Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@soepkiepe wrote:
in de voorbumper lip?
dan lijkt het mij er erg op dat ie sowieso bij je radiateur lekt.
heb je ook ergens een groenachtige aanslag?
onderaan je radiateur, als je voor de auto staat aan de linkerkant, daar zit een sensor, kijk anders eens als ie daar niet langs smeert.
je hebt dus sowieso al een lekkage, je vind namelijk je kvs weer buiten de auto.normaal als je koppakking lek is, dan is de kans groot dat hij het op de cilinder gooit toch?
tenminste, mijn auto had ook een lekke koppakking, was mijn kvs ook kwijt, maar hij lekte nergens en kon het dus ook niet weer vinden.
als nog is ie niet uit gesloten natuurlijk.ik zou eerst eens zoeken waar hij lekt ja, en als ik zo hoor waar jij je kvs weer vind zal ik de radiateur kijken, en dan de slangen ff volgens.
(die foto van jou lijkt veel op een handelaar hier in hoogeveen;))
Ja klopt dan verstookt hij de kvs. Vaak komen er ook witte pluimen uit de uitlaat.
Dat zou ik niet doen. Die zekeringen zitten er niet voor niets tussen. Als de bedrading kortsluiting zou maken. Dan gaat inplaats van je zekering, de bedrading gloeien. En kan je bedrading weg smelten en kan er in het ergste geval brand ontstaan!
Kijk is in het onderhoudsboekje oid, daar staan meestal waar welke zekering in moet. Misschien zijn er in het verleden een paar fout vervangen.Volgens mij wel. Ze zijn er in ieder geval allebij met 4 of 5 gaats.
Dat is geen makkelijk klusje, dat moet wel door iemand gebeuren die er verstand van heeft. Ook zou ik dan de kop laten vlakken. En een nieuwe distributie riem monteren.
Naja prima toch. Misschien als ze rammelen door me speaker ofzo dat ik het weer even open moet halen. Heb nog niet gereden. Dan kan ik fotos maken. Super oplossing in ieder geval bedankt!
Inderdaad mijn fout.
Tja ik moet er elke dag ongeveer 50 km rijden. Wat ik nu met de opel doe. Dus wil het niet te gek maken motorisch. Lekker een automaatje erin. Ik wil wel de versie met alles erop en eraan natuurlijk.
Ja het is verholpen. Jammer dat ik geen fotos heb gemaakt. Daar had ik wel een how to van kunnen maken.. Ik heb een stukje plantenpot uitgeknipt en met 3 kleine zelftappers aan me speaker adapter ring vast geboord. Alleen had ik hem iets te lang gemaakt dus me raam kwam erop. Maar dit is ook verholpen.
@astraTD wrote:
@Juhroen wrote:
@astraTD wrote:
Ohh.. ja is dat niet die persoon wat paar maand geleden ook al lastig deed?
haha te min :jerry
Insiginia koop ik pas over 10/15 jaar als ze wat betaalbaar zijn max 2000,- :jerry
Snap sowieso niet dat mensen zoveel geld willen verliezen op een jaar om sjiek auto te rijden :wtf
Laat staan een vriend van me pa.. rijd nu 5 jaar een s-klasse nieuwprijs wat hij er voor heeft betaalt 155.000,- ( zelf ook al in gereden :wub :wub :wub )
Alleen de waarde zakt hij 20.000 per jaar :wtf ex verzekering, belasting, brandstof, onderhoud dus tel dan maar uit.. zal dan totaal 35.000/45.000 euro per jaar kwijt zijn om een dikke auto te rijden.
Rechterspiegel kapot laatst 1200 euro.. Opel spiegel 10tje op de sloop :jerry
velg kapot wel origineel 22inc amg velg 2400,-…Heb ergens foto’s van die auto
Nee laat mij dan maar in een oude bak rijden van 10 jaar plus.
Rij tenslotte het goedkoopst van iedereen :wors
Jaa dat is zeker waar, maar je krijgt er wel wat voor :D
Ik wil volgend jaar ook een mercedes gaan kopen. Maar dan gewoon een c klasse diesel.Welke type C klasse de eerste?
Pak dan wel een 250TD die hebben 150pk en een mooie 5cilinder voorin, en 6/7/8ton is een eitje voor die blokken.
Automaat 2400tmp 120km/u en handbak 2800tmp.. automaat is zelfs ietjes zuiniger bij die motoren.de 220D met 95pk is geen genot om mee te rijden en geven vaker problemen af.
Naar 10 januari heb ik ook een w124 300E van 86 in bezit. :wub
Ik doe het puur voor de wegenbelasting anders had ik allang een goede combi Mercedes gereden van rond de jaartal 1994/1995.
In die tijd wisten ze niet eens van roest af en tot hede zijn die nog bikkel hard.
de w210 series rotte onder je kont vandaag, erg jammer.Beter een ster op je motorkap in plaats een ster in je voorruit :wors
Ik wil dan een c klasse uit 2002 ongeveer. Dat model in ieder geval. Met die ronden koplampen. Die 2.2 diesel schijnt het juist super te doen. 6 ton mee zonder problemen.
ik zou een spiegelglas op winparts.nl bestellen. Is binnen een dag binnen en maakt voor de prijs niet uit. Kun je gewoon op kenteken uitzoeken en er staan een hoop varianten.
Vandaag een kapje boven me deurspeaker gemaakt tegen de lekkage.
En anders is hier gewoon een how-to voor.
Nee ik zou niet weten waarom, de stadslicht zijn gewoon 12 volt. Leds verbruiken veel minder stroom. Dus die kan je er gewoon in doen.
Als ik het goed begrijp wil je dus je steeklampjes in de ringen vervangen voor leds?
@astraTD wrote:
Ohh.. ja is dat niet die persoon wat paar maand geleden ook al lastig deed?
haha te min :jerry
Insiginia koop ik pas over 10/15 jaar als ze wat betaalbaar zijn max 2000,- :jerry
Snap sowieso niet dat mensen zoveel geld willen verliezen op een jaar om sjiek auto te rijden :wtf
Laat staan een vriend van me pa.. rijd nu 5 jaar een s-klasse nieuwprijs wat hij er voor heeft betaalt 155.000,- ( zelf ook al in gereden :wub :wub :wub )
Alleen de waarde zakt hij 20.000 per jaar :wtf ex verzekering, belasting, brandstof, onderhoud dus tel dan maar uit.. zal dan totaal 35.000/45.000 euro per jaar kwijt zijn om een dikke auto te rijden.
Rechterspiegel kapot laatst 1200 euro.. Opel spiegel 10tje op de sloop :jerry
velg kapot wel origineel 22inc amg velg 2400,-…Heb ergens foto’s van die auto
Nee laat mij dan maar in een oude bak rijden van 10 jaar plus.
Rij tenslotte het goedkoopst van iedereen :wors
Jaa dat is zeker waar, maar je krijgt er wel wat voor :D
Ik wil volgend jaar ook een mercedes gaan kopen. Maar dan gewoon een c klasse diesel.Het ging waarschijnlijk over de persoon die niks van andere wilde aannemen en daarom maar ging schelden. Daarbij vond hij ook alle astra rijders te min omdat hij zelf een insignia reed. Prima opgelost door de moderators :thumb
Deze kadett staat al jaren bij mijn opa. Is helemaal opgeknapt. Ik dacht misschien leuk om even te delen.@soepkiepe wrote:
@dion87 wrote:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vAeYJV5P0jk#!
misschien toch maar een volvo kopen..
begin mijn 1e auto spontaan te missen..



moet eerlijk zeggen, die auto reed het fijnst van alle autos die ik gehad heb!
en ik had er ook zeker bekijks mee, want welke gek gaat er nou zo “oude lullen auto” verbouwen hahaha:Pwerd ook vaak zat tegen me gezegd dat het een oude lullen bak was… tot dat ze er een stukje in gereden hadden ;)
toen vonden ze het ineens een hele fijne auto :P
helaas veel te weinig fotos van gemaakt :cryGoogle streetvieuw? :D
Mijn toyota MR2 staat daar ook nog op bij mij in de straat. Was ook een zware boot. Maar wel een snelle. Dat mis ik af en toe ook wel.28 december 2012 om 17:29 In reactie op: Verschillende diktes van de koppelingsplaat ? of ? #18088904Er bestaan heel veel verschillende platen. Dus ook dunnere. Beetje vervelend dat de oude kwijt is. Als je die hebt heb je meteen je antwoord.
Misschien een stomme vraag. Ik werk zelf in de vrachtwagens. Daar staat altijd de vliegwiel zijde op de plaat. Zit de plaat dus niet verkeerd om?28 december 2012 om 17:20 In reactie op: Problemen direct na APK (motor uitgevallen) astra 2000 1.6 #18088729Met de keuring word eigenlijk niet naar de motor gekeken. Alleen de co van je uitlaatgassen worden gemeten. Dit zijn testen die de grootste wrakken nog kunnen doorstaan.
Zijn er nog lampjes in het dashboard gaan branden?
En om wat voor auto gaat het?@Blue-Dragon wrote:
@Juhroen wrote:
Heren, ik weet dat deze vraag al meerdere keren gesteld is.Daarom wil ik er geen nieuw topic voor aanmaken. Maar ik heb achter mijn bestuurders stoel een hele berg water liggen. Nu heb ik met de zoekfunctie al het één en ander kunnen vinden. Maar dit gaat allemaal over lekkage bij de voorruit. Ik heb een keer een how-to oid langs zien komen over een lekkage door de deur. Heeft iemand hier toevallig een linkje van want ik kan hem echt niet vinden..
Bij voorbaat dank.Zocht je deze . viewtopic.php?f=5&t=172170
Jaa dat is hem, bedankt. Morgen maar even kijken.
@Kell wrote:
Gisteren nieuwe koplampen gekocht en die er gisterenavond ingezet. Echt heel mooi
geworden, dus blij mee! :DFoto !
Dat zal de thermostaat wel zijn ja!
Is niet zo heel schadelijk. Alleen het verbruik zal wat omhoog gaan. Motor loopt uiteraard het best op bedrijfstemperatuur.Heren, ik weet dat deze vraag al meerdere keren gesteld is.Daarom wil ik er geen nieuw topic voor aanmaken. Maar ik heb achter mijn bestuurders stoel een hele berg water liggen. Nu heb ik met de zoekfunctie al het één en ander kunnen vinden. Maar dit gaat allemaal over lekkage bij de voorruit. Ik heb een keer een how-to oid langs zien komen over een lekkage door de deur. Heeft iemand hier toevallig een linkje van want ik kan hem echt niet vinden..
Bij voorbaat dank.Voorbeeld: http://www.pimtensen.nl/car-hifi/102c-aansluitmaterialen/156l-adapters/8382d-necom-sia-p20-iso/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Dit is een adapter die je dus tussen de stekker van je speakeruitgangen zet. Hieruit komt dan je tulp kabel die naar de versterker gaat.
Maar als ik foto’s van jouw radio zie ziet het er naar uit dat daar geen DIN stekkers opzitten. De bruine en de zwarte. Dus dat word
ook een probleem. -
AuteurBerichten