Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
weet nie precies hoe het zit met die dingen maar weet wel dat het geen gti lip is,
en idd voor die 5 euro kun je er geen breuk aan vallen en het ziet er ook nog s n
stuk leuker uit, ook al is het n volkswagen deel :P
en voor het verlagen hoef je het in principe ook nie te doen, het scheelt ( bij de mijne )
maar n goeie 1,5 cm. Gr’s@Vans-91 wrote:
Golf 3 gti lip geplaatst
Denk dat ze je opgelicht hebben, heb er bij mn A Corsa precies dezelfde lip onder geschroeft en die is gewoon n van n standaard golf 3 CL
Ziet er toch wel dik uit zo. Gr’smaar 1 manier om er achter te komen, Proberen :D
lijkt mij ook nie echt n probleem, alles is weer droog, en ja de elektronica zou wel s moeilijk
kunnen doen maar als da alles is.@corsaboy wrote:
@GlennGSI wrote:
Was mooi !! was er met de Passat ivm de deuk in de kadett.. Wel jammer dat men maten niet mochten sprinten ! waren net te laat voor de keuring.. en later kwamen er wel andere auto’s bij die later bij de keuring waren dan die maten van me.. ging om een Jetta G60 en een rooie Polo Steilheck G40.. weet jij waarom dat nou precies niet kon Marcel ?? ben eigk wel benieuwd :P Die maten van me baalde er best van.
Maargoed al me al wel een super dag gehad !! echt lache dat die SLSen er niks ofjah voor dat geld wat die dingen kosten er niks van bakte.. die kevert zou ze met een seconde pakken haha :P
Om kwart voor elf sloot de inschrijving en om elf uur de keuring voor de shootout.
Vervolgens heb ik nog 1 auto gekeurd in de pits aangezien deze jongens via de 402 events inschrijving (TA) zijn doorgestuurd naar de DHRA trailer en cary aan mij vroeg of wij tijd hadden voor een shootout deelnemer te keuren.Ik weet niet hoe laat jullie er waren?
Ik weet ook niet met wie jullie gesproken hebben?Kom de volgende keer ff bij mij.
Dan kan ik samen met gerard kijken of we even een keurmeester kunnen missen op de TA.Wij zitten ook met een planning. Keuring is iets over 8 open gegaan dus tja dan na elf uur aankomen is wel een risico..
haha ja die corsa die je had gekeurd was da ding van ons, wa eigelijk mischien nie helemaal klopte met de breedte van de wielen, na n kleine aanpassing klopte het wel :D
Jonge heeft maar 3 runs kunnen rijen omdatie steeds sneller ging rijen, maar 9.3 voor de aller eerste keer sprinten is zo slecht nog nie.Met een nog complete originele 16v
Gr’s
Heb ook nog wel n A3 GSI teller liggen, dus met toerenteller, oliedruk, voltmeter, temp meter en tank meter, en uiteraard snelheid :P
Gaat alleen weg met inruil van n digidash anders heb ik niksDas toch gewoon origineel of zie ik t nou verkeerd.
Lijkt er tenminste zeker wel op, vooral als jezelf met 195/45r14 rijd :P
Haha ja das de mijne :D Ligt ondertussen nog dichter bij moederaarde :D en de velgen hebben plaats gemaakt voor 14″GT verbreed naar 7J.
[rquote=1645861&tid=46746&author=Hacula]
origineel gepost door NWitkamp
origineel gepost door Hacula
Witte corsa a, rond 5 uur bij de AH XL in eindhoven
En een c.
Dat ding is wel hardstikke standaard, ging me meer om die witte. Donkere achterlichten, 2 verschillende soorten velgen, dichter bij moeder aarde etc. ;)[/rquote]
Mischien moet je er ff bijzetten om wat voor n corsa het gaat, type en uitvoering is mischien wel makkelijker.
Maar normaal moet de tank eronder uit als ik me nie vergis.
Gr’sAls het geen vrijloop is heb ik gewoon geluk gehad :P
Maar als de riem idd nog nie zo gek lang erop ligt zou ik m ook mooi trug leggen.volgens mij wel, is ook goed te doen bij dei motortjes, mocht die eraf lopen of knappen maakt t nie zo veel uit. is toch vrijloop :D
Multiriem kan nie te strak aangezien die met een automatische spanner werkt
oo oke, thnx dan zal ik da wel n keer kijken, maar ff n andere vraag:
Motor loopt weer als n zonnetje alleen zit er n zoem geluid in :S
Stationair hoor je niks, maar als je toeren begint te maken hoor je t zoemen
ook steeds beter, kan t zijn dak gewoon de distributie te strak heb gelegd of is da iets
anders wa ik hoor.
Alvast bedankt.Gr’s
kun je in de ziektewet als je GELUK hebt, voor t zelfde geld slaat ze je morsdood met die grote melkzakken :P
als ik me niet vergis is het eerst op 25nm en dan 3x 90 graden
aanhaal volgorde zit normaal bij de kopppakking. Als die er niet
bij zit van binnen naar buiten werken.Gr’s
kan ik die gewoon weglaten ja?
of moet ik dan nog wa veranderen / afdoppen??Vanmorgen kop opgehaald, gevlakt en afgeperst, klepseals vervangen en weer helemaal mooi schoon.
vandaag meteen de nokkenassen trug gezet met de stoters en het inlaatspruitstuk weer ertegen geschroeft
met het nodige gehannes en gevloek, waterpomp vervangen was ook een groot K.U.T. karwei want
degene die er de vorige keer de distributie had vervangen had de spanrol met locktide vast gezet, heeft me
het nodige behang gekost toen de bout onderhand loskwam. Morgen ff verder afbouwen en kijken hoe
datie loopt, als datie loopt want wa zitten er n hoop stekkers en slangetjes aan zo’n ecotech motor zeg.Gr’s
Kun je er wel voorzichtig aftrekken maar dan blijft er nog wel wa zooi zitten, die stickers kenende.
Gewoon ff iemand vragen die een caramel schijf heeft, poets je m zo mee weg.Spoiler ziet er idd netjes uit, op de auto ziet die er toch n stuk anders uit dan op de kliko :D
Maar zeker n goei eindresultaat ;)Als de wagen er net zo goed uit komt te zien als de eigenaar komt t helemaal goed :D
heej roy, zou t nie doen als ik jou was, kans dat je kap beschadigd is best groot, dus als je da ding eraf haalt zit je met n beschadigde kap te kijken,
en dan drbij, jou corsa is dik genoeg zonder zo’n ding ;)mischien dat er dan net wa te weinig gewone lak onder zit, lijkt n beetje dun zeg maar.
Gr’skijk goed bezig kerel, scheelt zeker n hoop :D
@ peter_89 en CorsaGSI.deb
Als jullie mijne vorige bericht ff lezen weet je genoeg :D
[rquote=1885422&tid=143654&author=corsaboy][rquote=1885295&tid=143654&author=Junior125]ja en met de prijzen van tegenwoordig je helemaal scheel betalen.
Zou m mooi op 95 af laten stellen. Doen wij ook. Gr’s[/rquote]idd, dan kun je hem beter orgineel laten.
Ik moet zelfs naar minimaal octaan 100, kost wat maar dan heb je ook wat :D[/rquote]Wa n ONZIN origineel laten, je kunt m toch makkelijk verbouwen en af laten stellen op 95, hebbe wij ook gedaan met 3 kms systemen en die lopen perfect, op 95 98 en 100.
zoveel verschil zit er nie in, en als je m op 98 of 100 af laat stellen en je rijdt daarna met 95 en je gaat flink stampen voor n hele tijd dan heb je eerder kans dat t fout gaat als dat je m op 95 af laat stellen.
Maar goed, iedereen moet doen wa datie zelf wil, ik heb gezegt wa ik ervan vin :P
Gr’s
het lijkt me sterk maar kijk ff je wielkasten na ( roest ) en kijk ook ff in je achterklep of de rubbers van je ruitenwisser enzo nog allemaal goed zijn.
Gr’s
het kan goed zijn dat het dan over is, ligt natuurlijk ook aan de soort verlaging.
Heb bij mij n schroefset van V-maxx eronder zitten op standje laag ( cm of 4 over met de bumper op straat ) en daarna uitgelijnd en stuurt gewoon super, stuur komt netjes trug en draait ook zeker nie zwaar. met n V-maxx setje kun je t camber wel verstellen door de sleufgaten die in de veerpoten zit.
alleen hebben niet alle schroefsetjes dit.Succes ermee en Zeker ff uitlijnen
Gr’s
ja en met de prijzen van tegenwoordig je helemaal scheel betalen.
Zou m mooi op 95 af laten stellen. Doen wij ook. Gr’s -
AuteurBerichten



