Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
js 400
Deelnemer@Deluxe77 wrote:
Of je pakt een injectie spruitstuk, bout er een aantal bochten aan en je hebt ook een turbo spruitstuk!
:jerry :jerry(Zal niet zo makkelijk zijn als dat ik het type, maar dan heb je dat wel.)
een mosselman spruitstuk is ook een gewoon gietijzere spruitstuk.
js 400
Deelnemer@Deluxe77 wrote:
Dat zal zeker, maar het spruitstuk is van een E blok.
Het is niet iets zoals die van mosselman, speciaal voor een turbo.maakt niks uit hoor,alleen dit syteem komt een beetje meer vermogen uit :D
zo speciaal is dat spruitstuk van mosselman niet.js 400
Deelnemer@Deluxe77 wrote:
@js 400 wrote:
het is gewoon een normaal caberateurspruitstuk haha
hier mijn turbospruitstuk van mijn cih motor met turbo!!

Dit is een gewoon injectie uitlaat spruitstuk, met een turbo er onder geschroeft.
nee je meent het haha,nouw laat ik je zeggen dat je er niet zomaar een turbo onder schroeft hoor,was dat maar zo,je moet er wel eerst wat gedeeltes voor maken om er een turo op te krijgen.
js 400
Deelnemerhet is gewoon een normaal caberateurspruitstuk haha
hier mijn turbospruitstuk van mijn cih motor met turbo!!

js 400
Deelnemerjs 400
Deelnemerja dat weet ik niet,maar ik heb al een pbtje gehad en ze bellen me morgen terug of ik al wat weet.
js 400
Deelnemer@lenn0 wrote:
Dat is een Enem P2… :thumb
klopt is gewoon het enem p2 proviel,ik rij er zelf ook al jaren mee.
peter otterlander heeft ze altijd.
zuigerspeling hoort,zijn gesmeede zuigersmdie zetten uit als ze warm worden.
bij een p2 horen trouwens vaste stoters,heb je je slag al gemeten?
en als het een 2.2 of 2.4 kop is dat kan je zien,staat er ingegoten,boeven in je kop.js 400
Deelnemerik ken hem wel,is van een maatje geweest van mij die is overleden,heeft hem toen laten spuiten maar nooit opgebouwd,en toen verkocht.
volgens mij heb ik nog kentekenplaten van deze auto :D :D :Djs 400
Deelnemersuper hoor,ik kijk er nu al naar uit !!!
js 400
Deelnemer@Jaccoooo wrote:
@js 400 wrote:
@wfvdijk wrote:
wat zat hier voor blokje in? 2.4 fase-3 ?
ja,auto is helemaal uit elkaar geweest.
hier mijn foto’s
wat voor schokdempers zitten eronder?? lijken me niet echt origineel, misschien dat ie daarom zo hoog op de poten staat
er zit proflex onder,en alles is een beetje aan deze tijd aangepast door van der heuvel autosport.
er zit veel geld in deze auto,dan kan ik je wel zeggen.
dus de bootschappen bij de jumbo worden weer een stuk duurder :D :D :D :Djs 400
Deelnemer10 maart 2013 om 22:41 In reactie op: onderdelenbeurs mantaclub nederland 10 maart aanstaande #18112762js 400
Deelnemer@mantadevil wrote:
Ik ga zo die kant op ,effe kijken en het mantavirus weer aan laten wakkeren :thumb
leuk je weer eens gesproken te hebben man,wat te lang gelden hahaha
was super drukke beurs dit keer,was echt bomvol!!!
de drukste beurs sinds jaren moet ik zeggen,super gezeliig,en veel bekende gezien !!!js 400
Deelnemer@SanguiniusNL wrote:
Wat het probleem was bij mijn 2.4 is dat de drijfstang-lagerschalen van cilinder 4 een kwart slag gekanteld waren.
gevolg was dat de krukas geslepen/ gepolijst moest worden en nieuwe lagerschalen natuurlijk.
Maar omdat de rest van het blok er ook niet best aan toe was zou ik een volledige revisie moeten (laten) doen…hier de lagerschalen; de meest linker is een goede ter vergelijking.

Ik rijd inmiddels alweer een poosje met een 2.2 in de auto :)
ik dacht dit ook al,heb dit al heel vaak gezien.
9 maart 2013 om 20:24 In reactie op: onderdelenbeurs mantaclub nederland 10 maart aanstaande #18112755js 400
Deelnemerik ga een i200/400 achterbank uit mijn verzameling verkopen,jeb ruimte nodig :D :D
js 400
Deelnemer@dr_antrax wrote:
@keesjanvanzanten wrote:
nee zijn denk niet nieuw te krijgen.
en na mijn ervaring gebeurt het vaker dat de aluminiumsteun afbreekt.
een stalen is echt beter en best snel gemaakt.en wat bedoel met “gezien het schakel mechaniek erin moet”?
bedoelde het gedeelte waar de pook stang doorheen gaat. ik neem aan dat je van de oude het gedeelte moet over zetten en een gat moet maken? ik haal het zaterdag op de brug onderuit en kijken of het me lukt tijdelijk te lassen of eentje uit staal te maken
ik had er vandaag nog eentje in mijn handen :D
7 maart 2013 om 00:38 In reactie op: onderdelenbeurs mantaclub nederland 10 maart aanstaande #18112740js 400
Deelnemerwij staan er ook weer !!!!!!!
js 400
Deelnemeris niet hetzelfde als een 240 bak,en ook lastig los te krijgen.
js 400
Deelnemereen nok weg van je nokkenas.
js 400
Deelnemer@sjefke112 wrote:
het probleem is ff wat erger , de 1e zuiger is kantelt , zuiger na de knoppen , wand beschadigt .
weet er iemand wat dit grapje ongeveer kost aan onderdelen ?
krukaslagers en pistonlagers zijn nog in perfecte staat , de wand heeft een voelbare beschadiging .wat te doen ?
gewoon een ander blok er in,veel goedkoper.
wat voor motor is het,ik heb er nog wel een paar ligen.js 400
Deelnemerzal wel een drijfstanglager zijn wat er it ligt.
js 400
Deelnemer@chriske wrote:
een vliegwiel van een 2.0cih past ook op een 2.2 cih
maar dan moet de koppeling ook van een 2.0cih zijn zeker
grtz chrisja diameter is groter van een 2.2.
js 400
Deelnemerja paultje wet zijn prijzen hahaha
js 400
Deelnemerik ben er ook weer bij !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
js 400
Deelnemerjaja we zijn er bij !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
6 juni 2012 om 23:21 In reactie op: Kan iemand helpen bepalen wat voor nokkenas ik hier heb? #18031545 -
AuteurBerichten
