Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
kan inderdaad aan de bougies liggen. Heb ik ook voor gehad met mijn motor.
Echt vet z’on bumper, vind deze bumper echt super onder een lage corsa.
Ga zo door, Tr word er alleen maar mooier op.
welkom op’t forum hier. Leuke vectra die je daarzo hebt!
Thats a very nice car you have.
Nice goodies too:P
19 september 2009 om 13:21 In reactie op: weet iemand hoe ik ne 2 liter gekeurt krijg in belgie #17482043origineel gepost door DjDriez
Krijg je zeker en vast niet per toeval gekeurd: verschillen tussen 2 liter blok en 1.2 zijn van uitzicht te groot om het niet op te merken. Een 1200 met een 1300gt blok wisselen zou nog kunnen lukken… :Dhaha zo slim zijn ze op de keuring niet. Zelf het verschil tussen een carburateur en injectie zien ze niet.
Heb drie jaar zelf met een C20ne rondgereden in belgie ipv de standaart C12nz. En 3 keer zo door de keuring meegeraakt zonder enige opmerkingen. Alles wel mooi inbouwen en zo onopvallend mogelijk doen natuurlijk.
Alleen je pakt erwel een risico mee opgebied van je verzekering. Daarom ben ik hem nu terug naar de orginele motor aan het ombouwen ben. Ik rij er zelf niet meer mee en men zusjes gaan ernu mee rond rijden. Maar eerst die motor terug swappen.
16 september 2009 om 17:47 In reactie op: TR, voor de 3e keer wederopbouw. Update 15-09-2011 #17373942Das zwaar minder zeg, is spijtig genoeg altijd sneller gebeurd dan je verwacht.
Ben wel benieuwd wat je ervan ga maken.
inderdaad niet te vergeten dat contactblokje. Dit ding heeft er voor gezorgt dat je startmotor overleden is.
Als je je sleutel omdraaid word er in dat blokje contact gemaakt zodat je startmotor begint rond te draaien.
Als je motor draaid en je de sleutel los laat is het de bedoeling dat het contact met de startmotor verbroken word. Maar soms gebeurd het dat er binnen in het contactblokje iets verkeerd gaat. Gebeurd dit blijft je startmotor meedraaien met de motor totdat hij stuk gaat.Dus meevervangen als je de nieuwe starter plaatst. Anders kan deze wel eens een kort leven leiden.
En een hoop tijd!
Lekker ding.:wub
Is mooi opgebouwd.Heb dit probleem overlaatst ook gehad eerst langs één kant en dan na een tijdje langs beide kanten. Heb die draagarmbussen laten vervangen en weg was het gekraak.
Wat ik wel ondervonden heb is dat zowel als je goed geladen bent of het vochtig weer is het gekraak veel minder is of zelfs even volledig weg. Worde de rubbers weer droog begint het gekraak ook weer. Toen we deze zomer op vakantie waren met de auto stampvol ook geen gekraak.
Reparatie was voor beide kanten te samen bijna 300€.
lekker hoor
Is mooi ingebouwd, toppie hoor :thumbup
lekker genieten van die tussensprintjes.
:Phaha,
de keuring hier bij ons in belgié is echt om te lachen. Zoveel regels dat de meeste op de keuring het zelf ni weten.
Heb 3jaar rond gereden met een 2L 8klepper ipv men orginele 1.2L 8klepper ben er steeds zo door de keuring mee gereden zonder enige opmerking. Het enige dat veranderde waren men orginele velgen en remmen erop voor de keuring.
Het enige dat is dat je totaal ni verzekerd bent als ze er bij uit komen bij bevoorbeeld een zwaar ongeluk.Nee goedkoop zijn ze inderdaad niet. En misschien is het zo dat de bandeboer aan deze banden het beste verdiend. Kan best hoor.
Ik vertrouw die bandeboer best wel, k’ben er al regelmatig geweest voor toyo’s, schroefveren enzo. Steeds goed gemonteerd en goede na service.
Daar ik dit bandenmerk niet kende dacht ik zo van eerst toch maar effe checken of ik hieraan 500€ wil spenderen.
Banden die er nu op liggen zijn Kumho’s voor en Pirrelli zero nero achter. Zijn geen slechte bande maar slijten toch redelijk snel. Deze zijn wel iets goedkoper in aanschaf maar uiteindelijk ook duur als je er ni veel kilometers mee kan rijden.
Het effe gekeken op autobandenmarkt en die bridgestone’s kosten even veel als die nokian’s en michelin’s zijn nog duurder.
Misschien zijn er mensen die er al rijervaring met die nokian’s?
Tests zijn één ding echte rijervaring is nog iets anders.Denk dat ik wel is prijs ga vragen voor die bridgestone turanza’s
Alvast bedankt voor de reacties.;)
Blijkt inderdaad uit de test dat ze toch best goed zijn die nokian’s.
Bandenboer zij dat hij al verschillende wagens had rondrijden met deze banden, zelf enige taxi’s. Is inderdaad minder bekend merk maar presteerd zeer goed die band.
Michelin enz zijn meestal toch duurder?
Z’on leuke spullen wil ik ook wel op men turbo!:o
Dit word een zeer mooi opgebouwd blok.
:thumbup:thumbup
Zo dat gaat best snel daar. Eventjes je blok demonteren en terug opbouwen in een paar uurtjes. :thumbup
Klink echt lekker, gaat snel in toeren dat blok. :thumbup
Had je op dit filmpje ook al slicks eronder? Zo te horen staan die wielen best wel te spinnen tijdens het optrekke.:PZal wel nodig zijn die andere velgjes want met die je ernu onder hebt geraak je nooit vooruit. Verder ziet ie er al zeer mooi uit.
Ben benieuwd hoe die velgjes eronder staan.:thumbup:thumbup
31 maart 2009 om 16:53 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372265Ziet er zeer strak uit!
:thumbup
Hoe ga je de deuren langsbinnen bekleden? Of blijven deze zo.
Ben zeer benieuw naar die voorkant;)grtz
29 maart 2009 om 13:49 In reactie op: Opel commodore A 5700 V8 update 14-01-2012 wattstelsel! #17470534Echt een mooi project dat je daar hebt.
Spuitwerk ziet er top uit:thumbup
Welke kleur is het?Keep on going!
Is wel mooi dat alles zo past. Is een leuke meevaller denk ik als je voor de rest alleen maar aan passen en meten bent. ;)
Ziet er al zeer goed uit:thumbup
24 maart 2009 om 16:51 In reactie op: Cheungy.Corsa.A.Project… Kleine Fotoshoot 28-09-'09 V #17371591K’heb men post ma effe aan gepast. Blijkbaar op het zelfde moment als jij gepost.
24 maart 2009 om 16:47 In reactie op: Cheungy.Corsa.A.Project… Kleine Fotoshoot 28-09-'09 V #17371589Mooie foto’s hoor is een mooie kleur.
Spijtig van je bumpers. Ma zal wel goed komen.
:thumbup
18 maart 2009 om 18:04 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372234Héé das minder z’on brandje. Hoe kwam het?
Verder ziet het er weer leuk uit.K’wacht in spanning af op:kewlpics:kewlpics
Das inderdaad wel vlot gedaan die bakwissel.
Bij men corsa moet’k hard gaan om in 2dage alles eruit en erin te krijgen.
Ma je moet misschien ni heel je motorblok ermee uithalen voor een bakwissel?Verder zeer dikke kadett
Weet ni of ik de wisselkoers goed heb maar dat is precies wel een pak goedkoper daar in zweden. :o
Is nog geen 900€ voor een racebak daar.
-
AuteurBerichten