Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Corsake61 wrote:
In Frankrijk 1tje gevonden en mailtje gestuurd.
Antwoord was 750 euro voor het hele interieur.Ik heb hem voor gek verklaard :lol:ja dat snap ik, goeiendag zeg, voor dat geld koop je 2 complete corsa’s :D
dan denk ik dat ik het maar mooi bij mijn originele interieur hou en dit maar een keer een nieuw zwart stof laagje geef, kan ik het ook helemaal
naar mijn eigen smaak maken.ben blij dat smaken verschillen, heb zelf een rode b gsi met rode led achterlichten, ziet er gewoon netjes uit. het gaat wel om het totaal
plaatje, het moet bij de rest passen, maar ben het wel met bleucorsaboy eens dat die ledjes in de koplampen mega fout zijn. dat is iets van
de vag groep en moet ook daar blijven vind ik :Pja oke, maar als ik er de stoelen inzet heb ik nog geen leren deurpanelen enzo, moet wel alles
of niks dan. wil ze ook niet zelf laten maken, gewoon mooi origineel leer of niet. word goed zoeken dan.zou zeggen meld je aan bij het corsa a forum, daar staan er nog wel te koop.
Gr’sheb ik al een keer vervangen, kan zijn dat deze ook niet goed is, maar dan van de week nog maar een andere halen.
hij heeft alleen die storing bij de interval stand. de rest werkt wel redelijk normaal, soms als ik de achterruitenwisser bedien
gaat hij voor ook spontaan aan de gang terwijl die gewoon uit staat. het relai klikt wel als dat hij het doet, stopt de ruitenwisser
dan klikt het relai ook niet.als je hulp moet hebben laat maar weten. gr’s
ja 10graden is wel goed, heb de mijne gewoon met een lamp afgesteld de laatste keer en liep toen ook
weer voor de volle 100%.je kunt zo laag dat je de wagen vast op de grond legt met die wielen, de wielen los van de grond moet ook wel lukken. het is gewoon een kwestie van smaak en kijken of het past hoever je kunt gaan met je wielen. Heb evt nog wel een leuk setje 14″ liggen wat niet de hoofdprijs hoefd te kosten. Gr’s
heb al veel corsa’s op de brug gehad, a en b modellen maar nog nooit koppelstangen gezien.
wat v-maxx betreft, heb er 1,5 jaar mee rond gereden onder mijn a corsa, rijdt echt super.
wegligging van een kart, comfort is wel weg maar dat weet je van te voren. prijstechnisch is het
ook goed te doen, zijn niet zo duur. heb de mijne dan tussendoor nooit bijgesteld maar met de verkoop
kon ik de ringen wel gewoon draaien, na 1,5 jaar niet aan te hebben gekeken is da niet slecht :D18 januari 2012 om 17:49 In reactie op: diagnose motor kapot terecht, want geen compressie? #17977615normaal als je nokkenas draaid is je distibutieketting nog heel, die dingen zijn kapot of niet, niks er tussen in als ik me niet vergis.
dingen kunnen zover ik weet ook niet verspringen. maar als je een wat meer info geeft, hoe is de corsa er mee opgehouden, onder het rijden of toen je stilstond of ??
ook wel handig om te weten. gr’sinjectors zijn naar mijn weten anders, c16nz heeft een iets grotere opbrengst volgens mij, maar ik had ook zo’n zelfde probleem met mijn wissel, zelfde motorwissel gedaan, en ook niet goed lopen, heb er toen de complete kabelboom van de c14nz terug ingetrokken incl de ecu en nou loopt ie wel, zuipt alleen nog als n ketter en word nie warm maar daar word nog aan gewerkt, is wel gewoon goed mee te rijden. Gr’s
Egr klep had ik al geprobeerd, maar heb vandaag de complete kabelboom van mn c14nz erin geknoopt, eerst met de ecu van de 1.6 aangesloten maar da werkte niet, kreeg geen vonk. Toen de ecu van de 1.4 eraan gehangen en liep meteen, loopt ook gewoon goed nou maar hij houdt alleen nog n beetje in, iemand n idee welke ecu er dan aan kan hangen.
De ecu die ik bij de 1.6 heb werkt niet om dat de module van de 1.6 in de ontsteking zit en bij de 1.4 los onder de bobine zit.
Hoor het graag, of iemand moet nog n andere optie hebben. Gr’sHeb vandaag de egr klep weer aangesloten zoals die hoort, op het inlaatspruitstuk.
Nou lijkt het weer of mn onsteking nie goed is :(
Heb er n digidash in zitten en als ik van t gas af ga om te schakelen zie ik de toerenteller tussendoor
ineens omhoog schieten, nie veel maar wel genoeg dat je t merk aan de motor.Iemand nog n idee wat het kan zijn, heb de ecu nog nie gewisseld gehad.
http://img696.imageshack.us/img696/447/corsaa2.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
Zo kun je het natuurlijk ook doen, maar ik heb er elektrische ramen in zitten
dus heb geen last van raamslingers die in de weg zitten.
Ondertussen is wel de jbl compo vervangen door een set van
ground zero en nog n maatje groter ook. zitten er op de kop in
maar klinkt wel super. Gr’sis de ecu van n 1.4 hetzelfde als die van de 1.6 dan??
die heb ik zowiezo nog liggen.Update:
Complete ontsteking is vervangen en nou lijkt hett erop dat de motor gewoon te rijk loopt.
Hij ruikt best wel erg naar benzine, iemand een idee wat dat kan zijn???
Egr klep zit aangesloten op de het luchtfilter huis, en verder geen flauw idee waar ik naar moet zoeken
heb ondertussen ook al een andere injector geprobeerd maar ook geen verschil.
Gr’sja sorry klopt, die heb ik vervangen maar maakt geen verschil, is n originele sensor in gekomen van de de dealer dus die moet goed zijn.
Temp sensor vervangen maar nog geen verschil.
Iemand nog n ander idee??Gr’s
je bedoeld die op het inlaat spruitstuk zit met die schuifstekker??
meld je ff aan op het corsa a forum. veel makkelijker en veel sneller reactie.
http://www.corsaa.nl
gr’s@weemanneke wrote:
die caddy staat toch ook vaak bij ROC frederiklaan in Eindhoven of niet? Komt me in ieder geval erg bekend voor hehe
Ja klopt zit daar op school
@bukzzzie wrote:
bekende caddy er achter :P
Haha klopt, is van maat van me.
Was op automaxx summer edition.Heb evt nog wel n kop liggenwaar je onderdelen uit kan vissen. Hoor het wel. Gr’s
-
AuteurBerichten