Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Staat in ieder geval erg gaaf! Ik heb net -85/-60 veren binnen, hoop dat ik ook ongeveer in die buurt kom ;)
Hoeveel heb je m nu verlaagd? Ziet er erg dik uit namelijk :P
Nee alleen een speciale dop met 12 kantige torx waarschijnlijk. De rest is een piece of cake ;)
Je hebt ook van die QED pompjes voor carbjes, die moeten ook goed werken. Ik ga er denk ik wel 1 aanschaffen. En dat synchroon zetten is ideaal, dat moet ik ook nog voor elkaar zien te krijgen als ik zover ben :P
Die stekker die jij laat zien hangt bij mij ook los. En als jij een lambdasonde stekker hebt, dan heb je geen SEH kabelboom ;)
De lambda omzeilen heb ik gedaan door 1 draadje aan massa te leggen. Je stekker heeft 3 draadjes als het goed is, 2 witte en 1 zwarte. Die zwarte heb ik aan massa gelegd.
Klinkt gezellig maar ik kan helaas niet… Wel geinig, die witte Rekord D op de flyer ben ik een keer geweest met het plan om m te kopen, maar was helaas niet zo netjes als de foto doet vermoeden :P
ik vind 2800 aardig wat hoor :hmmz
Die potmeter moet toch zo afgesteld worden dat als je heeeel iets gas geeft vanuit stationair, dus de gasklep heel iets verdraait, dat de potmeter dan klikt?
@geertsantens wrote:
ik zit met een ander probleem . Wij zouden graag een drenth versnellingsbak bak koppelen aan een opel 2.0l 16v om in een ascona kas te leggen om rally mee te rijden . Welk een koppelingshuis past daarbij ?
Uit betrouwbare bron weet ik dat er ook een koppelingshuis voor de c20xe (2.0 16v) bij te leveren is ;)
Hij heeft bij mij gister even een SE computer te leen gekregen, ben benieuwd wat ie doet :thumb
Hey Dennie, heb je de Rekord al af? :p Hoe staat het met de carburateurtjes voor de Golf?
Die zit er bij mij ook niet meer tussen. Ik ga vanavond even voor je kijken of ik die computer heb liggen.
edit: stuur me maar even een u2u met je telefoonnummer, dan sms ik je rond half 6 even of het dezelfde is. Dan kun je m vanavond wel op komen halen, ben alleen wel om kwart over 7 weg, als het geen kutweer is want ik moet nog trainen :P
Zou in principe geen verschil tussen moeten zitten.
Ik heb hier nog een computer liggen van een 2.0se liggen en heb er zelf 1 van een c20ne maar die past denk ik niet. Wat voor nummer staat er op je computer? Ik woon tussen Deventer en Raalte, dus als het de juiste is mag je m altijd even proberen. Wat bedoel je trouwens met accumulator? Is de vorige eigenaar een bekende? Misschien kun je hem even vragen wat voor brandstofpomp hij gebruikt heeft. Als het namelijk een monopoint pomp is, kan daar het slechte lopen wel van komen.
Tja, op ebay wordt volgens mij niet altijd de juiste informatie gegeven wat betreft de toepasbaarheid van onderdelen. Ik bekijk het vaak ook even op http://www.partsbase.nl om het zeker te weten.
[youtube:2v7nhunk]http://www.youtube.com/watch?v=GA6tCgBaA9g&feature=related[/youtube:2v7nhunk]
die bouten zit 1 breekbout bij geloof ik, die moet je eraf meppen met een beitel omdat daar geen normale kop op zit.
@robert_corsa wrote:
corsa gewassen, en plastic delen behandeld, afgelopen week de corsa opgehaald bij d garage. aico condensor en droger vervangen.
dus zit weer heerlijk cool in de auto.to do @ corsa daily:
-uitlijnen
-stuurbekrachtiging fixen (eps)
-bestuurderstoel opvullenohja, ook nog even getankt na een kleine 692km:P lampje sprong af en toe aan.
Stuurbekrachtiging zou ik even laten resetten bij de garage, dit is een kwaaltje van de Corsa B. Als dit ook niet helpt moet er een ander stuurhuis in vaak…
alleen maar een groene draad van de computer af, verder niks. Kan zijn dat je toerenteller hier bij op zit.
Als je dan gewoon over de normale weg rijdt dan is het wel lastig rijden hoor en het vreet je banden op ;)
Ik heb altijd geleerd dat ik LM velgen met 100-110 Nm vast moest draaien en stalen met 120. En er zit verschil in bouten, je hebt conische en bolconische bouten, als de velg met een conische bout moet worden vastgezet zal een bolconische minder draagvlak hebben bijvoorbeeld.
Iemand creatief geweest met chassisnummers misschien?
wel sneller ja ;)
Kon ook niet missen, blokje ligt er erg netjes in!
groen zit bij mij op de “1” aansluiting van de bobine. Verder zit er een zwarte geschakelde plus op de “15” aansluiting.
-
AuteurBerichten