Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
2 november 2012 om 19:18 In reactie op: E Kadett schutbord restauratie en geometrie wijzigingen!! #18059328
I like :wub
groep N geeft een net geluid, Groep A is een blérpijp
Ik ben ook erg benieuwd!
Dit heb ik wel eens gehoord met een gebroken veer.
scheurtjes in de lak betekend ook scheurtjes in de deurstijl zelf, dus ook het metaal. Verder willen ze ook nog wel eens roesten onder de kunststof wielrandjes.
bij mijn corsa a had ik een keer de alarmknop ondersteboven gemonteerd, had ik hetzelfde probleem…
Kom je uit Lettele ja? Is hier om de hoek! Rij je wel eens in een gele C Kadett? Die kom ik daar wel eens tegen namelijk als ik naar m’n vriendin in Lettele rij.
Junior uitvoering of niet, daar kan ik helaas niks zinnigs over zeggen ;)
26 oktober 2012 om 08:42 In reactie op: E Kadett schutbord restauratie en geometrie wijzigingen!! #18059189Heb je nu zelf stofkappen gemaakt voor je voorremschijven? Ziet er goed uit in ieder geval!
21 oktober 2012 om 13:49 In reactie op: auto wil niet meer aan slaan na verwisselen sensor #17991536welke sensor heb je vervangen?
Gaaf dingetje :thumb
moet wel heel iets zuiniger kunnen maar schokbarend is het ook niet. Ook mede afhankelijk van je rechtervoet. En voor 6000 euro kun je echt heel leuke dingen kopen hoor!
te weinig powerrrr ;)
Ja hoor, worden nog wel eens op marktplaats ofzo aangeboden. Misschien ook nog wel nieuw bij Opel Classic Parts ofzo te krijgen.
19 oktober 2012 om 09:26 In reactie op: E Kadett schutbord restauratie en geometrie wijzigingen!! #18059201@blue-mission wrote:
is een ring die je kan verdraaien, jurgen,
ik heb er nog wel ergens foto;s van
ik was 30 euro kwijt voor de achteras, nieuw
je kan ook toe in en out regelen, max 1.5 gr camber,kwam uit de uk
Ja snap ik, maar wat ik benoemde is de budget manier. ;) kost je een paar ringetjes en een tijdje sleutelen. Maar zo’n ring klinkt een stuk netter in ieder geval, voor 30 euro zou ik daar ook voor gaan.
En Vinci, Mooie oranje auto geworden :jerry Ziet er goed uit hoor! Eindelijk weer in de opbouwfase?
Valt wel mee, als ie uitwendig lekt kun je het vaak wel zien hoor. Goed kijken bij elke aansluiting. Als je niks kunt vinden, kijk even of je vloerbedekking nat is binnenin, dan is je kachelradiator lek. Je zou dan ook vettige ramen moeten hebben. Als je verder niks kunt vinden zou je je koppakking even na moeten laten kijken.
Koelslang ;)
17 oktober 2012 om 09:25 In reactie op: E Kadett schutbord restauratie en geometrie wijzigingen!! #18059205Het achterwiel wordt ook wel eens camber gegeven door middel van vulringen tussen de as en de astap. Deze worden dan alleen toegepast bij de onderste bouten, zodat de astap iets omhoog gaat wijzen overdreven gezegd.
Blauw witte draadje gaat naar je acculampje achter je dashboard. Zwarte draad op de dynamo komt me niet bekend voor. Wel een zwart blokje, welke achterop de dynamo geschroefd is. De steun zelf geeft geen massa, er moet een dikke bruine draad van de bout van de dynamo naar je motorblok lopen. W+ ofzo hoef je zover ik weet niet aan te sluiten.
prima beschrijving idd, maar kijk even of je distributieriem niet toevallig binnenkort aan de beurt is. Kun je m direct vervangen, heb je er maar 1x werk van.
Je distributieriem moet er wel af…
dus niet van een 2.0s motor uit bijvoorbeeld een manta, die past niet.
Heb je de rechterspiegel ook al vervangen, ziet er zo niet uit namelijk met 2 verschillende spiegels :P Voor de rest is het een erg leuke Rekord om te zien!
@FnF_racer wrote:
@PyroNiels wrote:
@DeMeistah wrote:
Vanmorgen rond half 7 bij afslag Heinkenszand (a58) op de rotonde een grijze c met dikke velgjes
Misschien Bukzzzie of JackM83 :)
Bukzzzie zou kunnen.
JackM doordeweeks in Zeeland?maar volgens mij rijdt er nog een dikke C rond…..
vandaag in Heeten, rond een uur of half 6, 6 uur:
rode Corsa C, had rondom een spoilerlipsetje.
verder niet veel gezien.
reed voorbij cafe Bosgoed, stond mijn auto ook.Kerel werkt volgens mij bij Smit & Co in Deventer, kwam m eerder wel eens tegen. Volgens mij ook geblindeerde ramen toch?
zo’n combo 1.7d is echt niet vooruit te trappen hoor :vertag
enig idee of er een complete Mtech set gebruikt is? Of is bijvoorbeeld de motorsteun RV ook zelf gemaakt? Als de steun ook zelf gemaakt is, is de kans redelijk groot dat er ook gewoon GSI assen gebruikt zijn. Dan zijn de wielzijde kineten standaard Corsa GSI en de bakzijde kineten zijn dan óf van een Kadett 1.6 diesel óf van een Deawoo Nexia 1.5 16v. Als het een Mtech set is, zijn het volgens mij gewoon Astra GSI kineten aan de binnen en buitenzijde volgens mij. Dan zijn er ook nog zelf gelaste assen, vaak bakzijde standaard Astra/Calibra/Vectra/Kadett 2.0 kineten en aan de wielzijde standaard Corsa/Combo kineten.
Pin me er niet op vast hoor, dit is wat ik zo her en der vaak lees ;)
-
AuteurBerichten