Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
3 400 vin ik toch wel n beetje aan de hoge kant voor alleen n koppakking vervangen en evt kop vlakken.
Heb laatst de mijne gedaan en was met 250 klaar. Pakking set en kop vlakken.Maar als je je aan 400 houdt kan t alleen maar meevallen, tenminste als ze je nie oplichten :P
Gr’s
Idd super vette foto’s maar heb alleen 1 kleine opmerking, die vrachtwagen van indian pete, da ding met die straalmotors rijdt nie meer,
hebben ze aangestookt, de jerrycans stonden er nog onder :swear echt zonde. Maar da ding kwam wel van zn plek af met die motors, als ie de rem er maar af laat.Buitenkant is in grote lijnen af ja, moeten wel nog wa kleine dingen aan gebeuren maar das met alle wagens onderhand ;)
Motorisch word ie ook nog aangepakt, van de winter word het interieur aan gepakt en komt er n c20xe onder de kap te liggen met
n f13 bak erachter. Dus gaat wel goed komen lijkt mij met de aandrijving :Den wat de nurnburgring betreft: t zalme eigelijk n worst wezen wa er eerder was of hoe t precies zit :P tis gewoon n vet stuk straat om te knallen :D
uuh ja en nee, als ik me niet vergis is dat de nordsleife ( of hoe je t ook schrijft :P)
nurburgring is het cirquit. Maar het is in iedergeval in duitsland en super vet om op te rijen :D
De meeste stickers die je op de wagens ziet zitten zijn er “gewoon” op geplakt, ik plak zoiets
er alleen op als ik er heb gereden met die wagen :D echt super vette baanOowja Wielen zijn ook te koop, OZ 15″ 7j en et geen idee, liggen nou continental banden om, 175-55-15 ( komen onder n smart uit)
maar komen binnenkort andere om, geloof dunlops als ik me nie vergis, met andere woorden bandjes zijn goed :P
Liefste ruilen voor n setje 14″ 7J met banden.
Gr’sDie uitlaat merk je niks van qua lopen, verder is de uitlaat lijn nog helemaal origineel, Cat en Middendemper zitten er dus nog gewoon tussen.
Achterschermen was gewoon n goeie gok :D had t n beetje uitgemeten en erin gelast en t resultaat mag er wel zijn al zeg ik t zelf.
Corsa word ook voor meerdere dingen gebruikt zoals je kunt zien.

De linkse is mijn vriendin en de rechtse hoort bij die civic die erlangs staat.
Hier bij n meeting @ chiney, wordt ie gebruikt voor de achtergrond muziek.
Hier n foto met de lip eronder, was afgelopen zondag bij de meeting: Heels & Wheels @ Eindhoven
heb nog wel n setje -40 liggen rondom uiteraard.
hoor t wel als je ze wilKeer uit laten lezen is mischien geen verkeerd plan, kunnen ze tegenwoordig ook gewoon thuis doen hoor.
Gr’sklopt geert doet da ook, kost je 50 eurie’s per kant, ben er laatst ook langs geweest voor t zelfde verhaal voor n kennis van me.
Levert wel goed werk die jongetis idd jammer dat er n flinke deuk inzit, maar eerlijk gezegt vin ik di toch nie een van de dikste
b corsa’s uit de scene, zijn naar mijn mening veel dikkere corsa’sff voor de duidelijkheid, n kachel is NIET verplicht voor de APK
maar het is WEL verplicht om er n aanjager in te hebben die lucht ( koud of warm maakt nie uit )
tegen de voorruit blaast als vorm van ontwaseming ( of hoe je t ook schrijft :P )Wou ook al zeggen, mocht je hulp nodig hebben in de regio van someren / eindhoven dan hoor k t wel.
Maar koelsysteem is n eitje om te ontluchten, stelt niks voor. wiellager is wel te doen als t 1 van de achterste is, voorkant is kwestie van of nieuwe in persen of ff op de sloop n ander naafje halen.Succes
uuh oke, op de bobine heb je 2 aansluitingen, de -1 en de +15 aansluiting, dus de geschakelde plus moet op de +15 aan gesloten worden als ik t goed begrijp. Maar dan zit ik nog met de 3 kabels die van de motorboom afkomen, 1 groene met n zwarte kabel erbij en nog n losse zwarte kabel, waar moeten die dan op zitten?? Hoor t wel, gr’s
ben er nou achter dat de bobine maar +/- 8 volt krijgt gestuurd dus denk dat daar het probleem zit, motor wil wel aanslaan maar denk datie da door n te zwakke vonk nie doet. Iemand n idee hoe ik da kan fiksen, of evt volgend weekend tijd heeft om da mee te maken??
Hoor t graag, gr’s
das ook n idee ja, thnx sjoerd
De oz superlegera en ultralegera kun je ook in ontzettend veel kleuren krijgen o.a. ook wit dus
heb er anders nog wel 1 liggen voor je, kom maar halen anders gaatie bij t oudijzer.
Gr’s
BDP sensor is vervangen en nog steeds nie goed, computer hing ook los dus maakte geen massa, computer vastgezet en nog steeds geen verandering. Begint nou echt vervelend te worden want hebben volgens mij alles al geprobeerd, als iemand nog een of andere idee heeft laat maar weten dan kunnen we da proberen. Gr’s
hij vonkt op de 4e cilinder goed, de 3e nie de 2e af en toe en de 1e houdt op na 4x keer vonken,
rotor verdelerkap bougies en bougiekabels allemaal nieuw, bobine 3 verschillende geprobeerd en nog niks :@ iemand nog ideen??dan ga ik da maar s ff nakijken, alvast bedankt, en mocht t nie lukken dan zien jullie t vanzelf wel weer.
Gr’s
kan iemand dan ff de kleuren hier posten toevallig, dan ist voor mij wa makkelijker na te lopen want ben nie echt n held met kabels zeg maar, ben meer van t technische sleutelen :P
Ja haha lekker makkelijk, die hebbe we dus nie,
de motorboom is van de 2.0 8v en de originele
kabelboom die erin zit is idd van n 1.0 carb motor.Gr’s
Uuh heb net ff de hele site doorgespit maar er staat nie bij datie met n kabelboom van n 1.0 nie zou kunnen lopen, staat
eerlijk gezegt niks bij waar ik iets mee kan, want er staat alleen iets voor de computer en bobine en de andere kleuren
is gewoon kleur op kleur.Iemand anders nog iets of moet zijn dak t over t hoofd heb gelezen.
Hoor t wel.
gr’sJa er kan toch niemand meer iets aan veranderen, en blijft wel jammer van de coupe want von t altijd n super gave bak,
vooral omda we m zo goed als zelf hebben gebouwd, maarja commodore b is ook zeker wel vet :D
en ja die FLAPDROL in lierop krijgen ze ook nog wel n keer te pakken, weet nie wie maar da komt zeker nog wel
vooral zoals ie de laatste tijd bezig is.Succes met de motor nog verder.
Gr’s
Heej, nog ff over die 2,4 die da nie bleek te zijn of wa dan ook.
Joep die ken ik al meer als 10 jaar en die is alles behalve n oplichter,
heb samen met hem heeeel veeeel uren in de auto’s van hem gestopt
en heeft veel behang en pleisters gekost op mn handen. Maar 1 ding
weet ik zeker en da is datie altijd alles zo netjes probeert te maken
op welke manier dan ook, of samen met mij en als da nie lukt dan
maar naar de garage ermee. Dus om ff t mis verstand uit de wereld
te helpen, tis zeker geen oplichter en hij wist er ( net als ik ) zeker niks
vanaf da de motor nie goed was, want in de coupe kon ie mijn 16v goed
bijhouden dus leek niks mis mee.gr’s
-
AuteurBerichten

