd of het allemaal nog standaard isoke mooi maar omdat het gat zo lang is dat er wel 2 in konden dus ff cker weten
bedanktnee hoezo? niet die met die lekke klep:P
19 februari 2011 om 18:13 In reactie op: orginele kleurnummers gezocht. en tips omtrend mat zwart #17816513het zal wel e125 zijn daar mijn kleurnummer begint ook met een E
en nog een goede tip spuiten zonder lopers hoef je niet 2x te schuren:jerryvan harte jozef
nee geen tijd voor veel te druk met werk en crossauto dus de manta staat even kwa veranderingen op een laag pitje
-
AuteurBerichten