Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Denk toch dat er ergens in je CID (display) of EHU (radio) een configuratie niet goed staat.
Code index of een CAN-bus configuratie.
Is het zomaar ineens ontstaan of heb je er een andere radio ofzo ingezet?
Heb ze allebei nog even op mijn webspace gezet.
Makkelijker downloaden dan via die sharewebsites (reclame captcha´s traag enz).
[url=http:///www.j-des.nl/OP-COM-CHINA-08-2010-NL.RAR]OP-COM 8-2010(NL)[/url]
[url=http:///www.j-des.nl/OP-COM-CHINA-08-2010-NL.RAR]OP-COM 8-2010(meertalig installer)[/url]
Is die link nou een installer??
Die link is 36MB ik heb er hier eentje van 6MB (geen installer).
Wat is die 30MB dan?Voor de geïnteresseerden heb ik hem maar even online gezet (zonder de wachttijden/captchaplaatjes etc).
Dat dacht ik eerst ook maar het schijnt dat niet alleen het TID/CID/GID (display) en de radio deel uitmaken van het beveiligingssysteem.
Had hier een keer iemand die had dus een compleet set van de sloop ingebouwd en het aanmelden lukte niet ging elke keer weer op “radio safe” en zei (piep) .Aan en afmelden met tech2 / opcom al aan gedacht??
De oude radio afmelden en de nieuwe weer aanmelden.
Ook al komt hij compleet uit een andere moet ie nog afgemeld zijn.Het kan ook met de op-com (nieuwste versie) dus als je iemand in de buurt kent met een.
neem aan dat de motor hiervoor wordt uitgebouwd
Zo erg is het ook weer niet.
Maar het is een erg arbeidsintensief klusje dus €700-, lijkt mij een redelijk bedrag.
Als hiervoor de ketting compleet met spanner geleiders en tandwielen wordt vervangen.Dat kan de distributieketting zijn.
Zoals al gezegd olie wel op peil ??
Anders toch even naar de ketting laten kijken/luisteren.1 november 2010 om 22:15 In reactie op: Ga jij met je vec naar de nationale opel test dag? #17751389Ja ga ook met de Vectra naar de opel testdag.
Hoe moet ik anders op mijn werk komen :jerryEn ik laat hem niet testen dat mag niet personeel uitgesloten :P
Als je je koplampen weg wilt laten smelten is dit prima :jerry
Nee serieus ik zou hier niet aan gaan beginnen.
100watt is erg veel. (bijna het dubbele van standaard).
Neem gewoon iets zoals Philips Nightguide of osram nightbraker.
Of wil je echt goed licht Xenon. (maar dan NIET in de standaard koplampunits!!)U2102 – CAN-Bus (lage snelheid) maximale configuratielijst niet geprogrammeerd (0F) – Aanwezig
Je moet bij de CIM de low speed canbus configuratie goed programmeren.
Hier is iets fouts geprogrammeerd.Ongeldige defectcodes moet je gewoon negeren (staat er ook bij!!)
De rest v/d codes weet ik zo niet.
Heb ook ergens een waarschuwing van iemand gelezen DRUK NOOIT OP RESET ECU !!! (volgens mij was het spacejam die dat zei).
Ligt aan het motortype.
De 1.9 diesels moet je minimaal 16 inch hebben.
Anders past het wel maar klopt je teller niet helemaal meer.Klik voor een how to van een engels forum
Hier staat veel info op! Let wel op dat de onderdeelnummers anders zijn aangezien dit precies andersom is (stuur rechts)
Ik ben hier ook mee bezig geweest voor mijn vectra (C2) maar kwam er ook achter dat de PDM en DDM (deurmodules) al anders waren en ook niet om te programmeren zijn. (geprobeerd).
Heb verder niet meer gekeken maar ik denk dat de stekkers en kabelboom ook niet voorbereid zijn. :(de u meldingen die je daar ziet kan je meestal negeren, dat is een op-com kwaaltje.
Dit is niet een op-com kwaaltje dit heb je met de tech2 ook.
Is gewoon een CAN-bus communicatiestoring tussen 2 ECU´s.
Meestal doordat het even druk is op de BUS :PVeel werk is het niet alleen bij de 8V (120pk cdti) kom je er erg slecht bij.
Met goed gereedschap (kleine/smalle dop 10 (dacht ik) met knie en verlengstukken en flexibele handen/vingers moet het wel lukken.Maar brand het motorstoringslampje ook (net na de koude start) ?
Als er een gloeier kapot is brand dat lampje meestal wel .Zit dit reservoir niet achter de voorbumper aan de bijrijderskant??
Daar kan hij ook zitten idd!!
Bij mij zit hij daar (kun je lekker bijkomen :thumbdown ) en ik denk dat het vanaf 2006 (de C2) daar zit .
Daarvoor zitten ze vaak rechtsvoor tegen/vlakbij het schutbord (op het stuurhuis).Passen ze niet die ik gestuurd heb??
Klopt maar van de diesels 2.0 DTI DTH DTL 2,2 DTI DTR enz enz gebeurt dat vrijwel nooit.
Deze ketting is echt goed in tegenstelling tot de 2,2 benzine :(Er zit een distributieketting op en deze heeft geen vervangingstermijn.
In principe gaat deze dus een auto leven lang mee.Bochtverlichting kun je niet programmeren met de OP-COM.
Wel kun je de happylightshow kopen waarmee je o.a bochtverlichting kunt aanzetten.
Om wat voor type PIC gaat het ?? Heb hier een wisp648 pic programmer liggen zie picbasic.nl zou het daarmee ook lukken?
okeej, laat iemand rijden in je astra H.
die heb ik niet meer :P
Maar heb het bij mijn vectra C ook zien staan dus ga het eens proberen.
Nooit geweten dat dat erop zit.Noodfunctie remlicht:
Remlicht gaat knipperen bij HEEL HARD remmenWeet je dat heel zeker?
Volgens mij is het gewoon voor als een lampje kapot is dat dat een ander lampje het overneemt.
Heb nog nooit knipperende remlichten gezien bij een H: Weet iemand een monteur die graag sleuteld aan corsatjes die me zou ermee willen helpen? De garages zijn voor mij te duur…..
Ik wil je best wel helpen woon vlakbij Amersfoort (Scherpenzeel) .
Alleen wat Wim-v6 al zegt koppeling afstellen is echt zo gedaan (sneller dan dat jij heen en weer rijdt :P ) en de kosten niet.
De Luchtmassameter moet je toch kopen (als die stuk is) en erop zetten is ook zo gedaan.
Dus weet niet of je er wat mee opschiet kwa kosten. -
AuteurBerichten