Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
23 november 2009 om 22:23 In reactie op: 2.0e met 2.2 kop en 45mm webers project vervolg (lekke koppa #17526820
js 400
Deelnemerorigineel gepost door Rekord-Rob
origineel gepost door js 400
ik zal wel even een foto maken van verschillende drijfstangen,dan kan je het verschil zien.Heb je ook nog foto’s van de koekoeksblokkken ?? :kewlpics
ja hoor kan er ook bij:P:P:P:D
23 november 2009 om 18:08 In reactie op: 2.0e met 2.2 kop en 45mm webers project vervolg (lekke koppa #17526817js 400
Deelnemerik zal wel even een foto maken van verschillende drijfstangen,dan kan je het verschil zien.
js 400
Deelnemerorigineel gepost door *Frank*
Hoi,Ik ben per toeval in het bezit kunnen komen van een versnellingsbak zoals op plaatje 7, bmw m3 e30.
Nu is mijn vraag of er voor deze bak toevallig een koppelingshuis bestaat, of ergens gemaakt wordt, zodat deze bak aan een opel motor past (20xe type).heeft iemand van jullie hier ervaring mee??
Alvast bedankt.
Gr. Frank
ik heb een losse te koop,die staat op marktplaats,of stuur me een u2u.
21 november 2009 om 17:32 In reactie op: 2.0e met 2.2 kop en 45mm webers project vervolg (lekke koppa #17526815js 400
Deelnemerorigineel gepost door gteturbo
origineel gepost door js 400
dat 2,4 drijfstangen 23 mm pistongat hebben met een drijfende pistonpen , het grootste voordeel is dat 2.4 drijfstangen van staal zijn en niet van gietijzer zoals de 2.0 drijfstangen en kunnen makkelijk 300 pk hebben en 8500 rpm.:o:o:o 300pk,nouw ik denk dat de deze drijfstangen al drie keer in je onderblok naar buiten zijn gekomen:P
Hoi john dat was wat Risse zei hij heeft ze gewoon gebruikt in het verleden in die 2.5 met die 16v (ingekorte 24 koppen) en haalde er 300 pk mee een ding hij polijste ze wel .
Als ik 150/160 pk haal ben ik al tevreden heb liever dat die dadelijk lang heel blijft.ik heb nog een paar onderblokken staan van jongens die dat ook dachten:P:P:P daar zitten wat gaatje in en komt een drijfstang naar buiten:o:o:o:o:o
een koekkoeksklok noemen wij dat altijd:D:D:Djs 400
Deelnemerorigineel gepost door fredericki200
bs autotune heeft hem bij mij ook ingebouwd suppppper kerel
:thumbup ziet er goed uit en werkt super en nog redelijk betaalbaarnu de pkaas nog terug he:P of ben je al weer op de bank geweest?
gr john
20 november 2009 om 16:10 In reactie op: 2.0e met 2.2 kop en 45mm webers project vervolg (lekke koppa #17526813js 400
Deelnemerdat 2,4 drijfstangen 23 mm pistongat hebben met een drijfende pistonpen , het grootste voordeel is dat 2.4 drijfstangen van staal zijn en niet van gietijzer zoals de 2.0 drijfstangen en kunnen makkelijk 300 pk hebben en 8500 rpm.
:o:o:o 300pk,nouw ik denk dat de deze drijfstangen al drie keer in je onderblok naar buiten zijn gekomen:P
js 400
Deelnemerorigineel gepost door larsjeG40
die van ar leverde 230pk en 330nm koppelmaar dat was een 2.2
js 400
Deelnemerorigineel gepost door Yosta
Er is zeer goed nieuws te melden nl, dat ik de motor van Henk400rr kan overkopen.:thumbup Dit blok is met advies van js400 in elkaar gezet.Het is dus een 20N met c24ne kop, blok is nagekeken, nieuwe pakkingen en carter is al aangepast. Scheelt toch weer een hoop werk en een veel betere basis doordat de compressie lager is.
ik heb hem zelf vroeger niet gebouwd,dat heeft een maat van ons gedaan,maar de mijne is niet met gewone injektie er zit k jetronik op en regelbare turbodruk van binnen,plus een grote turbo.
ik zal wel even wat foto’s inscannen.js 400
Deelnemerorigineel gepost door fredericki200
wel leuk :P hoeveel koppel zou zoietsnou geven:wtf
en zou het blokje wel een beetje heel blijven?
leuk projectje :thumbupde mijn leverde 256pk en 363nm koppel:P
js 400
Deelnemerdit is een oude advertentie.
js 400
Deelnemerorigineel gepost door henk 400rr
Die 9j’s zijn vast 8j’s geweest die door Rindt zijn verlast.ja dat denk ik ook,ik heb er nog een foto van dit jaar gemaakt op een c kadett treffen.
js 400
Deelnemeriligale bak er in zeg:P:P:P:D
js 400
Deelnemerorigineel gepost door Stoeipoes
Gaaf filmpje piet … :thumbup
gij bent een nu een bekende Bner:jerry
eerlijk is eerlijk dit filmpje was mooier dan die van JS :D :DNova….. s post
grtz
echt niet:fy1:fy1:P
js 400
Deelnemerorigineel gepost door Freestyler
absoluut leuk stukkie :afrotot jij in beeld kwam man toen deed mijn tv niks meer:P:P:P:D:D
js 400
Deelnemerjaja pietje ik heb het ook gezien,was toevallig net bij me moeder,leuk stukje hoor niks mis mee.
nu zijn we alle twee in dat progamma geweest:P:P:Pjs 400
Deelnemerik zou er ook niet meer mee gaan rijden mark,je weet wat er kan gebeuren als hij knapt:o:o:o
js 400
Deelnemerorigineel gepost door boyanka
:agentlijkt op een brandstof mengsel probleem, dus of te weinig/veel benzine , of te weinig/veel lucht. probeer eens een andere lmm.wilde ik ook zeggen,ik denk dat er war mis is met je luchtmengmeter.
js 400
Deelnemerals het goed was had hij gewoon een 400 as er onder,maar een echt heb ik nooit gezien moet ik zeggen.
js 400
Deelnemerorigineel gepost door mantalica
Hallo Kurt,op 4-5-6 juni is er al een manta treffen in duitsland van mantaschmiede bsb, 2 jaar geleden was het daar zeer goed en waren er ook veel nederlanders die zeker gingen terug gaan. dus beter een andere datum kiezen !!!!
ook dit weekend is het c kadett treffen op sevenum.dus de datum lijkt me niet al te handig.
js 400
Deelnemerorigineel gepost door louwe 16 klepper
heb me ook weer uitstekend vermaakt
bijna niets verkocht
maar ik heb ook niet veel meer te verkopen:P
wel weer veel oude bekenden gesproken
en ook n paar gezichten bij de forum namen
gekregenal met al een leuke dag
en ik had niet het idee dat het rustig wasover de hele dag best veel bezoekers
ook t parkeer terein stond op n gegeven moment bijna volwel t idee dat er wat minder geld uitgegeven werd
maar dat zal wel iets met de crisses te maken hebbenanyway volgend jaar ben ik der wel weer de hele dag:thumbup:thumbup
enneeuuh postbus manta
ik vermoed dat er zelfs nog n aantal leden zich niet gemeld hebben
:o;)je had nog wel een mooie sper in de aanbieding:P:P:D
js 400
Deelnemerorigineel gepost door H-400
Dit is veranderd omdat ze soms durfden lekken aan de voorzijde.ja klopt,ik heb ook nog zo’n koplliggen:o
js 400
Deelnemerorigineel gepost door Kermitkiller
was een gezellige dag jammer dat elk jaar het bezoekers aantal terug loopt maar dat mag de pret niet drukken:P:P:P:P
ik denk als jij wat andre folders gaat verkopen dan waar alleen auto’s op staan het een stuk drukker wordt:o:o:P:P:P
maar het was weer zeer gezellig hoor,en we hebben weer wat verkocht:P:Phier de foto’s:thumbup
js 400
Deelnemerik heb liever een echte:P:P:P:P:P:P maar een mooi modeeltje is dit altijd,koste vroeger iets van 150 mark of zo.
js 400
Deelnemerorigineel gepost door m400
En wij over de sportbak……ja dat las ik ook wel maar somiige mesne noemden een normale 265 bak vroeger al een sportbak.
js 400
Deelnemerorigineel gepost door m400
origineel gepost door js 400
origineel gepost door mr-turbo
de manta 400 sportbak (265) had schijnbaar ook een normale manta vertanding en niet “grove splines , maar een lange 1st versn. dus het is maar zeer de vraag of ie past..
Als de 1st versn. overbrengingen niet hetzelfde zijn, lijkt het me niet zo te doennee hoor gewoon de 10grove splines
Euh John, ik heb er hier twee liggen, hebben beide fijne vertanding….
ik praat hier over een straat manta 400 bak
-
AuteurBerichten