Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@crossagek wrote:
@funkycorsa wrote:
haha top! ben ook wel benieuwd naar die andere a met bouwlampen :P
dan moet het junior van het corsa a forum zijn geweest ;)

Haha tijdje niet gevolgt dit topic maar ja da was ik zeker :D
en ja in eindhoven vlieg ik ook regelmatig rond, weet nova alles van,
die schijnt niks te doen want die ziet mij altijd overal rijen.Zo laag isie nie hoor, ophang punt van de draagarm ligt maar 7cm van de grond op 14″
Zo staat hij er nou bij:
Is op automaxx gemaakt met sleurhut :D
Op de c16nz past zeker GEEN f10 bak
ook al pak je het vliegwiel met de koppeling van de c14nz dan kan het nog niet.
Je komt met de startmotor niet weg, bak huis is te klein.
maar op de C14 en C12NZ passen alle f10 bakken, 4 of 5 bak maakt nie uit.
Gr’soke thnx hier heb ik wat aan :D
Begin is gemaakt, heb al n deel van mn dash gesloopt, en alle oude kabels die naar achter liepen eruit getrokken. Corsa is nou helemaal leeg achterin, vloermattten zijn eruit om de nieuwe kabels makkelijk naar achter te kunnne leggen. Heb ook al n plaat pvc om mn dashbord aan te passen.
vandaag ff de maten op weeste meten voor mn avic, gisteren heel mijn audio uit de corsa getrokken. Is nou helemaal leeg van achter dus ideaal
om iets nieuws te gaan bedenken, en nu ik de maten van de avic heb kan ik mn dash ook gaan vertimmeren :D Building Time :Dja die is dan wel zwaar genoeg, tis in principe gewoon n grotere buffer die gevult moet blijven.
Maakt opzich nie zo veel uit, gel accu is makkelijker want als je m inbouwd kunje er nie meer bij, aangezien gel accu onderhoudsvrij is
zou dat wel makkelijk zijn. Om nog ff op het laden terug te komen, je zou er n 2e dynamo bij kunnen zetten of een zwaardere van n 2.0 ofzo,
die geven meer amp met laden, zelf rij ik met de originele en heb nog geen problemen gehad datie het nie aankon.jazeker, en ook op het gebied van doorschuren langs de caroserie en die dingen. Er gaat ook nog s n hele hoop stroom door
das nog het fijnste van alles :D absoluut geen weerstand, tenminste die is minimaal voor dit werk.da ben ik nou ook hoor, ik heb nie die rode blauwe of zwarte stroom kabels, maar ik heb hele dikke massa kabel van n las apparaat, zit ook nog s n hele dikke mantel omheen dus daar gebeurt niks mee. Ideaal als je die n metertje of 40 krijgt :D
yep is n 50, en nee heb ik nie afgezekerd, heb ik gewoon goed gelegd dat er niks mee kan gebeuren, net als
de rest van de kabels, niks gezekerd. De een verklaard me voor gek en de andere zegt dat goed kan dus ja.Gr’s
Condensator doe ik nie meer aan,
heb 1 hele dikke kabel naar achter liggen naar mn 2e accu, daar heb ik gewoon allebei mn versterkers op aangesloten
en de massa van t hele zaakje zit rechtstreeks op de caroserie.Als ik de AVIC in ga bouwen komen er zeker foto’s van hier. gr’s
achja tis toch nie anders, heb ik meteen n goeie reden om er een avic in te knutselen :D
Ff dash aanpassen en paar extra kabels trekken en n paar antennes aansluiten en n mic ergens
weg moffelen :D Maar gaat goed komenprobleem gevonde, radio is R.I.P.
Heb toen 2 dezelfde pioneers gekocht, 1 voor t vrouwtje en 1 voor mezelf, doe ik die gewoon ff wisselen om te kijken of er verschil in zit, makkelijkste testen aangezien alle stekkers hetzelfde zijn :D
mischien dat aan de radio kan liggen, heb gelezen dat pioneer wel
vaker van die rare storingen geeft. ??Alle kabels liggen zoals het hoort, speel al meer als n half jaar met deze setup ( veranderd regelmatig )
en gisteren ineens kwam er n ruis in en als ik m uitzette die knal uit de sub.Dat de kabels niet goed liggen kan zowiezo al niet, die liggen er al meer als 1,5 jaar in en nooit problemen
mee gehad.Wat zou het dan wel kunnen zijn?
Gr’swelke is goed onderhouden??
@McKaamos: Als ik me nie vergis is dat de luchthapper van mini cooper, gesprek is idd wel leuk om te volgen vooral met die
:kewlpics
Wat je vermogen betreft, t makkelijkste en goedkoopste is idd een andere motor erin takelen, maarja aangezien je
in belgie woont wordt dat n groot probleem. Dan zul je er toch wat meer geld in moeten stoppen wil er echt meer
vermogen uithalen. Gr’s@bukzzzie wrote:
wat een gezeik weer zeg…
het zoveelste topic waar kinderachtig gedaan word!
word eens volwassen ofzo…
weet gelijk weer waarom ik hier niet aktief benik kom hier ook nie zo heel erg veel, als ik toevallig iets zie staan wa me aanstaat reageer ik,
dus nou ook hier, ben altijd wel in voor n leuk grappig nutteloos en volkomen zinloos gesprek, mn
vriendin heeft net ook ff t hele gesprek gelezen en die viel bijna van dr stoel af van t lachen :thumbmaar nou weet ik wel waar onze vriend wallie wallie zn verstand vandaan heeft, pixar heeft toch n
film gemaakt over hem, heet ook nog Wall-e :jerry@ corsaboy: Moet je die nog gaan halen :D heb ze er al lang en breed bij staan hoor :thumb
hahahahaha maar hoe zit het nou met mij :D
nou ben benieuwd, vertel :D
Hahaha ik vin het wel grappig, en idd, het lijsje stelt nie veel voor met zn auto’s, echte pk monsters staan er nie bij.
Vind het gewoon leuk om te zien dat iemand die denkt dat die zoveel verstand van auto’s heeft zich zo op laat naaien,
als hij echt zoveel “ervaring” heeft zou die beter moeten weten. Zeg nie da ik er mega veel verstand van heb maar ik
weet wel waar ik het over heb, net als de meeste hier. Gr’sals ik me nie vergis is n b corsa nog met kabel teller, dus ik denk dat je kabel n heel eind op is ( zo goed als middendoor )
dus het kan goed zijn dat die er binnenkort helemaal mee ophoud. Gr’sVin da walliewallie eigelijk ook wel leuk :thumbup
maar kan de meeste wel gelijk geven ja, als je vraagt naar pk’s dan krijgt iedereen overal de opgegeven fabrieks hoeveelheid.
Ben het ook wel met je eens dat sommige motors pk’s verliezen, mijn oude c20xe heb ik na n goeie onderhouds beurt op de bank
gehad en die had zelfs 158 pk, ( helemaal Standaard ) nu zul je wel denken :wtf maar tis toch echt zo, als jij je wagens nie goed onderhoud en altijd
aftrapt verlies je idd n hoop vermogen omdat je motor GAAR word. Oowja en opscheppen is volgens mij n sport van jou ofnie :P Gr’s -
AuteurBerichten
