Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Je link werkt niet, krijg alle remschijven die winparts heeft te zien ;)
Dit heeft Freek een keer in mijn topic gezet op het Corsa A Forum:
Ik weet helaas niet uit mijn hoofd waar de brandstofpomp op moet.
Ik zal eens bij mijn C20XE kijken, die staat hier op de oprit in Almere.
EDIT:
Dit is het brandstofrelai
http://www.tav-autoverwertung.de/shop/FUEL-PUMP-RELAY-Opel-12-38-966-GM-90-378-651-Wehrle-50-205-001-50-205-002″ onclick=”window.open(this.href);return false;
85 = de geschakelde plus vanaf het contact
85b = de geschakelde plus vanaf de ECU
86 = de massa
87 = de brandstofpomp plus draad
87b = de ECU plus draad
30 = de constante plus vanaf de accuDan hebben we nog 85b dit moet volgens mijn redenatie de stuur draad vanaf de ECU naar het relai zijn om de brandstofpomp aan te zetten, deze draad activeerde het 2e gedeelte in het relai.
Heel wat uitzoek werk, maar ik hoop dat deze tekst klopt en nog heel lang online mag staan
LaughingGEBRUIK OP EIGEN RISICO
@McKaamos wrote:
@*Jurgen* wrote:
Gewoon een setje GSI bumpers opzoeken. After market bumpers zijn op een corsa b over het algemeen geen porum :thumb
Dat is natuurlijk een kwestie van persoonlijke smaak ;)
Jij vindt het geen porum, hij misschien wel ;)Persoonlijk zou ik ook eens kijken of er ergens bij de forum sponsors leuke aanbiedingen zijn. Heb je nieuwe spullen enzo.
Klopt ook helemaal hoor ;) Van die grote monster bumpers of weet ik veel vindt ik idd helemaal niks, maar als de topicstarter van die uitbundige tuning houdt, zal ik m ook niet tegen houden :thumb
99% kans dat de kleppen krom zijn ja ;) Je kunt toch echt beter de kop eraf halen, ipv een nieuwe riem er op de gok op doen. Tenzij je het blokje toch niet gaat gebruiken, dan zou ik er ook geen moeite insteken ;)
22 augustus 2012 om 17:20 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17302304Wat doet ie precies dan als je m laat koppelen/ontkoppelen? Voel je wel dat er wat gebeurd? En zit je drukgroep wel strak op je plaat als je m er op draait?
Ik zat meer te denk aan wat in dit topic besproken wordt en zie dat jij er ook al gereageerd had. Denk dat je het precies hetzelfde moet aanpakken als dat je de middelste roosters gedaan hebt.
22 augustus 2012 om 13:45 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17302301wat voor vliegwiel, koppelingsplaat en drukgroep gebruik je nu?
foto erbij zou makkelijk zijn ;)
Gewoon een setje GSI bumpers opzoeken. After market bumpers zijn op een corsa b over het algemeen geen porum :thumb
Loopt ie inmiddels al?
Atsjes :thumb
dit vraagt om foto’s en of filmpjes :vertag :jerry
plannen klinken goed Glenn! De c20xe begint nu al weer te vervelen? :P
is al wel eerder een keer langs gekomen. De klep van de kachel sluit dan niet goed meer af. Deze zit achter je dashboard…
22 augustus 2012 om 05:35 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17302299Kan idd maar op 1 manier. Wil hij niet ontkoppelen dan?
bij de pook hoef je alleen de kunststof nok maar weg te zagen, dan moet ie ook in z’n 5 en 6 kunnen.
@FnF_racer wrote:
@ *jurgen*: heb je Corsa niet gezien trouwens.
wanneer ben je weer bij automat? :jerryWas onze eerste meeting en wisten niet waar we onze auto kwijt konden. Kwamen we er aan het eind van de middag achter dat we ze op de showweide hadden neergezet, was niet de bedoeling eigenlijk volgens mij :P
@bettus accu wrote:
ja was inderdaad weer een TOP weekend. organisatie bedankt!
op de heenweg ook nog met 2 andere opel liefhebbers gereden. een dikke astra F GSI en een opel corsa A(volgens mij die van *jurgen*).
:thumbup :thumb
Klopt, de Corsa was van mij en de Astra V6 was van Trompie. Dachten rij maar mooi achter jullie aan, die zullen de weg wel weten, maar blijkbaar niet :P
teringkneiters wat heet was het. Was er rond half 2 en ben om 4 uur weer naar huis gegaan, was niet vol te houden maar er waren mooie auto’s bij!
Kijk maar eens in dit topic:
http://www.pngclub.com/forum/showthread.php?137752-*INFO*-1600-8v-Turbo-What-I-used” onclick=”window.open(this.href);return false;
denk t ook. Meet eens met een multimeter het voltage op je accu terwijl iemand anders de auto start. Als dit onder de 10 volt valt is je accu dood. Of plof er even een andere losse accu aan, dan weet je het ook gauw genoeg. Meet ook even de spanning op beide accupolen als de motor loopt, dit moet zo’n 14.4 volt zijn.
Sowieso wil uitrollen niet als je krokante wielranden hebt hoor ;)
16 augustus 2012 om 10:16 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17302296Die heb ik er naar mijn weten wel weer tussen zitten bij mijn F13 bak.
@FnF_racer wrote:
euhm, kan kloppen….. :P
dan heb ik jou ook gespot. ;)grote schoonmaak?
Moet op Sevenum wel een beetje toonbaar zijn als ik daar zaterdag heen ga ;) Eerst maar eens verder met m’n ATSjes verder netjes maken, want op staaltjes ziet het er niet echt uit ;)
Kan best zijn dat ze vervangen zijn, maar dan is het niet goed gedaan. Dit kun je niet echt controleren zonder de boel los te halen, maar jouw filmpje laat het eigenlijk wel zien. Neem aan dat je gewoon garantie op je reparatie hebt, dus laat t ze maar oplossen :thumb
Volgens mij stond FnF_racer een half uurtje geleden naast mijn auto bij de Automat in Raalte :thumb
-
AuteurBerichten