Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik zou ook gewoon de spullen die je hebt opnieuw laten spuiten dan.
Spullen in dezelfde kleur vinden blijft moeilijk want je zal vaak toch iets kleurverschil kunnen zien.Ik heb laatst een motorkap voor 25,-gekocht zonder schade/roest.
En omdat er zoveel calibra’s rijden met tuning bumpers zullen er een heleboel orginele bumpers
rondslingeren, dus 75,- voor een bumper is echt veel te veel.
En spiegels worden ook vaak genoeg voor 10,- aangeboden…. Ik heb de mijne (werkend en al) toen gewoon weggegeven anders
kregen ze een enkeltje vuilnisbak..Bestaat er ook een digitale versie dan?
Wel cool als je dit erin hebt want is zeker een zeldzame verschijning!
:thumbupIk heb het 2 weken terug ook voor het 1st gedaan.
En het is goed te doen. Ik heb ook de pakking vervangen die onder dat inlaatspruitstuk zit. (was eigenlijk niet
echt nodig zag ik.. maar toch)daar had ik in gekeken ja, maar kon niet precies zeggen welke ik nou moest hebben…?
Oil drain bolt to oil pan (inner Torx bolt)
10
Oil drain bolt to oil pan (hex bolt)
55
Oil pressure switch to oil pump
40
Oil filter to cylinder block
15
Oil filter casing to cylinder block
45
Oil lines (banjo bolt) to heat exchanger
30 + 30° + 15° (1)
Oil lines to cylinder block
30
Oil pump to cylinder block (up to MY ’99) – M6 bolt
8 + 10 (7) 8 )
Oil pump to cylinder block (as of MY ’99) – M8 bolt
12 + 20 (8) 9)
Oil intake pipe to oil pump and to crankshaft bearing bridge
8
Oil baffle plate to crankshaft bearing bridge
8
Oil feed and return lines to cylinder block
30
Upper part of oil pan to transmission housing – M8 bolt
20
Upper part of oil pan to transmission housing – M10 bolt
40
Upper part of oil pan housing to cylinder block and oil pump
15
Lower part of oil pan housing to upper part of oil pan housing
8 + 30° (1)gelukt :thumbup van de week ff oude pakking eraf krabben…
weet iemand het aanhaalmoment van de boutjes van de carterpan?
ik snap er :swear :swear :swear (…) niks van.
weer 1,5 uur bezig geweest maar hij wil er zo echt niet onder vandaan…nu begonnen met sub-frame los te maken, morgen alleen ff groffer geschut nodig voor de bouten
bij de draagarmen los te krijgen….hmmm nu een slecht humeur ervan :hmmz :cry
uitlaat had ik inderdaad al los, ook loopt er een slang van de airco (dacht ik). die is ook wel los
genoeg.maar als ik de carterpan naar beneden laat zakken lijkt het alsof
hij nog verder omlaag moet voor iets wat er aan de onderkant uit steekt (een deel wat normaal dus in de carterpan
hangt ong. bover de balk van het subframe)dus de carterpan zit klem tussen dat uitsteeksel en de frame balk dacht ik?
maar als het is zoals drakos zegt dan moet ik nog maar eens goed kijken en schuiven zeker..
Haal je de uitlaatpijp helemaal weg of laat je hem hangen in het fexibele stuk?JP
Het gaat omdeze v6, is voor de meeste wel een oude bekende.
Alleen heeft de auto betere tijden gekend, maar daarom heb ik hem ook gekocht.
Niet veel verder uitbouwen, wel opknappen.
http://www.calibraclub.com/forum/viewtopic.php?f=26&t=5814ABS-sensoren zijn die uit te lezen?
volgens mij krijg je deze ruil kans maar 1x..
als je toch de gedachte hebt om de cali (in toekomst) weg te doen dan nu maar…
geen zachte banden, maar er zit wel een trilling in..
volgens mij gaat het lampje aldoor vanaf 60 km/h branden.
abs> ik zal daar nog eens beter naar kijken, dus keertje flink in de ankers..
Hij schijnt het te hebben sinds dat de riemen vervangen zijn, dus het zou misschien kunnen
dat de draad toch van de sensor af is..?Heeft iemand een plaatje/foto van waar de sensor op het blok te vinden is?
Bedankt alvast!
JPwas deze dat nou met die blauwe striping op de zijkant ?
Dat is een andere. Op deze foto’s lijkt de auto oranje maar hij is rood toch?
Waarom stootlijsten spuiten als ze nog op de auto zitten?
Er even af klikken is toch veel minder werk…?
(en die klipjes die breken kosten een paar cent bij de dealer dus dat kan het niet zijn)JP
ik had als 1e net als arjan ook wat gemaakt (volgens mij ook voor dezelfde soort stoelen).
Dit zat ook te hoog.Daarna heb ik nieuwe frames gemaakt die op de orginele punten met de orginele boutjes vast kon.
JP
Niet dat ik weet. Hij is goudkleurig met flakes gespoten
De mijne een paar jaar terug.. is daarna nog van motorkap en kleur veranderd. :wub








gister op de A2, een goudige cali, met een extreme motorkap verlenging
ik reed er zondag (dus eergister) met mijn goudige cali, met een extreme motorkap verlenging.
hey calibradreams, heb jij nou ook beide 3e remlichten aangesloten? of alleen die in je spoiler?
hier de mijne (met zelfde spoiler!:thumbup)


ben nu bezig met diffuser (20 januari klaar) en M3 side-skirts.
oh ja en vandaag spullen binnen gehad voor luchtroosters in voorschermen…:D:D -
AuteurBerichten