Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik heb vandaag de remolie vervangen en het heeft wel wat geholpen, maar toch blijft hij soms met een klunk inkomen.
Het vreemde is dat hij het van de 10 keer 8 keer zonder problemen doet, en die andere keren met lichte weerstand in zet !ok, ik had in het motorcompartiment gekeken en dacht een kabel te zien die naar het hefboom mechanisme ging.
Is er een andere mogelijkheid om het inzetten naar zijn achteruit vloeiender te laten verlopen? ( het gaat om een handbak)Mvg,
Martijnik heb de tekst even aangepast, het gaat om de koppelingskabel.
Als ik hem in zijn achteruit zet voel ik soms weerstand bij het inzetten en hoor de tandjes kort knarsen.Op deze site word er gesproken over het probleem, er zit ook een tekening bij.
http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?pid=889101″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Het heeft inderdaad met de warmte te maken, ik heb er nu voor het tweede jaar op vakantie last van.
Als het koud is doet ie het gewoon weer goed!Het viel me vandaag op dat er een euro teken met een streepje op het intro scherm van mijn dvd90 staat.
Dat betekent waarschijnlijk geen Tmc abbo.Ik ben benieuwd of ze comfortabel rijden,ik wou ze ook kopen maar koos toen voor de pirelli cinturato p7.
Als het goed is mag ik na mijn vakantie 4 veren ophalen voor 25 euro. :wors
Een 2.2DGi motor is volgens mij ook een benzine motor hoor :thumb , gelukkig is het achter een makkelijke klus.
Ben ook erg blij dat je het niet merkt, moet er nog minimaal 1500 mee rijden om thuis te komen.Vandaag even in Spanje geweest en daar werkt de Tmc gewoon, vreemd volk inderdaad die fransen. :fy1
Ik lees op diversen site`s dat Rds een betaalde service is in Frankrijk.
Gelukkig heb ik ook een Navigon navigatie bij me en daar werkt de Tmc wel van.
Wie kan mij vertellen of de veren van een 2.2dgi station het zelfde zijn als die van mij op een 1.8 station?
Die van mij ging namelijk op de heen reis met een knal kapot ( gelukkig maar een klein stukje wat er af brak )Mvg,
MartijnIk begin nu gewoon te twijfelen, ik heb laatst een doublelayer gebrand van Bmw High 2012.
Deze kreeg ik er pas na 5 minuten uit, hij kon hem uiteindelijk niet lezen.
Misschien dat zijn firmware is aangepast?Hoi Carlo,
Op Vectra C -Com is ook een discussie over banden en daar word de Neuton nt5000 heel erg goed gewaardeerd.
Ze kosten 299 pond in Nederland afgeleverd. ( 215 50 17 ).Mvg,
MartijnHoi Baba, het is tegenwoordig gewoon toegestaan, lees maar!
http://www.dagrijverlichtingshop.nl/c-1398490/wetgeving-xenon/” onclick=”window.open(this.href);return false;vannacht dus de xenon ingebouwd, ik moest de luchtfilter unit eruit halen om erbij te kunnen :wtf .
en bij het boren van het gat in de plastic cover zijn de vergrendeling uitsparingen beschadigd, ben nu op zoek naar een andere cover op Ebay.Bedankt,
Ik heb morgen nachtdienst en ga ze dan monteren.
Waar zitten bij jullie de ballasten? :hmmz
ik heb net een setje bij Navaudio besteld, ben benieuwd!
:worsWelk setje xenon heb je ingebouwd? :hmmz
Mvg,
Martijn :
Ik heb de Pirelli cinturato P7 uit de test van de Anwb genomen, ik vind persoonlijk de veranderingen aan het wegdek erg hoorbaar in de auto.
Ik rij wel in een stationwagen, misschien dat het nog wat uit maakt!
Op Vectra-C-Com word ook flink gediscuseerd over banden.Mvg,
Martijnmisschien de constante stroom en geschakelde stroom even omwisselen. :hmmz
Mvg,
MartijnEen Pioneer met Bleutooth en een stuur adapter van Pioneer ( CA-R-PI.151 ) kun je gebruiken.
Noord Holland / Hilversum
Bij mij hielp een beetje contact spray om dit op te lossen.
Yes, ik heb hem gevonden en hij werkt super!
-
AuteurBerichten