Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
5 maart 2011 om 10:13 In reactie op: c20let met een kms systeem of een soortgelijk systeem #17803957
wij hebben 2 motors op KMS lopen en nog nooit problemen gehad, loopt super en hier in de buurt zitten zowiezo al 2 bedrijven die het af kunnen stellen. Bijde met een 4wiel bank.
Prijs technisch zitten ze volgens mij ook nie zo slecht hoor. gr’szou idd kunne da de accu te ver leeg is, als je alles hebt gecheked en zeker weet dat alles op tijd staat kan t niet veel anders zijn, of moet zijn dat je ergens n stekkertje bent vergeten trug te steken.
is gegarandeerd je kachelradiateur.
al n paar keer moeten vervangen voor andere die hetzelfde probleem hadden.Kop breng ik weg en komt weer 100% goed trug, wat ze er allemaal mee doen week nie maar ze
leveren altijd goei werk daar dus da komt goediemand nog dingen waar ik extra op moet letten bij de motor??
Gr’ser staan merktekens op je nokkenas tandwiel en op je krukaspoelie, als je zorgt dat die op tijd staan ( merktekens staan ook op je motor en achterplaat) met het demonteren en het monteren kan er weinig fout gaan, als je het hele zaakje in elkaar hebt staan eerst de motor n keer of 2 rond draaien met de hand en dan kijken of alles nog netjes optijd staat moet het goed zijn.
Gr’smischien ff kijken hoe de krukas sensor eruit ziet, de kabel, heb bij de omega hetzelfde gehad, sensor ver vangen en probleem opgelost
Koelvloeistof kan Idd NOOIT verdampen zonder dat er ergens n lek zit, tis precies wa soepkiepe zegt, tis n GESLOTEN systeem, kan
dus ook goed zijn da je koppaking n beetje lekt en dan zie je t ook nie, n beetje koelvloeistof zie je nie.
@shariika: Succes met je aankoop.kop is eraf, heel de zuigers en de kleppen zitten vol met zwarte aanslag, kon zou snel nie zien of de pakking kapot was.
Breng maandag de kop weg om af te laten persen en vlakken.
Heeft iemand n idee of de koppen gevoelig zijn voor scheuren??
en Waar moet ik op letten bij het onderblok??Heb wel al veel motors verbouwd maar zo’n x14xe is toch weer n verhaal apart, en wa liggen die dingen poedersuiker ( da typte ik nie ) in n
tigra zeg :P echt weinig tot geen plek.Gr’s
Ja ik hoop voor t meidje van nie, want heeft de laatste tijd al genoeg geld gekost, draai m zaterdag open en dan weet ik meer.
ben benieuwd.Hou jullie wel op de hoogte
Probleem waarschijnlijk gevonden,
Motor is blijkbaar heeel warm geweest en zonder koelvloeistof gestaan / gereden
net proberen te starten maar niet thuis, gooit m veelste makkelijk rond dus waarschijnlijk
de koppakking gesneuvelt, en de waterpomp ook want lekt daar als de ziekte.
Dus vant weekend maar ff uit elkaar trekken en kijken wat de schade is.Ja zou ook nog kunnen, heb vloeistof peil nog nie gekeken, ga morgen ff kijkje nemen, wagen is nie van mij.
Radiateur kapot zou mischien ook nog kunnen en waterpomp kapot evt ook.Hoe ist ondertussen met de corsa??
Loopt ie alweer of nog steeds niet??
Gr’sHoe ist ondertussen met de corsa??
Loopt ie alweer of nog steeds niet??
Gr’sLudacris – How low
Doet het ook super :D
Makkelijkste is bobine ff wissellen tegen 1tje die t zeker doet :D
heb er nog wel n paar liggen maar weet nie waar je ergens woont.Makkelijkste is bobine ff wissellen tegen 1tje die t zeker doet :D
heb er nog wel n paar liggen maar weet nie waar je ergens woont.is da nie toevallig de stekker die naar je sensor gaat in de uitlaat, lijkt er wel n beetje op, is in iedergeval wel dezelfde maar ronde stekker, heb nooit geprobeerd wa de wagen doet als ik die los gooi maar zou mischien toch kunnen.
Gr’s
is da nie toevallig de stekker die naar je sensor gaat in de uitlaat, lijkt er wel n beetje op, is in iedergeval wel dezelfde maar ronde stekker, heb nooit geprobeerd wa de wagen doet als ik die los gooi maar zou mischien toch kunnen.
Gr’s
pomp krijgt wel gewoon stroom, als je de auto op contact zet en als je m start?
bobine krijgt stroom, als je auto op contact zet en als je m start?
rotor en verdeler kap zijn goed net als de bougies en de kabels?
Motor gaat wel gewoon rond als je m start?
Geen rare tikkende geluiden uit de motorruimte als auto op contact staat en van het contact af?pomp krijgt wel gewoon stroom, als je de auto op contact zet en als je m start?
bobine krijgt stroom, als je auto op contact zet en als je m start?
rotor en verdeler kap zijn goed net als de bougies en de kabels?
Motor gaat wel gewoon rond als je m start?
Geen rare tikkende geluiden uit de motorruimte als auto op contact staat en van het contact af?zou zowiezo ff brandstof relai vervangen want die willen nog wel s ooit kapot gaan.
Zit er trouwens een ring met n kabel om je contactslot ( startonderbreker )
zoja moet je je oude sleutel erbij houden en nog n keer proberen.
Zit die er nie dan moet die t gewoon doen, en is mischien je ecu wel
kapot. Weet nie waar je ergens woont? Maar alst nie te ver weg is voor mij
wil ik best wel n keer langs komen.
Gr’szou zowiezo ff brandstof relai vervangen want die willen nog wel s ooit kapot gaan.
Zit er trouwens een ring met n kabel om je contactslot ( startonderbreker )
zoja moet je je oude sleutel erbij houden en nog n keer proberen.
Zit die er nie dan moet die t gewoon doen, en is mischien je ecu wel
kapot. Weet nie waar je ergens woont? Maar alst nie te ver weg is voor mij
wil ik best wel n keer langs komen.
Gr’sJa wa is da tegenwoordig voor iets achterlijks da als je een verhaal typt met n paar aparte woorden dat meteen
je woorden veranderd worden.Kan nooit veel zijn, heb t zelf ook ooit gehad, is alleen al heeeeel lang geleden dusm oet echt ff hard denke wa dat t ook alweer was.
tis in iedergeval echt maar n klein kut ding wa nie klopt zeg maar.
Gr’s -
AuteurBerichten