Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Wat voor – kabel wil je aanleggen?
Die moet je er inderdaad inklikken. Zorg wel dat al die lipjes goed in elkaar vallen.
Op winparts staan ze ook tussen de 5 en 10 euro. Heb je hem in 1/2 dagen op de mat.
Lekker dan, gelukkig heb je de dader kunnen vinden en word alles geregeld.
Sleuteltje 10 inderdaad.
Moertje losdraaien en klem eraf trekken/ wippen.
Om wat voor auto gaat dit?
Is inderdaad een maand terug op hart van NL geweest.
Vond het een heel erg vreemd verhaal.
Maar voor wat wij te horen krijgen is het diep triest.
Ook de school kon alleen in een slappe brief reageren.@Gastra3 wrote:
Even het vriendelijke eraf gehaald king:

Mooi!
Die heb ik ook net binnen gekregen en er gelijk even opgezet.Ja dat komt omdat je stabilisator stangen dan te lang zullen zijn. Mijn g is ook 8 cm verlaagd voor met de originele stangen. De hoek van de kogels gaan wel raar staan. Maak anders even een foto.
@kaneelschep wrote:
Met je voet ff natrappen en het zit prima vast. Nog nooit een wiel verloren of er niet meer af kunnen krijgen.
Maar jaaa.. ok.. ;) Er is natuurlijk een voorgeschreven hoeveelheid nm zodat ze niet aangeklaagd kunnen worden als er ooit maar iets fout gaat.Dit soort situaties ken ik :puke
Sommige mensen verstaan onder ff natrappen met het volle gewicht trappen dat hij niet verder gaat…Als je via google zoekt staan er een hoop lijsten zoals:
http://www.pmiholland.com/site/upload/productsheet/1735_u.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;Ik heb een vraag. Op me astra G heb ik zo’n TA technix budget schroefsetje zitten. Waarvan je de oude veerschotels over moet zetten. En hij staat aardig laag. Als ik stilsta of heel langzaam rijd en ik stuur hoor je de veren verschieten. Ook draaien de veerschotels dan niet soepel maar in stappen.
Hebben meer mensen hier last van?Nee die dingen zijn van plastic. Je moet je wielvlucht laten afstellen bij een bandenboer.
Kort voorbeeld: http://nl.wikipedia.org/wiki/Camber_(hoek” onclick=”window.open(this.href);return false;)De 2 onderste bouten hebben ruimte om dit af te stellen. Als je dit niet laat doen slijten je banden schuin en snel af, en je auto zal erg zoekerig rijden.
Gr
@dion87 wrote:
@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:
@Danisnel wrote:
@TerryB wrote:
Nice! Zijn dit de depo lampen? En wat voor grille heb je besteld?
Lijkt er wel heel erg op volgensmij heb ik (bijna) dezelfde.

zijn de zelfde, vindt het altijd jammer dat er zo’n zwak licht door te ringen gloeien.
vind het eerder jammer, dat ik deze koplampen nog niet heb gezien met witte ledjes
Dat zijn dezelfde ja, Ik heb er xenonlook bollen inzitten. Maar er komt binnekort wel xenon in.
In de ringen wil ik ook witte ledjes gaan doen.
Ik heb grill met van die vierkantjes besteld. Was op een webshop in de aanbieding. Ik krijg ook nog smoke knipperlichten binnen.
Als alles er op zit zal ik even een foto posten.Kleine update. Gister nieuwe koplampen gemonteerd. Vandaag even gewassen van binnen en buiten, en de leren stoeltjes in de poets gezet.
Nu nog wachten op de nieuwe grill en smoke knipperlichten.

Met kerst en nieuwjaarsdag vrij. De rest gewoon werken. Deze tijd een hoop bevroren remsystemen en kapotte accu’s bij de DAF dealer…
Ik zou het even op de sloop proberen!
@john.t wrote:
Astra toch maar voorzien van 215-16-55 winterbanden!
Wat een genot met dit weer…
Hier in de stad Groningen valt de chaos kwa sneeuw nog best mee.

Winterbandjes altijd fijn!
Maar mag ik vragen waarom je 215 breed neemt op 16 inch stalen velgen??
6 december 2012 om 09:01 In reactie op: grote meeting Street-Freakz Heerhugowaard 22 December #17991110Het is voor mij alsnog bijna een uur rijden. Maar ik denk dat dat wel de moeite waard is. Ik hoop erbij te zijn :thumb
Dat is balen! Alleen blikschade?
Ik heb na nieuwe koplampen en knipperlichten besteld te hebben. Toch nog maar een andere grilletje bij besteld. Nu hopen dat het een beetje snel hier is met al die sneeuw :thumb
Je kan er mee door rijden, en je zult zeker niet de enigste zijn.
Het is uiteraard wel slechter voor de motor. En je verbruikt iets meer brandstof.Ja dat klopt ook wel, De ideale bedrijfstemperatuur is ongeveer tussen de 80 en 90 graden. Stel dat jou auto rond de 50/60 graden word. Dan lijkt hij heel warm en je verwarming word ook wel warm. Maar de bedrijfstemperatuur is bij lange na niet bereikt. En je temperatuur meter zal niet zo voor oplopen. Ik heb ditzelfde probleem ook gehad. De meter kwam iets omhoog terwijl alle koelwater slangen heet waren en de kachel ook.
Hij moet goed verrot zijn om hem op roest af te keuren!
En het probleem van je motor temperatuur klinkt alsof je thermostaat niet goed meer functioneert.Standkachel zou kunnen. Wel apart dat hij er airco bij zet :D
Nieuwe(zwarte) koplampen besteld en smoke knipperlichten voor de G. Want de koplampen werden wel erg slecht.
-
AuteurBerichten