Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Maar dat de lak loslaat ligt meestal niet aan de gebruiker, maar aan degene die m voorbewerkt/gespoten heeft. Neemt niet weg dat ie er nu idd niet meer uitziet vergeleken met wat het was.
span/looprol overleden ofzo? Hoelang is het geleden dat de distributie vervangen is?
dat was idd die! En sorry voor de verwisseling tussen B en C ;)
waar komt het piepen vandaan?rechtsvoor in de motorruimte of echt bij de wielen vandaan?
Waar heb je die alto gespoten? Gewoon in de schuur ofzo? Het resultaat ziet er goed uit in ieder geval!
vandaag rond kwart voor 5 een blauwe Ascona C met een witte zonneband op het raam bij de Brezan in Raalte, mooi dingetje!
gaaf dingetje! beetje oldskool stijl, daar hou ik wel van! Nog plannen verder ermee?
Als je een gasinstallatie erin hebt zitten voor dit type blok zou ik er gewoon weer hetzelfde inhangen, minste werk en zo’n blok kost niet gek veel :thumbup
Maar niet zoveel dat ie net zo hoog wordt als voor. Waren de nieuwe veren ook korter dan de oude?
Idd, wiel eraf, fusee losmaken en uit je fuseestuk wippen, draagarmbouten los en dan kan ie eraf. Misschien ook nog een stabilisatorstang of iets dergelijks losmaken verder, maar stelt niet zo gek veel voor. Fusee en bouten kunnen wel mooi vast zitten ;)
met sterretjes erin wordt het vaak iets gevaarlijker dan als ie nog heel is. En ik weet niet zeker of de ruit van een astra f gelijmd of in een rubber zit. Zit het in een rubber, dan is dit best zelf te doen. Kwestie van de kappen van de A stijl eraf en misschien het hemeltje even loshalen vooraan. Het rubber terug drukken doe ik altijd met een kunststof bekledingwipper, 1 zonder scherpe kanten zodat het rubber niet beschadigd wordt. En ik begin meestal bovenaan en dan bovenaan helemaal los en de zijkanten voor een groot gedeelte, dan kun je m er meestal zo uit tillen. Mocht ie toch gelijmd zitten wordt het vaak met een speciaal apparaatje gedaan, of met een pianosnaar(of iets in die geest).
En erin is niet zo moeilijk, dat is alleen ff lastig uit leggen
turgummi = deurrubber
http://www.ps-autoteile.de/T%c3%bcrgummi+zum+Stecken_100021_p.dpage?cag=227097Voor klapramen achter:
http://www.ps-autoteile.de/Ausstellfensterdichtung+2+5m_100440_p.dpage?cag=227097&page=1Volgens mij moet je die hebben ;)
Wat klinkt dat fijn zeg!:wub Het einde komt in zicht met gemak!
Gaat de goede kant op Glenn!:wub
ok, weinig bijzonders dus :P
wtf is er met die linkerschijf? daar zou ik echt niet mee durven rijden. Die rechter daarintegen wel, die ziet er zeer fijn uit ;) owja, mooie filmpjes en gaaf karretje hoor!
3 april 2010 om 07:07 In reactie op: ik heb een c20ne moter met 384000km en de comperss is 10 #17651187voor zover ik het begrijp wil ie een blokje met bijna 4 ton nog ff opvoeren :hmmz Kun je volgens mij beter een blokje scoren met 3 ton minder op de klok en die overhangen.
Nou snap ik nog steeds niet hoe het kan dat je stuur scheef kan komen te staan door je banden? Heeft toch niks met elkaar van doen eigenlijk? Scheef stuur is meer door spoorstangen en dergelijke? Dan moeten je banden scheef zijn ofzo. :wtf
En, hoe staat het met de Alto? En nog veel belangrijker, zijn er al weer vorderingen met de Kadett? :kewlpics
Gaaf hoor, beetje driften met zo’n mooie Rekord! Zal wel een prijzige hobby zijn denk ik ofniet?

Ik vind dat nieuwe kontje van die auto echt wel donders mooi passen! ben benieuwd wanneer die af is!

maargoed, waar het dus op neer komt, gewoon de juiste riem en spanrollen halen en je eigen set te koop zetten. Niks aan te doen, maar is wel de makkelijkste weg lijkt me ;)
origineel gepost door geert666
origineel gepost door Govers
Meestal wordt de krukastap opgelast, en daarna excentrisch verslepen, hierdoor is een langere slag mogelijk. Dit wordt wel eens gedaan door dragracers, slag kan hierdoor wel 4mm langer worden. Bij een 8 liter v8 motor oid, kan dit een mooie inhouds winst opleveren.:thumbup:thumbup
Dan wordt dus het big end iets verder naar buiten verplaatst? Anders kom je nooit aan een grotere slag.
-
AuteurBerichten