Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hey Joris,
Bij mij was het opzich geen probleem. De 4 staafjes zijn echter kleine in(m)busjes, daar heb je dan een sleuteltje voor nodig. Na het ontkoppelen van de radio had ik wel weer de safe code nodig om de radio aan de praat te krijgen.
Voor de goede orde ik heb wel een C1 waar toen een CCR 2006 in zat. Ging helaas na een tijdje kaduuk en heb er toen een enkeldin speler ingezet.
Succes en safe driving Jurgen.
20 juni 2009 om 06:37 In reactie op: Vectra C SW update Dorpel+opc-line achterstuk op kleur #17489026Thanks Joche,
Ik heb ze er inmiddels af. IDD ff aan de achterkan bij de achterdeur voorzichtig los trekken en dan 6 onder en boven er uit wippen en drie van de afdekkap bij het achterwiel en klaar. Dorpels liggen inmiddels bij de spuiter hopelijk volgende week er weer op. Hierbij nog wat (slechte(mobiel)) pic’s ter illustratie.



Safe driving Jurgen
Yep, RED on Black you’re ok Jack!
Safe driving Jurgen
Hey Peter, is het voor of achter of beide? Ik heb mijn schokbrekers voor en achter preventief laten vervangen voor Bilstein B4 schokbrekers. Erg tevreden over en niet duur. Vooral achter schijnt een probleem te zijn voor de Vec C. Achter schokbrekers vervangen is in 20 minuten gepiept.
Safe driving Jurgen
Machtig:P
Wel mooi om beide type in praktisch dezelfde kleur naast elkaar te zien.
Die vinger maakt het af:kewlpicsSafe driving Jurgen
origineel gepost door El Stino
Heb vandaag de proefrit gemaakt en moet zeggen dat de wagen mij zeer goed bevalt. Alleen bleek de motor geen 184 pk te bevatten (zoals ik dacht), maar 176 pk. Zijn dit 2 verschillende motoren? Iemand opmerkingen over het verschil in kracht en het verhaal hierachter?Verder denk ik wel tot verkoop over te gaan.
Gompie: Wat zijn ongeveer je onderhoudskosten per maand?
Heeft er iemand ervaring met het aanpassen van de audiosystemen en het tunen van deze motor?
Yep,
Koppel verschilt ook. 370 tegen 400 bij 1900 toeren. Opel heeft ‘m op hogere waarden gezet na september 2005. Veel plezier van je aanwinst. en yes we willen:kewlpics:kewlpics:kewlpics
safe driving Jurgen
Not to worry. Ik heb ook liever een drie liter met een chip naar 220 pk en een koppelvan 400 plus. Overweeg nog steeds om mijn cdti door te klokken naar 200 pk en 430 koppel, alleen is het zo verrekte kostbaar en jammer als de boel stuk gaat. Vooral de kosten.
Safe driving Jurgen
origineel gepost door Melvivio
Maar mijn conclusie, Niet inhouden en slap voor lease rijdend nederland gaan met de in mijn ogen, net te trage 1.9, maar gun jezelf dat ene beetje meer, en word six-pack broeder oliestoker :DHaha dat mag ik wel. nu lease ik gelukkig niet, maar de reden waarom ik dik anderhalf jaar geleden voor de 1.9 heb gekozen was omdat de 3 liter idd nog al wat kuren vertoonde. Misschien niet zoveel over te vinden op de opel thema’s. Komt waarschijnlijk om dat er zoals al aangegeven door Melvivio veel meer 1.9 in de lease zitten dan de 3 liter, maar als je eens op Saab zoekt naar de drie liter, die tenslotte dezelfde is als de opel, is het wel ff schrikken aan ellende wat je toendertijd tegen kwam.
Toch moet ik eerlijk toegeven dat ik ook liever een 3 liter zou hebben. Durfde het echter toendertijd niet aan en zou het denk ik nu ook nog niet doen. Succes en plezier met je keuze.
Safe driving Jurgen.
31 mei 2009 om 15:31 In reactie op: GTS Power’s topic#update:*Nieuwe Dynamo maar toch acculampje #17484682Heel erg mooi aan het worden deze Vec,:jerry:kewlpics
Sfe driving Jurgen
Idd mooie kleur. en welkom hier.
Het lijkt net of je radio er los in zit….?Safe driving Jurgen
Yep in Duitsland dien je elke modificatie aan je auto die niet omschreven is in de autopapieren eerst door stvo goed te laten keuren. Dan krijg je een zogeheten abe in je auto papieren erbij. Toch ken ik Duitsers die xenon inbouwen, die dienen dan echter ook de was installatie en de niveauregulierings sensor op de voor en achteras in te bouwen. Kortom, veel meer werk dan in NL. Als je als NL in Duitsland een ongeluk veroorzaakt doordat je lichten niet goed zijn… Ben je flink de SJAAK. Daarnaast zal dan de verzekering in NL ook niet meer zo happig zijn op uitbetalen.
Safe driving Jurgen.
origineel gepost door DOCTOR007
Ze kunnen de pot op met al die :swear regels!! NL stikt van onzinnige regels!! Daarnaast als ik weet waar ik canbus XENON kan vinden voor een leuk prijsje, dan bouw ik het gewoon in.:agentDat gezeik over regels… BAH:puke!
Mtech heeft een prima set voor de canbus. Rijd er nu ruim een jaar mee rond en nog nooit een melding op de BC.
Volgens mij kijken ze ook alleen maar naar het lichtbeeld. Ik heb nog nooit een keurmeester alle E nummers op de verlichting of andere keuringsonderdelen zien controleren.Safe driving Jurgen
Goed idee, ik volg je ook. Zit er zelf ook over te denken om een topic te openen. Wel zo leuk voor het forum als we elkaars mods kunnen volgen. Ik vind het namelijk best wel een gemis dat we de ‘ Vledder’ al een tijdje niet meer voorbij zien komen. Da’s toch wel de koning tot op heden:wors:jerry
Tja, gasklep huis en dynamo. Ik vind het nog wel mee vallen. Paazhaaz had minder geluk. Ik zeg altijd maar. Goed warm rijden is net zo belangrijk als goed koud rijden. preventief onderhoud doen en van tijd tot tijd de vec eens flink op z’n donder geven in Duitsland, waar heb je anders die 150 pk+ voor nodig:afro
Waar blijven die plaatjes??
Safe driving Jurgen
Hey, met de vrouw en 3 kids achter in plus de bepakking 215 op de teller en 207 op de nav. da’s dan op de 31 in D omhoog.
Lekker koud weer, dan loopt ie het beste. Zal de volgende maal eens klokken wat ie doet als ik weer in mijn eentje en ‘leeg’ ben.
Fabrieksopgave is overigens 215. Helaas geen fotoSafe driving en groet Jurgen.
Grote beurt, alle filters en vloeistoffen, nieuwe remblokken achter, nieuw spiegelglas bestuurderskant (had iemand er af geslagen:wtf) complete poetsbeurt. Ben weer erg content met de Vec C.
Safe driving Jurgen
Ik heb vandaag een beetje aan ‘anger management’ rond mijn Vec gedaan.
Iemand heeft vannacht mijn linker spiegel er met grof geweld afgeslagen.Spiegelhuis is gelukkig nog heel, glas is echter verbrijzeld en hing er aan de draadjes bij.:swear
Ik snap dit niet :( Maandag maar eens langs de dealert om te vragen wat dit mij gaat kosten!Heya Paashaas,
Gefeliciteerd man. Ik vind dit een ‘donders’ mooie wagen.
Veel plezier er mee en safe driving.Groet Jurgen
Ik heb vandaag een 20 gig flashdrive gemonteerd en geinformeerd naar Bilstein schokbrekers, die ik er rond sinterklaas onder hoop te ‘hangen’
Verder olie peil gecontroleerd en ruitesproeiervloestof bijgevuld. Wassen komt morgen.Safe driving Jurgen
Hoi Hans,
Kwam dit tegen op ebay, wellicht had je ‘m zelf al gezien.
Groet Jurgen en suc6 met de verbouwing.Safe driving
-
AuteurBerichten